Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja Selvfølgelig har jeg det, og ved da godt han ikke er syg.(mindes heller ikke at have skrevet han skulle være det) Jeg skrev det også så sent som igår, at det handler om at han skal have sit fix/kick.... men derfor kan man jo godt få hjælp, og også af den professionelle slags, når nu det ikke er nok at en som mig prøver at forklare ham hvor håbløst han udstiller sig selv.
    ... men ja, om han vil søge professionel hjælp, det er selvfølgelig hans eget bord.

    Det er vedkommende da helt sikkert. Sidst det lykkedes os at ignorere det, tog han jo bare et andet sted hen og skabte sig i stedet. Og så har vi jo kun hjulpet os selv. Og derfor forsøger han også igen.

    Nu har jeg så alligevel gjort noget jeg aldrig troede ville ske for mig. Jeg har sat en profil herinde på ignore listen. Så nu kan han for min skyld øffe det han vil, og i andre får samtidig ro for mine reaktioner på barnets opdigtede historier.
    Jamen makker, det er da fint at du endelig har fået trykket på "ignore-knappen" - det har jeg før opfordret dig til i stedet for at hidse sig op :)

    - Nu til det, det handler om:

    OB har forhørt sig om Sylvester Igboun, men han skulle ikke være helt billig.
    Drachmann rygtet har ifølge mine kilder intet på sig!
    Gryte er interessant for flere klubber - OB sælger ikke uden en stor videresalgklausul da han er i sin bedste fodboldalder.

    God mandag
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    Comment


      Stemmer fra Ådalen melder om konkrete forhandlinger med 2 spillere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Stemmer fra Ådalen melder om konkrete forhandlinger med 2 spillere
        Og så må Drachmann jo komme ud over det, da der ifølge Vøge ikke er afgivet bud på ham endnu.
        Så der sker da lidt. Bliver spændende de næste uger :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Jeg kan ikke komme på Twitter.. Hvad skriver han?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Jeg kan ikke komme på Twitter.. Hvad skriver han?
            Mmm...transfersnask! Jeg vil gerne bidrage med: OB er - sammen med to-tre andre superligaklubber - interesseret i Janus Drachmann, der gerne vil ha' mere spilletid. Dog har OB endnu ikke afgivet et bud.”

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Og så må Drachmann jo komme ud over det, da der ifølge Vøge ikke er afgivet bud på ham endnu.
              Så der sker da lidt. Bliver spændende de næste uger :-)
              Mon ikke man holder mange bolde i luften lige pt..

              Comment


                Her er den konkrete tweet fra SFÅ https://twitter.com/obstemmer/status...31917148106753

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Jamen makker, det er da fint at du endelig har fået trykket på "ignore-knappen" - det har jeg før opfordret dig til i stedet for at hidse sig op :)

                  - Nu til det, det handler om:

                  OB har forhørt sig om Sylvester Igboun, men han skulle ikke være helt billig.
                  Drachmann rygtet har ifølge mine kilder intet på sig!
                  Gryte er interessant for flere klubber - OB sælger ikke uden en stor videresalgklausul da han er i sin bedste fodboldalder.

                  God mandag
                  Sikkert lige så validt, som da du meldte ud. At Daniel Høgh var til lægetjek i en udenlandsk klub. Desværre havde jeg så mødt Daniel i Netto, en halv time inden du postede.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Sikkert lige så validt, som da du meldte ud. At Daniel Høgh var til lægetjek i en udenlandsk klub. Desværre havde jeg så mødt Daniel i Netto, en halv time inden du postede.
                    Vidste ikke at de havde Netto i udlandet?

                    Comment


                      Fuck du må have et sølle liv RMN

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                        Fuck du må have et sølle liv RMN
                        Han/hun har det sikkert ganske morsomt mens der bliver trollet på livet løs .. ignorer det, og undlad at skrive til ham/hende eller lommenter div. indlæg. Det er det personen lever af.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vidste ikke at de havde Netto i udlandet?
                          Oh, vi har Netto også her i Tyskland. Du får der mange ting men ikke lægtjek. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Oh, vi har Netto også her i Tyskland. Du får der mange ting men ikke lægtjek. ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Sikkert lige så validt, som da du meldte ud. At Daniel Høgh var til lægetjek i en udenlandsk klub. Desværre havde jeg så mødt Daniel i Netto, en halv time inden du postede.
                              Jokes on you, har du ikke hørt om alle de hollandske klubber der har deres lægestab parkeret ude bag i Netto?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                Jokes on you, har du ikke hørt om alle de hollandske klubber der har deres lægestab parkeret ude bag i Netto?
                                Tror du tageg fejl der. Det er dyrlæger som vaccinerer mod svinepest.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X