Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Simon Kroon er på stadion. Mon det ér helt tilfældigt?
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Simon Kroon er på stadion. Mon det ér helt tilfældigt?
      Kæft en kongesigning det kunne være. Han var jo vanvittig i foråret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Kæft en kongesigning det kunne være. Han var jo vanvittig i foråret.
        Lige min tanke. Men kan jo også barer være af nysgerrighed, eller fordi han besøger nogen. Men alligevel lidt spændende.
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Er nu heller ikke henvendt til dem, mere til dem der virker helt eksalterede over forlængelsen, det har jeg lidt svært ved at følge. Forskellen på i går og i dag er vel bare, at hvor det i går så ud til, at Tverskov ville smutte gratis til sommer, så er sandsynligheden nu, at han smutter til sommer med et forhåbentligt pænt salg. Når det så er sagt, bliver det jo nok ikke et salg der redder et årsregnskab eller giver OB særligt meget øgede økonomiske muligheder.

          Hvis Tverskov ikke ser sig selv i OB særligt meget længere og primært bare skal bruge næste sæson til at optimere sig til et skifte, så ville jeg egentlig ønske, at man allerede nu fik sendt ham videre og fandt en mere holdbar byggesten. Nu har vi snakket i flere sæsoner om, at vi manglede en varig løsning i den 6er rolle på midtbanen, så synes jeg sgu det er lidt ærgerligt, hvis vi skal bruge hele næste sæson på at arbejde Tverskov ind i den rolle, hvorefter han så smutter.
          ...Og derfor er det vigtigt!
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            ...Og derfor er det vigtigt!
            pænt salg - alt er relativt, men da kontrakten er kort, så er der grænser for hvor meget man kan få for ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Kæft en kongesigning det kunne være. Han var jo vanvittig i foråret.
              Jeg synes faktisk han var en stor skuffelse da han kom tilbage til Sønderjyske, og egentlig generelt siden han skiftede til FCM. Selvom spilletiden selvfølgelig heller ikke har været massiv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Jeg synes faktisk han var en stor skuffelse da han kom tilbage til Sønderjyske, og egentlig generelt siden han skiftede til FCM. Selvom spilletiden selvfølgelig heller ikke har været massiv.
                Bemærk sarkasmen..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Bemærk sarkasmen..
                  Den gør sig aldrig godt på skrift, men har du nok ret i :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    pænt salg - alt er relativt, men da kontrakten er kort, så er der grænser for hvor meget man kan få for ham.
                    Plus at en stor del af kagen går til Thorborg. Bliver næppe mere end et par millioner der kan genereres ned i OBs kasse.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Simon Kroon er på stadion. Mon det ér helt tilfældigt?
                      Hmmm. Han har været god 1 sæson. Har ikke den store fidus til ham. Men virker mystisk at han er på stadion ja

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Plus at en stor del af kagen går til Thorborg. Bliver næppe mere end et par millioner der kan genereres ned i OBs kasse.
                        Jeg er sgu også ligeglad med om Thorborg tjener penge men uanset hvad så vil det være forkert at lade Tverskov gå gratis
                        Last edited by fmprOB; 09-07-2018, 14:24.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hmmm. Han har været god 1 sæson. Har ikke den store fidus til ham. Men virker mystisk at han er på stadion ja
                          Næ det var vist et "One hit wonder" kan ikke se hvem han skulle slå af i OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg er sgu også ligeglad med om Thorborg tjener penge men uanset hvad så vil det være forkert at lade Tverskov gå gratis uanset hvad
                            Min pointe er ikke, at man skal lade Tverskov gå gratis. Min pointe er, at det er ærgerligt at begynde at bygge holdet op om en spiller der allerede smutter næste sommer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Min pointe er ikke, at man skal lade Tverskov gå gratis. Min pointe er, at det er ærgerligt at begynde at bygge holdet op om en spiller der allerede smutter næste sommer.
                              En midterklubs lod...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Næ det var vist et "One hit wonder" kan ikke se hvem han skulle slå af i OB.
                                Nej det kan jeg heller ikke se. Han kan vel styrke bredden lidt

                                Comment

                                Working...
                                X