Når man nu kan "bytte" Rømer for Drachmann , så gad jeg godt "bytte" Helenius for Nicolai Brock-Madsen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Status er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:
Ludwig for Joao
Yao for Thrane
Drachmann for Rømer
Frøkjær-Jensen for Anders Jørgensen
Harboe for Molberg
Mathias Jørgensen for Ellas
Derudover er der følgende afgange:
Edmundsson
Jønsson
Fellah
Nana
Der er pt 23 i truppen inkl. 3 målmænd og 3 nyoprykkede talenter samt Eskesen og Yao der har begrænset erfaring fra Suppen.
Principielt det korrekte antal men ikke korrekt fordelt 1:1 og stor forskel fra start11 til reserver.
Grytebust
Ryan. KEP. Ludwig. JBL
Greve. Drachmann. Tverskov. Kløve
AK. Helenius
Mikkelsen/Oliver
Desler. Lund. “Lund”. “Desler”
Yao. Casper. JJT. Eskesen.
Festersen. Jørgensen
Harboe
Frøkjær-Jensen
- - - -
Det ser lidt tyndt ud i forsvaret om end vi næppe får begge backs eller begge centerforsvarsspillere skadet samtidigt..
Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager?
Signer vi Kasper Larsen er det så for at sætte KEP på bænken?
Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken?
Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken?
Leder vi efter en offensiv midt for at sætte Tverskov på bænken?
Bør vi finde konkurrence til venstrebacken?
Andre ubesvarede?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægStatus er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:
Ludwig for Joao
Yao for Thrane
Drachmann for Rømer
Harboe for Molberg
Edmundsson
Jønsson
Fellah
Nana
Der er pt 23 i truppen inkl. 3 målmænd og 3 nyoprykkede talenter samt Eskesen og Yao der har begrænset erfaring fra Suppen.
Principielt det korrekte antal men ikke korrekt fordelt 1:1 og stor forskel fra start11 til reserver.
Grytebust
Ryan. KEP. Ludwig. JBL
AK. Helenius
Mikkelsen/Oliver
Festersen. Jørgensen
Harboe
Frøkjær-Jensen
- - - -
Det ser lidt tyndt ud i forsvaret om end vi næppe får begge backs eller begge centerforsvarsspillere skadet samtidigt..
Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager? Tverskov
Signer vi Kasper Larsen er det så for at sætte KEP på bænken? Måske, Ludwig skal da også lige finde et niveau.
Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken? Næppe på bænken og ser ikke Ludwig foran KEP ud fra kamp et i sæsonen.
Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken? JH og Bashkim har brændt alle broer imo.
Leder vi efter en offensiv midt for at sætte Tverskov på bænken? Tror jeg ikke.
Bør vi finde konkurrence til venstrebacken? Ja, hvis vedkommende kan dække en kant eller centralt også
Andre ubesvarede? Tror du har de vigtigste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægStatus er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:
Ludwig for Joao
Yao for Thrane
Drachmann for Rømer
Harboe for Molberg
Edmundsson
Jønsson
Fellah
Nana
Grytebust
Ryan. KEP. Ludwig. JBL
AK. Helenius
Mikkelsen/Oliver
Festersen. Jørgensen
Harboe
Frøkjær-Jensen
- - - -
Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager?
Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken?
Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken?
Andre ubesvarede?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKøbspris , signon fee og løn lagt sammen tror jeg overstiger salgsprisen .
Han kan ikke være steget i værdi under tiden i OB og med lønudgifterne har han bestemt kostet penge samlet set, uden at have en værdi på banen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNår man nu kan "bytte" Rømer for Drachmann , så gad jeg godt "bytte" Helenius for Nicolai Brock-MadsenTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Ludwig for Joao
Yao for Thrane
Drachmann for Rømer
Harboe for Molberg
Edmundsson
Jønsson
Fellah
Nana
Grytebust
Ryan. KEP. Ludwig. JBL
AK. Helenius
Mikkelsen/Oliver
Festersen. Jørgensen
Harboe
Frøkjær-Jensen
- - - -
Andre ubesvarede?
Hentes Bashkim ind så tror jeg at udgangspunktet bliver som kant, men at man rent taktisk flytter på ham i kampene, hvis det går skidt.
Umiddelbart tror jeg at Tverskov ryger ned i midterforsvaret, men hvem der er stærkest af Kep og Ludwig skal jeg ikke gøre mig klog på. Jeg er dog overbevist om at Tverskov er bedst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFisk !
Men kan ikke forestille mig vi har tjent penge på hamOprindeligt indsendt af FFM Se indlægTroede du havde lidt insider ;)
Mere at de ting som jeg mener stemmer fra Ådalen var fremme med så var han ret billig, så hvis Randers har købt ham kan det umuligt være den store forskel. Selvom du nok har ret i at vi ikke har scoret den store gevinst.
Men lønkronerne er klart spildt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan kostede få hundrede tusinde. Er sagt af en i Ådalen dengang. Så det er vel 300.000-500.000 max. Og lur mig om man ikke har fået det samme igen plus signon.
Men lønkronerne er klart spildt
Men udover pengespild så rykker ethvert fejlkøb jo ved målet om at samle en slagfærdig trup som kan give tro på tingene i klubben .
Ved dette fejlkøb gik der heldigvis kun et halvt år før det blev indset .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Spændende at se om Rømer bliver erstattet. Det sagde JH jo egentlig i starten af vinduet at der kom 2-3 spillere og dem der blev solgt ville bliver erstattet 1:1.
Men det var vidst 2-3 efter Ludwig. Så det må betyde at der stadig mangler 2-3 efter Rømer er smuttet..
Kunne godt nøjes med 2 hvis de så bare har minimum Drachmann navn/kvalitet eller 1 hvis det var Falk kvalitet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg kan da lige spørge mine FCM venner om de har et gæt eller kendskab til prisen .
Men udover pengespild så rykker ethvert fejlkøb jo ved målet om at samle en slagfærdig trup som kan give tro på tingene i klubben .
Ved dette fejlkøb gik der heldigvis kun et halvt år før det blev indset .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKan næsten give mindelser om Anders Jochumsen ;-)
Nicolai Brock er bare stor og så stopper den der, jeg er forundret over at han har formået at blive professionel.
Mener han scorede 0 mål i næstbedste række i England, godt nok ikke på så mange kampe ... men hvorfor mon det :D.
Han har på et tidspunkt 8 kampe i Holland hvor han scorer 6 mål, ved ikke om han blev forvekslet med en anden ... ellers har han været noget af det mest uskarpe på jorden.
11 kampe og 1 mål i Polen.
303 min pr. mål i Randers - 106 kampe 19 mål.
Har set ham en del på u21 og for Randers og husker ham fordi han var så utroligt ringe.
Lidt et sidespring :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpændende at se om Rømer bliver erstattet. Det sagde JH jo egentlig i starten af vinduet at der kom 2-3 spillere og dem der blev solgt ville bliver erstattet 1:1.
Men det var vidst 2-3 efter Ludwig. Så det må betyde at der stadig mangler 2-3 efter Rømer er smuttet..
Kunne godt nøjes med 2 hvis de så bare har minimum Drachmann navn/kvalitet eller 1 hvis det var Falk kvalitetLast edited by Sheed; 19-07-2018, 12:23.
Comment
Comment