Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi er blevet dygtige til at tabe nydeligt til topholdene. Dvs ikke rundbarberet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Men de har jo vist højt niveau tidligere. Og Fellah, Thrane og de andre håbløse skal bare træne længe nok, så bliver de gode, og vi får et tophold for ingen penge. Det er en genial plan!
      Nårhhh ja ... Dumme mig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Nå vi var gode de sidste 3-5 min
        Men spillede også helt ordentligt i 1. halvleg.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

tja - havde frygtet vi fik røvfuld - gjorde vi ikke, men tabte uanset.

Pænt med - især i 1 halvleg syntes jeg - men, uagtet at greve putter en enkelt ind - så skaber vi altså intet, det sgu sløjt at se på

Comment

Vi tabte kun et enkelt mål i målscorerstatistik - gav et point. Synes kampen på en måde var helt ok med de spillere der var men alligevel forstår jeg ikke at Greve skulle være ude så længe, at Jønsson spillede så længe og at Edmu ikke bruges mere.

Stor ros til Perriera og Tverskov
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan denne kamp kunne have forløbet hvis Greve havde haft startpladsen foran Jönsson. Jönsson er alibifodboldens Maradona.

Comment

Ærgerligt vi ikke forsøger at spille før de sidste 10 minutter.

Endnu en nogenlunde kamp, endnu et nederlag. 10 point i de sidste 10 kampe.

Comment

Vi vandt det sidste kvarter

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Men spillede også helt ordentligt i 1. halvleg.
                    Hjælper sjældent på stillingen at spille nydeligt på den første 1/3 af banen , jævnbyrdige på midten og være ikke eksisterende på den sidste 1/3
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

I de sidste 5 min. fandt vi ud af at vi spiller om point.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det var godt vi fik givet max spilletid til en flok elendige AAB spillere noch ein mal og det eneste talent viste at han kunne dominere BIF i 20 minutter alene stort set.

Kent har sine bøgse-buddies og de spiller uanset hvor elendige de er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          I de sidste 5 min. fandt vi ud af at vi spiller om point.
                          KN og spillerne har måske også svært ved at finde ud af hvad den nye liga struktur går ud på ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg hørte også "Fucking stupid". Den er jeg nødt til lige at genhøre senere.
                            Jeg er 99 % sikker på, du hørte rigtigt. Jeg mindes bestemt også at have hørt ham råbe det før. Det må være hans engelske pendant til "forhelved, mand!".
                            SLO

Comment

Hjælper sjældent på stillingen at spille nydeligt på den første 1/3 af banen , jævnbyrdige på midten og være ikke eksisterende på den sidste 1/3
                              Ja, men Brøndby skabte ikke meget mere end vi i 1. halvleg. Kampen spilles på midtbanen i store dele fordi begge hold neutraliserede sig ret god. Og derfor synes man kan sige at vi spillede en ordentlig 1.halvleg.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

KN og spillerne har måske også svært ved at finde ud af hvad den nye liga struktur går ud på ?
                                Nu du siger det... https://www.bt.dk/fodbold/ob-traener...y-ligastruktur

Comment

Working...
                                X