Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så gik den ikke længere, ingen point med fra Bif

Comment

Pis. Også får de et latterligt mål

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Han holder ham jo i armen?
        Falder du hvis jeg holder dig i hånden?

Med det sagt, så synes jeg den er svær. Det ligner ikke at der bliver trukket synderligt i Festersen, men han har tydeligvis fat i armen.

Comment

Så kom den forventede koger: Tosset opspilsfejl og manglende tilbageløb. 1-0

Comment

så skal vi vidst bare håbe at holde den til pausen....

Comment

Bare trist mange af de mål vi har lukket ind i denne sæson er direkte foræringer. Og ikke fordi modstanderen bare score et flot mål

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Nej det kan det ikke rigtig ... det skal jo være en oplagt chance der fratages og Johan Larsson kommer imellem.
                Du glemmer at læse hvad jeg skriver. Hvis Fester holder sig på benene, tror jeg det udvikler sig til et rødt kort.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Måtte jo ske, et skødesløst boldtab af os, som vi laver utallige af hver kamp. Knep mig!
                  Bemærker lige at Ryan Johnson lunter hjem efterfølgende ... han kan faktisk nå Jung.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Er der ikke offside på Brøndbys mål? På riposten er Mukthar bagerste mand?

Comment

Ryan smider selv bolden, hvorefter han stiller sig for at kigge hvordan tingene spiller af.. Han havde kunnet gjort noget i situationen, hvis han fra første splitsekund benhårdt gik efter at rette sin egen fejl!

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Åh nej nu ikke en kamp hvor dommerkendelser går mod os igen ligesom mod FCK.

Hvordan fanden kan fester ikke få frispark der
                        Det er nu gået begge veje i denne kamp... men ja, ville da være rart hvis ikke dommerne i Suppen var så gode til at komme i fokus.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jønsson holder godt fast i bolden..

Comment

Tøffe ved målet ; “ se Casper Nielsen han er jo helt væk,,,,”
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Du glemmer at læse hvad jeg skriver. Hvis Fester holder sig på benene, tror jeg det udvikler sig til et rødt kort.
                              Kan ikke lige helt se hvordan, men okay :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Man må barw sige. Imponerende det hold bif har fået købt

Comment

Working...
                                X