Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...omsoe-anfoerer

    Kunne det være os?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Men de var jo aldrig gode nok. De forventede sikkert at få kampe og da det var umuligt og så i Odense og sikkert langt fra familie og venner. Jeg forstår godt de faldt lidt sammen.
      Men som Leif Rasmussen vist for første gang skriver peger pilen på Jesper Ha-Ha Hansen.
      Har Leif skrevet det? De 2 tvillinger på stiften har ellers været meget benovet og stort set aldrig skrevet noget som bare ligner semi kritik af indsatsen fra klubben. De har heller ikke fået NT i tale om ambitioner, strategi, mål mm.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
        Hvilken type er han? Hvis han er stærk i duelspillet håber jeg vi er inde i kampen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Har Leif skrevet det? De 2 tvillinger på stiften har ellers været meget benovet og stort set aldrig skrevet noget som bare ligner semi kritik af indsatsen fra klubben. De har heller ikke fået NT i tale om ambitioner, strategi, mål mm.
          Næstsidste afsnit i denne sjældent skarpe kommentar- han er måske en anelse flinkere end jeg huskede det, men klart at JH nu er i sigtekornet:
          KOMMENTAR: Disse spalter har lagt papir til mangt og meget om OB's lidelser de senere år. At noget kan være bekymrende set i forhold til øens Superliga-klub er derfor langt fra noget epokegørende.
          Men lad os gøre et forsøg alligevel. For det er bekymrende, at OB med ny kat, ny trøjesponsor, nyt stadionnavn, ny administrerende direktør, ny træner og nyt dit og dat står foran den værste Superliga-start i 19 år.
          Nu skal man vel ikke male fanden på væggen, for det er jo teoretisk muligt, at fynboerne kan få point på søndag i Odense mod mægtige FC København. Så jo, man skal male fanden stor, mægtig og faretruende på væggen. Træner Jakob Michelsen vil formentlig igen forsøge at beskytte sit midterforsvar ved at spille med en ekstra stopper.
          Men FC København viste enorm klasse mod AaB, der i øjeblikket må handles som et bedre hold end fynboernes. Samtidig havde OB meget svært ved at bryde Randers' hårdt arbejdende kollektiv op efter at være kommet bagud efter 40 sekunder.

          Derfor giver det ingen mening, når træner Jakob Michelsen mener, at holdet har spillet til at vinde i samtlige tre kampe mod Vendsyssel, Sønderjyske og Randers. OBs store problem er og bliver skarphed og konsekvens i begge felter, og det betyder, at holdet mangler klasse.






          LÆS OGSÅ:


          Se Sport Fyns videoanalyse: Derfor tabte OB i Randers
          13







          Det er muligt, at OB på mange parametre i de nye elektroniske fodboldberegnings-maskiner burde have vundet, men det er mærkeligt, som de statistikker aldrig rigtigt kommer OB til gode i form af bedre resultater.
          Derfor giver det ingen mening, når træner Jakob Michelsen mener, at holdet har spillet til at vinde i samtlige tre kampe mod Vendsyssel, Sønderjyske og Randers. OB's store problem er og bliver skarphed og konsekvens i begge felter, og det betyder, at holdet mangler klasse.
          Hvis OB kun får uafgjort mod FCK, så har OB fået den værste turneringsstart efter fire runder siden 1999, da træner Jens Plambech var vendt tilbage til Superligaen med sit hold. Her indledte OB med tre nederlag og en målscore på 0-6, men fik så uafgjort mod Viborg. Med det forventede nederlag mod FCK på søndag vil den "præstation" være tangeret.



          LÆS OGSÅ:


          Michelsen efter nederlag til Randers: - Der er ikke noget, der hedder fortjent i fodbold





          Efter FCK-kampen skal fynboerne til Hobro i noget, der ligner en tidlig bundgyser. Herefter er programmet to grimme hjemmekampe mod FC Midtjylland og FC Nordsjælland med en udekamp i Vejle kilet ind. Det er sagt, at OB klarer sig bedre mod de større hold, men der er intet i forårets resultater, som tyder på det.
          Kampene mod Brøndby, FC Midtjylland og FC Nordsjælland blev alle tabt.
          Siden nederlaget i begyndelsen af december i Herning har OB spillet 20 Superliga-kampe og kun vundet de fem. Af de fem sejre var de tre mod Lyngby og Helsingør, og ingen af de hold er længere at finde i Superligaen. De to andre sejre blev vundet over Sønderjyske og Randers.
          Det er bekymrende, og derfor giver det ingen mening at tale om OB som et af de hold, der skal kæmpe for top seks. Selv om det er vanskeligt at rykke ud af Superligaen, så er det dog langtfra umuligt med turneringsstrukturen, der gør det til en risiko for alle andre end top seks at dumpe langt pokker i vold, hvis man taber de forkerte kampe.
          I otte-ni måneder nu har OB tabt de forkerte kampe, og i de første kampe i dette efterår har holdet så også tabt til hold, som man tidligere anså for at være et nemmere bytte. Havde man før sæsonen kigget på Vendsyssel, Sønderjyske og Randers, så havde minimumskravet været fire point til OB.
          Der er talent i vorden på OB's hold med Mathias Jørgensen og Julius Eskesen, men det kniber gevaldigt for OB at opstøve spillere, der her og nu gør en forskel. Her må sportsdirektør Jesper Hansen arbejde endnu hårdere, for ellers peger pilen på ham. Så brutal er den verden.
          Siden Frederik Tingagers bortsalg til Braunschweig har OB intet leveret i de offensive dødbolde. Derfor skal man så heller ikke overraskes over, at man selv taber på en af slagsen som i Randers.
          Last edited by Tåhyler; 31-07-2018, 11:34.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Det er interessant, og Hobro kampen er som skrevet pludselig meget vigtig. Taber vi i Hobro, så må ordet krise være på sin plads. Med mindre vi vinder over FCK, hvilket jeg stærkt tvivler på. De er markant bedre på alle pladser.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Det er interessant, og Hobro kampen er som skrevet pludselig meget vigtig. Taber vi i Hobro, så må ordet krise være på sin plads. Med mindre vi vinder over FCK, hvilket jeg stærkt tvivler på. De er markant bedre på alle pladser.
              Glimrende hvis Stiftstidende er begyndt at se lyset. Det lader ikke til, at Jesper Hansen får kritik fra andre end os herinde på forum. Og det er han sikkert pænt ligeglad med.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Glimrende hvis Stiftstidende er begyndt at se lyset. Det lader ikke til, at Jesper Hansen får kritik fra andre end os herinde på forum. Og det er han sikkert pænt ligeglad med.
                Hvor er Stemmer fra Ådalen henne? De er nok glade for, at Jesper Hansen er med i næste udgave. Når nu Stiften begynder, at forstå at holdet er sammensat forkert, og light antyder at JH snart må stå til ansvar, så ville det klæde SFÅ at følge trop, og for en gangs skyld forholde sig til virkeligheden som det har ser ud siden JH kom til.
                Vi ønsker alle det bedste for klubben, og det bedste er ikke at lukke øjnene og tro at Rømer, Drachmann, Helenius, Kryger, Nielsen osv. er lige præcis det som der skal til. De er alle gode brede spillere på et midterhold, hvis de har nogle klassespiller at spille sammen med. Alene, eller sammen med andre spillere på nogenlunde samme niveau har man skabt et intetsigende bundhold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Hvor er Stemmer fra Ådalen henne? De er nok glade for, at Jesper Hansen er med i næste udgave. Når nu Stiften begynder, at forstå at holdet er sammensat forkert, og light antyder at JH snart må stå til ansvar, så ville det klæde SFÅ at følge trop, og for en gangs skyld forholde sig til virkeligheden som det har ser ud siden JH kom til.
                  Vi ønsker alle det bedste for klubben, og det bedste er ikke at lukke øjnene og tro at Rømer, Drachmann, Helenius, Kryger, Nielsen osv. er lige præcis det som der skal til. De er alle gode brede spillere på et midterhold, hvis de har nogle klassespiller at spille sammen med. Alene, eller sammen med andre spillere på nogenlunde samme niveau har man skabt et intetsigende bundhold.
                  Du synes ikke SFÅ er kritiske overfor OB?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Du synes ikke SFÅ er kritiske overfor OB?
                    Slet ikke. Konklusion var, at Kent var problemet, og at JH bliver misforstået fordi han er dårlig til at formulere sig i pressen. JH er dygtig og vi lykkedes at komme i top 6. Alle bud i udsendelsen var i top 6, samt at vi er meget styrket med først AL og siden JD. SFÅ har købt spin om, at holdet er godt, består at solide spillere og Kent var gammeldags og let at læse. Det sidste er rigtigt, men det viste man jo da Kent blev ansat. Han er den gamle skole.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Slet ikke. Konklusion var, at Kent var problemet, og at JH bliver misforstået fordi han er dårlig til at formulere sig i pressen. JH er dygtig og vi lykkedes at komme i top 6. Alle bud i udsendelsen var i top 6, samt at vi er meget styrket med først AL og siden JD. SFÅ har købt spin om, at holdet er godt, består at solide spillere og Kent var gammeldags og let at læse. Det sidste er rigtigt, men det viste man jo da Kent blev ansat. Han er den gamle skole.
                      Hvilken udsendelse refererer du til? Jeg husker nogle væsentligt mere kritiske udsendelser. Synes det kommer meget an på hvilke gæster de har inde - helt naturligt. Som jeg ser det skal mediet i sig selv ikke have en holdning, men de skal faciliterer folk med forskellige holdninger til OB. Både de kritiske og de knap så kritiske. Den balance synes jeg for det meste de rammer fint. Men jeg synes da også det kunne være interessant hvis de tog nogle af de mere kritiske stemmer herinde fra med i nogle af udsendelserne. Men der kræver så også at det er nogle af de mere velformulerede, der kan andet end at råbe "Jesper Hansen er dum".

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Hvilken udsendelse refererer du til? Jeg husker nogle væsentligt mere kritiske udsendelser. Synes det kommer meget an på hvilke gæster de har inde - helt naturligt. Som jeg ser det skal mediet i sig selv ikke have en holdning, men de skal faciliterer folk med forskellige holdninger til OB. Både de kritiske og de knap så kritiske. Den balance synes jeg for det meste de rammer fint. Men jeg synes da også det kunne være interessant hvis de tog nogle af de mere kritiske stemmer herinde fra med i nogle af udsendelserne. Men der kræver så også at det er nogle af de mere velformulerede, der kan andet end at råbe "Jesper Hansen er dum".
                        Problemet ved det er at SFÅ, ligesom flere andre, aldrig vil tage de kritiske herinde seriøst, fordi uanset kvaliteten af indlæg, så ser de "Jesper Hansen er dum" ud over det hele. Så hvis én har skrevet et sådant indlæg, så har alle.

                        Det er min påstand.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Problemet ved det er at SFÅ, ligesom flere andre, aldrig vil tage de kritiske herinde seriøst, fordi uanset kvaliteten af indlæg, så ser de "Jesper Hansen er dum" ud over det hele. Så hvis én har skrevet et sådant indlæg, så har alle.

                          Det er min påstand.

                          MvH ChrisOB
                          Den følelse får jeg fra Davidsen til tider men bestemt ikke fra fx Parsum. Selvom han desværre ikke er så meget med.
                          Men der bliver satme også postet noget ammunition herinde til dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Problemet ved det er at SFÅ, ligesom flere andre, aldrig vil tage de kritiske herinde seriøst, fordi uanset kvaliteten af indlæg, så ser de "Jesper Hansen er dum" ud over det hele. Så hvis én har skrevet et sådant indlæg, så har alle.

                            Det er min påstand.

                            MvH ChrisOB
                            Du tager fejl. Det er min påstand.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Du tager fejl. Det er min påstand.
                              Det er du velkommen til at mene, men mine meninger og vurderinger plejer som regel at holde stik, mere end de fleste bryder sig om...

                              Hvor mange af de virkelig kritiske, der med næsten garanti ikke kan betegnes som en "Jesper Hansen er dum" rytter er blevet inviteret i studiet? Sheed f.eks.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Det er du velkommen til at mene, men mine meninger og vurderinger plejer som regel at holde stik, mere end de fleste bryder sig om...

                                Hvor mange af de virkelig kritiske, der med næsten garanti ikke kan betegnes som en "Jesper Hansen er dum" rytter er blevet inviteret i studiet? Sheed f.eks.

                                MvH ChrisOB
                                Det ved jeg sørme ikke. Gør du?
                                Sheed - var det ikke vedkommende der fandt det utrolig morsomt at svine OBSTRUKTION til?

                                Og ja, jeg havde helt glemt, at du altid har ret. Også når du ikke har. For så var det nemlig i virkeligheden noget andet du mente.

                                Comment

                                Working...
                                X