Nyt fra Ådalen. Alexander Ludwig får 4 år https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...xander-ludwig/
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægNyt fra Ådalen. Alexander Ludwig får 4 år https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...xander-ludwig/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har været i Ådalen i dag, og vi fik en hurtig kommentar fra Jesper Hansen om, at der bliver arbejdet på tilgange, men man skal ikke forvente noget i næste uge.
Derudover håber OB stadig, at Mathias Jørgensen snart kan skrive under på en kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkal vi så ud fra dette konstatere at i ikke kan stole en hujende fis på JH når han få timer senere præsentere en spiller?men man skal ikke forvente noget i næste uge." Alexander blev signet i denne uge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægFrank Onyeka er ikke taget med fordi han ikke spiller central midt. De 2 andre har jeg ikke taget med fordi, der på Transfermarkt ikke står noget om at de rykkes op i 1. holdstruppen :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDu glemmer så lige lidt folk her også.
Frank Onyeka (20) Har allerede vist et stort potentiale her i foråret
Michael Baidoo (19) En spiller de taler varmt om, og som allerede har været meget med omkring seniorholdet, selvom han først blev 19 i maj.
Victor Torp (18) Fast mand på U19-landsholdet, profil i Youth League og sparker bl.a. nogle vanvittige frispark.
Så vækstlaget er tilstede, men som jeg også skrev, så ser jeg fin mening i at tage Skytte ind til en fornuftig pris, og det taber de næppe noget særligt på i det lange løb.
Det virker næsten som om, at det er for at please venskabsklubberne i området, så man bygger noget goodwill op der - ikke noget fcm ellers har svømmet i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkal vi så ud fra dette konstatere at i ikke kan stole en hujende fis på JH når han få timer senere præsentere en spiller?
Den her var en overraskelse, og han skjulte den godt. Men det tager vi sgu gerne med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlægSynes vi ser lidt tynde ud på midtbanen. Som det ser ud lige nu, vil jeg formode at det er Troels K & Greve på kanten. JJT & Casper N på midten. Så har vi Rømer + Julius + Frøkjær + Harboe. Ifølge OB hjemmeside. Synes der mangler kvalitet der
Comment
Comment