Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Hvad mangler vi så??
Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...
GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
GREVE. TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
AK. HELENIUS
Hvem bør skiftes ud?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvad mangler vi så??
Vi har fået en central forsvarsspiller og en defensiv midt til at styrke det defensive der var akilleshæl i foråret ...
x-faktor og en målsikker angriber er dyre og formentlig ikke indenfor rækkevidde men målet er top6 og der er vel et stykke endnu...
GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
AK. HELENIUS
Hvem bør skiftes ud?
Men Kasper Larsen og Kadrii måtte da gerne kigge forbi
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKorrekt. Har bare opfattet longo som en profil med samme bruger som Svinet og RMN
Comment
-
GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
AK. HELENIUS
Hvem bør skiftes ud?
Men Kep må være fortid, og Kløve, Fester, Helenius, Greve og RJ ramte ikke formen i første kamp Ž- Ludwig er en sag for sig selv. AK kan for lidt på egen hånd.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longo Se indlægJeg tror, jeg var en af de første der i sin tid ikke troede på svinet. Jeg er gammel ob-spiller og kender en masse i det danske fodboldmiljø. Min ven i fcm, skrev til mig i morges: jeg kan jo for fanden ikke sige noget rigtigt til en journalist som som dig. I får en motiveret spiller
Men glæder mig at høre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet afhænger også af om det er den nuværende form eller potentialet.
Men Kep må være fortid, og Kløve, Fester, Helenius, Greve og RJ ramte ikke formen i første kamp Ž- Ludwig er en sag for sig selv. AK kan for lidt på egen hånd.
----------GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
Julius TVERSKOV. DRACHMANN. KLØVE
----------------Greve
------------------AK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægSkift over til en 4-4-1-1 eller 4-1-4-1. Ind med Julius og ud med Helenius. Ludwig bør få genvalg, selvom han havde 3x katastrofale fejl i sidste kamp.
----------GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
----------------Greve
------------------AK.
Med Drachmann bliver der flere kombinationer og muligheder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægSkift over til en 4-4-1-1 eller 4-1-4-1. Ind med Julius og ud med Helenius. Ludwig bør få genvalg, selvom han havde 3x katastrofale fejl i sidste kamp.
----------GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
----------------Greve
------------------AK.
AK skal sættes op, Greve score ikke ret meget. Det er måske udmærket mod de store hold på udebane, men ser det ikke som en hjemmebane opstilling.
Comment
-
GRYTE
RJ. KEP. LUDWIG. JBL
AK. HELENIUS
Hvem bør skiftes ud?
Comment
-
Hvis vi skal til at spille 4-1-4-1, i nogle kampe i hvert fald, er det jo vigtigt at der kommer mål fra midtbanen. Det var også den store force for SønderjyskE i sølvsæsonen, hvor midtbanefolkene lavede 29 ud deres 56 mål. Jeg har altså stadig lidt svært ved at se, hvordan den nuværende midtbanebesætning skal stampe bare 20 mål sammen på en sæson (11 i den seneste), og hvordan skal de i så fald fordele sig? Hvis man virkelig vil spille den formation, har jeg svært ved at se, at man kan komme udenom at hente en boks-til-boks spillere ved siden af JJT eller Tverskov, eller en mere målfarlig kant.
Læg så dertil, at SønderjyskE fik 11 mål fra deres forsvarer i den sæson, fordi at de var så stærke på dødbolde. Det kan vi nok heller ikke forvente at matche med den nuværende trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis vi skal til at spille 4-1-4-1, i nogle kampe i hvert fald, er det jo vigtigt at der kommer mål fra midtbanen. Det var også den store force for SønderjyskE i sølvsæsonen, hvor midtbanefolkene lavede 29 ud deres 56 mål. Jeg har altså stadig lidt svært ved at se, hvordan den nuværende midtbanebesætning skal stampe bare 20 mål sammen på en sæson (11 i den seneste), og hvordan skal de i så fald fordele sig? Hvis man virkelig vil spille den formation, har jeg svært ved at se, at man kan komme udenom at hente en boks-til-boks spillere ved siden af JJT eller Tverskov, eller en mere målfarlig kant.
Læg så dertil, at SønderjyskE fik 11 mål fra deres forsvarer i den sæson, fordi at de var så stærke på dødbolde. Det kan vi nok heller ikke forvente at matche med den nuværende trup.
Ryan Tver Ludwig
Drachmann Casper
Eske JJ Kløve
AK Fester
Ryan
Ryan Tver Ludwig
Drachmann
Eske JJ Kløve
MJ AK Fester
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvem skal score i det setup?
AK skal sættes op, Greve score ikke ret meget. Det er måske udmærket mod de store hold på udebane, men ser det ikke som en hjemmebane opstilling.
Comment
Comment