Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Alle vores konkurrenter sidder jo også klar med checkhæftet. Tror det er svært lige nu. Mange klubber vil have den der offensive spiller der kan noget ekstraordinært fra Day 1. De er ikke nemme at finde mm man vil bruge 5-10 mill. Så vi skal nok et stykke ind i Aug inden der sker noget
    Mit bud er også, at der kommer til at gå nogle uger. Lige nu bokser man vel bare med overhovedet at finde ud af hvilken formation og hvilket koncept man vil spille, og bøvler med hvor diverse spillere skal placeres. Så længe det er uafklaret hvorvidt Tverskov, Kløve, Greve etc. skal spille central midt, kant eller midterforsvar, må det være svært at vide, hvor og hvad præcis man skal caste til. Jeg tænker at man trækker den så langt man kan, og dukker den rigtige mulighed ikke op, så kan jeg godt se, at man lukker vinduet med en breddespiller til forsvaret. Det er jo en historie vi har hørt før.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Mit bud er også, at der kommer til at gå nogle uger. Lige nu bokser man vel bare med overhovedet at finde ud af hvilken formation og hvilket koncept man vil spille, og bøvler med hvor diverse spillere skal placeres. Så længe det er uafklaret hvorvidt Tverskov, Kløve, Greve etc. skal spille central midt, kant eller midterforsvar, må det være svært at vide, hvor og hvad præcis man skal caste til. Jeg tænker at man trækker den så langt man kan, og dukker den rigtige mulighed ikke op, så kan jeg godt se, at man lukker vinduet med en breddespiller til forsvaret. Det er jo en historie vi har hørt før.
      Jeg tør godt at tro på vi henter en giraf mere ala Drachmann. Men det er jo langt fra nok til at redde sæsonen. JH har lovet ydeligere 2 spillere minimum.
      Nægter at tro på at tør bryde det løfte i år. Tror altså han er presset mere end nogensinde før. Og ja. Jeg ved godt han har gjort det før

      Men ja. Ellers meget enig.

      Comment


        Men kan det ikke tænkes at den tidlige transferdeadline i England kan gøre at nogle i fx PS bliver tilgænglige. Evt på leje

        Comment


          Spot on!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Men kan det ikke tænkes at den tidlige transferdeadline i England kan gøre at nogle i fx PS bliver tilgænglige. Evt på leje
            Jeg tvivler på at OB har fingeren på pulsen. Vi får en spiller fra den danske liga som er kommet i overskud. Hvis det bliver vildt, så en fra Skandinavien. Kunne godt tænke mig, at man kigger på unge danskere som har været ude et par år, men som mangler at slå til. Samtidig skal man turde bruge penge som da Sanneh var ny, Dreyer da EFB rykkede ud, kigget på Lyngby da de gik i sort. Måske kigge til FCN, og være godt til at spotte MJ potentiale. Det er ikke let, men vi skal have succes på banen og også vise spillerne at man kan sælges fra OB. Og ud over talent vejen, så skal der landes en leder og en med flair. Julius har noget af det, men han er ikke klar til at løfte holdet endnu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Alle vores konkurrenter sidder jo også klar med checkhæftet. Tror det er svært lige nu. Mange klubber vil have den der offensive spiller der kan noget ekstraordinært fra Day 1. De er ikke nemme at finde mm man vil bruge 5-10 mill. Så vi skal nok et stykke ind i Aug inden der sker noget
              Horsens er et godt eksempel på, hvordan man kan operere med et lille budget. De har så lige brugt mange penge på en nøglespiller, men er ellers rigtig gode til at spotte brugbart talent. Der er nogle kompetencer i den klub, som ikke eksisterer i OB.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Horsens er et godt eksempel på, hvordan man kan operere med et lille budget. De har så lige brugt mange penge på en nøglespiller, men er ellers rigtig gode til at spotte brugbart talent. Der er nogle kompetencer i den klub, som ikke eksisterer i OB.
                Tja tjo. Den sidste måned har 99% af deres fans jo brugt på at svine Bo & Co for at splitte hele holdet ad med hjernedøde lave salg osv.

                Men vil da gerne sige at det de nogengange kan finde ude i verden er imponerende og de bliver ikke fundet bag et skrivebord i Ådalen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Jeg tvivler på at OB har fingeren på pulsen. Vi får en spiller fra den danske liga som er kommet i overskud. Hvis det bliver vildt, så en fra Skandinavien. Kunne godt tænke mig, at man kigger på unge danskere som har været ude et par år, men som mangler at slå til. Samtidig skal man turde bruge penge som da Sanneh var ny, Dreyer da EFB rykkede ud, kigget på Lyngby da de gik i sort. Måske kigge til FCN, og være godt til at spotte MJ potentiale. Det er ikke let, men vi skal have succes på banen og også vise spillerne at man kan sælges fra OB. Og ud over talent vejen, så skal der landes en leder og en med flair. Julius har noget af det, men han er ikke klar til at løfte holdet endnu
                  Meget enig mht det med talenter. Men pt støvsuger FCM jo alt hvad der er muligt. Og dem fra FCN vil ikke væk derfra for at komme til OB. Kan man godt forstå vel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jeg tvivler på at OB har fingeren på pulsen. Vi får en spiller fra den danske liga som er kommet i overskud. Hvis det bliver vildt, så en fra Skandinavien. Kunne godt tænke mig, at man kigger på unge danskere som har været ude et par år, men som mangler at slå til. Samtidig skal man turde bruge penge som da Sanneh var ny, Dreyer da EFB rykkede ud, kigget på Lyngby da de gik i sort. Måske kigge til FCN, og være godt til at spotte MJ potentiale. Det er ikke let, men vi skal have succes på banen og også vise spillerne at man kan sælges fra OB. Og ud over talent vejen, så skal der landes en leder og en med flair. Julius har noget af det, men han er ikke klar til at løfte holdet endnu
                    Transferfrie danske spillere ...:
                    Kasper Larsen, Yousef Toutouh, David Boysen, Magnus Troest, Lasse Petry, Patrick Da Silva,

                    Ved at være kontraktfrie:
                    Zohore, Schøne, Gytkjær, Høegh, Jonas Knudsen, Niclas Pedersen, Albæk, Uffe Beck,
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Alle vores konkurrenter sidder jo også klar med checkhæftet. Tror det er svært lige nu. Mange klubber vil have den der offensive spiller der kan noget ekstraordinært fra Day 1. De er ikke nemme at finde mm man vil bruge 5-10 mill. Så vi skal nok et stykke ind i Aug inden der sker noget
                      Det er sportsdirektørens job at få held med sit foretagende uanset hvor svært det er.

                      Ligesom det er for ALLE andre med lederansvar.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Transferfrie danske spillere ...:
                        Kasper Larsen, Yousef Toutouh, David Boysen, Magnus Troest, Lasse Petry, Patrick Da Silva,

                        Ved at være kontraktfrie:
                        Zohore, Schøne, Gytkjær, Høegh, Jonas Knudsen, Niclas Pedersen, Albæk, Uffe Beck,
                        Altså... Toutouh, Petry, Albæk og Uffe B skulle være så hjerteligt velkomne, og er vel nogenlunde realistiske hvis alt klapper, men ingen af dem løser kantproblemet og manglende fart?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Transferfrie danske spillere ...:
                          Kasper Larsen, Yousef Toutouh, David Boysen, Magnus Troest, Lasse Petry, Patrick Da Silva,

                          Ved at være kontraktfrie:
                          Zohore, Schøne, Gytkjær, Høegh, Jonas Knudsen, Niclas Pedersen, Albæk, Uffe Beck,
                          Zohore er umulig, Schøne umiddelbart også, samme med Jonas Knudsen.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                            Hvornår går den her tråd tilbage til en rygtetråd? Og ikke en kaffeklub?
                            Ingen vil høre tale om rygter. Tråden burde slettes.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ingen vil høre tale om rygter. Tråden burde slettes.
                              Når der ingen rygter er, så er det klart at ingen vil tale om det.

                              Der er ingen rygter, fordi OSE både er et lukket land og totalt inkompetente indenfor transfer.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Zohore er umulig, Schøne umiddelbart også, samme med Jonas Knudsen.
                                Enig. Og resten er ikke værd at kaste penge efter.

                                Comment

                                Working...
                                X