Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    At lade Gryte gå gratis næste sommer ville simpelthen være himmelråbende idiotisk, når man angiveligt har kunne få 10 millioner for ham for bare et halvt år siden. Alene det at forvalte ham så dårligt ville nærmest være fyringsgrund.
    10 Millioner
    - købspris for en erstatning
    - Gryte spiller ikke for Brøndby
    - 1,5år med ligaens bedste målmand i burret
    - chancen at en af vores talenter overtager
    = ikke verdens dårligste forretning i mine øjne
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Nu snakker vi 10, men reelt er det jo kun 5 til klubben.. Så nok nærmere Thorborg der skal være sur hvis det er..
      Præcis. Og et salg til bif skal i mine øjne være med en ekstraordinær fortjeneste og ellers bare afvises. Så den afvisning i vinter ser jeg som fornuftig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        10 Millioner
        - købspris for en erstatning
        - Gryte spiller ikke for Brøndby
        - 1,5år med ligaens bedste målmand i burret
        - chancen at en af vores talenter overtager
        = ikke verdens dårligste forretning i mine øjne
        Genau

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mener vi hænger på ordningen indtil 2027 eller noget i den stil

          Forestil jer at MJ scorer 12-15 kasser i år og sælges for 25-30 mill næste sommer samtidig med at Christian Eriksen sælges for 800 mill der vil give os 10 mill..
          Potentielt 17,5-20 mill i Thorborgs kasse. ffs

          Sker det? Nok ikke. Men er det urealistisk? Det syntes jeg ikke..
          Jeg synes at jeg har læst 2020 eller 2021, men det kan også sagtens være noget jeg selv har forestillet mig.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Og hvad havde du mon sagt hvis gryte var gået til bif i vinter for 10 mio sidste dag inden vinduet lukkede? Du havde da rost JH for hans fremsynethed.. næ
            Som jeg skrev allerede i vinters, du kan jo bare gå tilbage og tjekke, så syntes jeg at man skulle sælge Gryte for den rigtige pris, også hvis det var Brøndby der bød.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Som jeg skrev allerede i vinters, du kan jo bare gå tilbage og tjekke, så syntes jeg at man skulle sælge Gryte for den rigtige pris, også hvis det var Brøndby der bød.
              Er sikker på det passer, når du skriver det, men der er vi så uenige

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                10 Millioner
                - købspris for en erstatning
                - Gryte spiller ikke for Brøndby
                - 1,5år med ligaens bedste målmand i burret
                - chancen at en af vores talenter overtager
                = ikke verdens dårligste forretning i mine øjne
                At OB ikke får penge for deres bedste spillere og bare lader dem gå gratis, er fuldstændig horribel business, det burde der ikke være to meninger om.

                Hvad så hvis det viser sig at Oliver ikke er klar næste sommer?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  At OB ikke får penge for deres bedste spillere og bare lader dem gå gratis, er fuldstændig horribel business, det burde der ikke være to meninger om.

                  Hvad så hvis det viser sig at Oliver ikke er klar næste sommer?
                  Så bliver de andre tre punkter, det gør retningen lidt dårligere. Og ingen ved ja hvad ske, men man må investere i chancer.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    At lade Gryte gå gratis næste sommer ville simpelthen være himmelråbende idiotisk, når man angiveligt har kunne få 10 millioner for ham for bare et halvt år siden. Alene det at forvalte ham så dårligt ville nærmest være fyringsgrund.
                    Jeg mener Troels B og BIF max. ville give 1 mill. Euro= 7,5 mill. kr.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      At lade Gryte gå gratis næste sommer ville simpelthen være himmelråbende idiotisk, når man angiveligt har kunne få 10 millioner for ham for bare et halvt år siden. Alene det at forvalte ham så dårligt ville nærmest være fyringsgrund.
                      Han er jo nok kun ca 5 millioner værd pt. Så det er 2,5 til klubben. Det rykker altså ikke det store.
                      Jeg græder ikke hvis han bliver

                      JHs fejl vil ikke ligge i ikke at kunne sælge ham. Fejlen ligger i ikke at have skabt et succesfuldt hold hvor de gode spillere automatisk kan komme væk for de forholdsvis symbolske beløb(set i forhold til de priser vi ser i andre dk klubber)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Er sikker på det passer, når du skriver det, men der er vi så uenige
                        Altså, jeg hader også Brøndby nok mere end nogen anden næsten, men at vi skal nægte dem spillere selv hvis de er villige til at betale en overpris, giver bare ikke mening for mig. Brøndby er slet ikke en konkurrent for OB lige nu, og vi kommer aldrig til at blive det igen, hvis mantraet er, at vi ikke skal sælge vores bedste spillere, når andre klubber vil betale mange penge for dem.

                        Der er brug for penge via spillersalg for at forretningen kan løbe rundt, det budgetterer man jo rent faktisk med, og der er brug for de store enkeltbeløb man kan cashe ind på transfers, hvis man skal kunne vækste i det tempo på de sportslige områder som klubber som FCM, FCN og AGF arbejder med for tiden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg synes at jeg har læst 2020 eller 2021, men det kan også sagtens være noget jeg selv har forestillet mig.
                          Der mener jeg de første 25% udløber fra de første millioner han spyttede i.
                          Nummer 2 portion gjorde at den blev forlænget til ca 2027.
                          Men den periode vil nok kun være 25% samlet mm man er nød til at lave en ny kapital indsprøjtning

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                            Jeg mener Troels B og BIF max. ville give 1 mill. Euro= 7,5 mill. kr.
                            https://www.bt.dk/fodbold/broendbys-...takker-nej-til

                            BT siger at 10 blev budt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              Jeg mener Troels B og BIF max. ville give 1 mill. Euro= 7,5 mill. kr.
                              De bød 10 mill sidst i vinduet hvor vi afviste da vi ikke kunne nå at finde en erstatning og ville stå med TM og unge Oliver der stadig gik i gymnasiet

                              De er herefter kommet tilbage i foråret med et 4-5 mill kroners bud som vi også har afvist fordi vi vil have 7,5

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                At OB ikke får penge for deres bedste spillere og bare lader dem gå gratis, er fuldstændig horribel business, det burde der ikke være to meninger om.

                                Hvad så hvis det viser sig at Oliver ikke er klar næste sommer?
                                Hvis Grytebust sælges bliver der jo hentet en erstatning. Den bedst mulige man kan finde.
                                Det har JM jo selv sagt

                                Comment

                                Working...
                                X