Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Når man nu kan "bytte" Rømer for Drachmann , så gad jeg godt "bytte" Helenius for Nicolai Brock-Madsen

    Comment


      Status er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:

      Ludwig for Joao
      Yao for Thrane
      Drachmann for Rømer

      Frøkjær-Jensen for Anders Jørgensen
      Harboe for Molberg
      Mathias Jørgensen for Ellas

      Derudover er der følgende afgange:

      Edmundsson
      Jønsson
      Fellah
      Nana

      Der er pt 23 i truppen inkl. 3 målmænd og 3 nyoprykkede talenter samt Eskesen og Yao der har begrænset erfaring fra Suppen.
      Principielt det korrekte antal men ikke korrekt fordelt 1:1 og stor forskel fra start11 til reserver.

      Grytebust
      Ryan. KEP. Ludwig. JBL
      Greve. Drachmann. Tverskov. Kløve
      AK. Helenius

      Mikkelsen/Oliver
      Desler. Lund. “Lund”. “Desler”
      Yao. Casper. JJT. Eskesen.
      Festersen. Jørgensen

      Harboe
      Frøkjær-Jensen

      - - - -

      Det ser lidt tyndt ud i forsvaret om end vi næppe får begge backs eller begge centerforsvarsspillere skadet samtidigt..

      Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager?

      Signer vi Kasper Larsen er det så for at sætte KEP på bænken?

      Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken?

      Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken?

      Leder vi efter en offensiv midt for at sætte Tverskov på bænken?

      Bør vi finde konkurrence til venstrebacken?

      Andre ubesvarede?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Status er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:

        Ludwig for Joao
        Yao for Thrane
        Drachmann for Rømer

        Frøkjær-Jensen for Anders Jørgensen
        Harboe for Molberg
        Mathias Jørgensen for Ellas

        Derudover er der følgende afgange:

        Edmundsson
        Jønsson
        Fellah
        Nana

        Der er pt 23 i truppen inkl. 3 målmænd og 3 nyoprykkede talenter samt Eskesen og Yao der har begrænset erfaring fra Suppen.
        Principielt det korrekte antal men ikke korrekt fordelt 1:1 og stor forskel fra start11 til reserver.

        Grytebust
        Ryan. KEP. Ludwig. JBL
        Greve. Drachmann. Tverskov. Kløve
        AK. Helenius

        Mikkelsen/Oliver
        Desler. Lund. “Lund”. “Desler”
        Yao. Casper. JJT. Eskesen.
        Festersen. Jørgensen

        Harboe
        Frøkjær-Jensen

        - - - -

        Det ser lidt tyndt ud i forsvaret om end vi næppe får begge backs eller begge centerforsvarsspillere skadet samtidigt..

        Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager? Tverskov

        Signer vi Kasper Larsen er det så for at sætte KEP på bænken? Måske, Ludwig skal da også lige finde et niveau.

        Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken? Næppe på bænken og ser ikke Ludwig foran KEP ud fra kamp et i sæsonen.

        Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken? JH og Bashkim har brændt alle broer imo.

        Leder vi efter en offensiv midt for at sætte Tverskov på bænken? Tror jeg ikke.

        Bør vi finde konkurrence til venstrebacken? Ja, hvis vedkommende kan dække en kant eller centralt også

        Andre ubesvarede? Tror du har de vigtigste
        Det var lige hurtige svar fra hoften

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Status er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:

          Ludwig for Joao
          Yao for Thrane
          Drachmann for Rømer

          Frøkjær-Jensen for Anders Jørgensen
          Harboe for Molberg
          Mathias Jørgensen for Ellas

          Derudover er der følgende afgange:

          Edmundsson
          Jønsson
          Fellah
          Nana

          Der er pt 23 i truppen inkl. 3 målmænd og 3 nyoprykkede talenter samt Eskesen og Yao der har begrænset erfaring fra Suppen.
          Principielt det korrekte antal men ikke korrekt fordelt 1:1 og stor forskel fra start11 til reserver.

          Grytebust
          Ryan. KEP. Ludwig. JBL
          Greve. Drachmann. Tverskov. Kløve
          AK. Helenius

          Mikkelsen/Oliver
          Desler. Lund. “Lund”. “Desler”
          Yao. Casper. JJT. Eskesen.
          Festersen. Jørgensen

          Harboe
          Frøkjær-Jensen

          - - - -

          Det ser lidt tyndt ud i forsvaret om end vi næppe får begge backs eller begge centerforsvarsspillere skadet samtidigt..

          Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager?

          Signer vi Kasper Larsen er det så for at sætte KEP på bænken?

          Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken?

          Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken?

          Leder vi efter en offensiv midt for at sætte Tverskov på bænken?

          Bør vi finde konkurrence til venstrebacken?

          Andre ubesvarede?
          Edmundsson blev erstattet af Kløve i vinters, så han får vi ikke erstattet igen, ellers meget fine betragtninger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Købspris , signon fee og løn lagt sammen tror jeg overstiger salgsprisen .
            Ja, det kan der vist ikke være tvivl om.
            Han kan ikke være steget i værdi under tiden i OB og med lønudgifterne har han bestemt kostet penge samlet set, uden at have en værdi på banen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Når man nu kan "bytte" Rømer for Drachmann , så gad jeg godt "bytte" Helenius for Nicolai Brock-Madsen
              Nicolai Brock Madsen er den eneste spiller i historien, som er mindre mobil end Henrik Toft, ham ville jeg ikke ønske mig.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Nicolai Brock Madsen er den eneste spiller i historien, som er mindre mobil end Henrik Toft, ham ville jeg ikke ønske mig.
                Kan næsten give mindelser om Anders Jochumsen ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Status er p.t. (i fleksibilitetens navn) at vi har fået:

                  Ludwig for Joao
                  Yao for Thrane
                  Drachmann for Rømer

                  Frøkjær-Jensen for Anders Jørgensen
                  Harboe for Molberg
                  Mathias Jørgensen for Ellas

                  Derudover er der følgende afgange:

                  Edmundsson
                  Jønsson
                  Fellah
                  Nana

                  Der er pt 23 i truppen inkl. 3 målmænd og 3 nyoprykkede talenter samt Eskesen og Yao der har begrænset erfaring fra Suppen.
                  Principielt det korrekte antal men ikke korrekt fordelt 1:1 og stor forskel fra start11 til reserver.

                  Grytebust
                  Ryan. KEP. Ludwig. JBL
                  Greve. Drachmann. Tverskov. Kløve
                  AK. Helenius

                  Mikkelsen/Oliver
                  Desler. Lund. “Lund”. “Desler”
                  Yao. Casper. JJT. Eskesen.
                  Festersen. Jørgensen

                  Harboe
                  Frøkjær-Jensen

                  - - - -

                  Det ser lidt tyndt ud i forsvaret om end vi næppe får begge backs eller begge centerforsvarsspillere skadet samtidigt..

                  Men hvis KEP nu løber ind i en skade eller karantæne er det så Lund eller Tverskov der overtager?

                  Signer vi Kasper Larsen er det så for at sætte KEP på bænken?

                  Når JJT kommer tilbage ryger Tverskov så på bænken eller i centerforsvaret for at sætte KEP på bænken?

                  Signer vi Baskim er det så til angrebet eller kanten for at sætte AK, Helenius, Kløve eller Greve på bænken?

                  Leder vi efter en offensiv midt for at sætte Tverskov på bænken?

                  Bør vi finde konkurrence til venstrebacken?

                  Andre ubesvarede?
                  Jeg tror vi henter en venstre back til bredden ala Patrick da Silva. ellers tager vi KL ind. Ludwig kan vidst dække venstre back og så har vi alternativer nok centralt. Derudover tror jeg ikke at man går så meget op i om offensivspilleren er kant eller offensivt centralt. Jeg tror mere at man går efter en som kan være kampafgørende. Hvorvidt han er hk vk eller om det tror jeg ikke er så forfærdeligt vigtigt.
                  Hentes Bashkim ind så tror jeg at udgangspunktet bliver som kant, men at man rent taktisk flytter på ham i kampene, hvis det går skidt.
                  Umiddelbart tror jeg at Tverskov ryger ned i midterforsvaret, men hvem der er stærkest af Kep og Ludwig skal jeg ikke gøre mig klog på. Jeg er dog overbevist om at Tverskov er bedst

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Fisk !

                    Men kan ikke forestille mig vi har tjent penge på ham
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Troede du havde lidt insider ;)
                    Mere at de ting som jeg mener stemmer fra Ådalen var fremme med så var han ret billig, så hvis Randers har købt ham kan det umuligt være den store forskel. Selvom du nok har ret i at vi ikke har scoret den store gevinst.
                    Han kostede få hundrede tusinde. Er sagt af en i Ådalen dengang. Så det er vel 300.000-500.000 max. Og lur mig om man ikke har fået det samme igen plus signon.
                    Men lønkronerne er klart spildt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han kostede få hundrede tusinde. Er sagt af en i Ådalen dengang. Så det er vel 300.000-500.000 max. Og lur mig om man ikke har fået det samme igen plus signon.
                      Men lønkronerne er klart spildt
                      Jeg kan da lige spørge mine FCM venner om de har et gæt eller kendskab til prisen .

                      Men udover pengespild så rykker ethvert fejlkøb jo ved målet om at samle en slagfærdig trup som kan give tro på tingene i klubben .

                      Ved dette fejlkøb gik der heldigvis kun et halvt år før det blev indset .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Spændende at se om Rømer bliver erstattet. Det sagde JH jo egentlig i starten af vinduet at der kom 2-3 spillere og dem der blev solgt ville bliver erstattet 1:1.
                        Men det var vidst 2-3 efter Ludwig. Så det må betyde at der stadig mangler 2-3 efter Rømer er smuttet..
                        Kunne godt nøjes med 2 hvis de så bare har minimum Drachmann navn/kvalitet eller 1 hvis det var Falk kvalitet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg kan da lige spørge mine FCM venner om de har et gæt eller kendskab til prisen .

                          Men udover pengespild så rykker ethvert fejlkøb jo ved målet om at samle en slagfærdig trup som kan give tro på tingene i klubben .

                          Ved dette fejlkøb gik der heldigvis kun et halvt år før det blev indset .
                          Bare spørg men er 99,99% sikker på det ligger inden for den ramme. Sender lige pm

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kan næsten give mindelser om Anders Jochumsen ;-)
                            Njaa, han havde alligevel visse kvaliteter, målnæse.
                            Nicolai Brock er bare stor og så stopper den der, jeg er forundret over at han har formået at blive professionel.

                            Mener han scorede 0 mål i næstbedste række i England, godt nok ikke på så mange kampe ... men hvorfor mon det :D.

                            Han har på et tidspunkt 8 kampe i Holland hvor han scorer 6 mål, ved ikke om han blev forvekslet med en anden ... ellers har han været noget af det mest uskarpe på jorden.

                            11 kampe og 1 mål i Polen.
                            303 min pr. mål i Randers - 106 kampe 19 mål.

                            Har set ham en del på u21 og for Randers og husker ham fordi han var så utroligt ringe.
                            Lidt et sidespring :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spændende at se om Rømer bliver erstattet. Det sagde JH jo egentlig i starten af vinduet at der kom 2-3 spillere og dem der blev solgt ville bliver erstattet 1:1.
                              Men det var vidst 2-3 efter Ludwig. Så det må betyde at der stadig mangler 2-3 efter Rømer er smuttet..
                              Kunne godt nøjes med 2 hvis de så bare har minimum Drachmann navn/kvalitet eller 1 hvis det var Falk kvalitet
                              Jeg tror ikke på, at der kommer en erstatning for Rømer, han var jo ret beset noget der ligner 6. valg på den centrale midtbane, og 3. valg på begge backs. Vi er næsten nede i Buus-niveau for en ligegyldig trupspiller. Jeg tror og håber på, at de penge der er frigivet med Rømer ryger over i den pulje, hvor man kan bruge dem på at række ud efter den spiller der har et niveau der løfter sig over den nuværende trups, som vi stadig ikke har fået.
                              Last edited by Sheed; 19-07-2018, 12:23.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bare spørg men er 99,99% sikker på det ligger inden for den ramme. Sender lige pm
                                Den første jeg spurgte skød på 1/2 mill så du har nok ret :-) ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X