Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd BIF-OB

    Greve på bænken

    #2
    Jönsson foran Greve. Jeg kan virkelig ikke se idéen med det. Alle herinde er enige om hvem der er den bedre fodboldspiller, men jeg kan ikke engang få øje på hvilket taktisk rationale der måtte ligge bag at erstatte Greve med Jönsson.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      Jönsson foran Greve. Jeg kan virkelig ikke se idéen med det. Alle herinde er enige om hvem der er den bedre fodboldspiller, men jeg kan ikke engang få øje på hvilket taktisk rationale der måtte ligge bag at erstatte Greve med Jönsson.
      Total enig. Det eneste argument jeg kan komme på er at man krydser alt hvad man har for at han spiller sit livs kamp og der sidder nogle svenske scouts der trykker på "køb" knappen.
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #4
        Nå Greve har spillet sig af mener Kent. Så er det godt Jønne er stærk defensivt. Godt Brøndby er har et aggressivt boldpres..... Kent Nielsen er genial

        Comment


          #5
          Det helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.

          I den modsatte ende bliver det spændende at se om vores angribere kommer til at fylde ligeså lidt som i Parken, fordi vi er så lidt på bolden.

          Vores chance er, som jeg ser det, at score et heldigt tidligt mål. Jeg tror dog ikke det sker.

          3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet fra en af vores defensive midtbanefolk, forsvarsspillere eller et tosset udspark mere fra Gryte. Prove me wrong!
          Last edited by B(ob); 04-03-2018, 17:37.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Det helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.

            I den modsatte ende bliver det spændende at se om vores angribere kommer til at fylde ligeså lidt som i Parken, fordi vi er så lidt på bolden.

            Vores chance er, som jeg ser det, at score et heldigt tidligt mål. Jeg tror dog ikke det sker.

            3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet fra en af vores defensive midtbanefolk, forsvarsspillere eller et tosset udspark mere fra Gryte. Prove me wrong!
            og så skal Gryte nok stå en fejlfri kamp - krydret med nogle virkeligt store redninger....

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Det helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.

              I den modsatte ende bliver det spændende at se om vores angribere kommer til at fylde ligeså lidt som i Parken, fordi vi er så lidt på bolden.

              Vores chance er, som jeg ser det, at score et heldigt tidligt mål. Jeg tror dog ikke det sker.

              3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet. Prove me wrong!
              Jeg synes det lyder meget rigtigt. Jeg tror ikke på at vi scorer i dag, og om de scorer 1 eller 4 handler mest om hvor store blundere vi laver og hvor meget Brøndby trykker på.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Jönsson foran Greve. Jeg kan virkelig ikke se idéen med det. Alle herinde er enige om hvem der er den bedre fodboldspiller, men jeg kan ikke engang få øje på hvilket taktisk rationale der måtte ligge bag at erstatte Greve med Jönsson.
                Greve har set meget smadret ud i slutningen af de seneste kampe, fint at give ham lidt hvile på bænken i det tætte program, så han kan være klar til fredag, som er en meget vigtigere kamp for holdet.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Greve har set meget smadret ud i slutningen af de seneste kampe, fint at give ham lidt hvile på bænken i det tætte program, så han kan være klar til fredag, som er en meget vigtigere kamp for holdet.
                  Jeg skal ikke kunne sige om der er hold i det her, men det giver trods alt mening. Lad os sige det her er årsagen; det er bedst for mit blodtryk.

                  Comment


                    #10
                    så er tv3+ ved at sende gryte til brøndby......JH lad venligst være med at sælge til bif

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Greve har set meget smadret ud i slutningen af de seneste kampe, fint at give ham lidt hvile på bænken i det tætte program, så han kan være klar til fredag, som er en meget vigtigere kamp for holdet.
                      Tænker også at med JJ ude har vi brug for at Greve er helt frisk og klar til de sidste par kampe.

                      Comment


                        #12
                        Mit Boxer er nede. På tv og nu også Boxer Play. Jeg betaler næsten 400 kr bla for at kunne se en kamp som denne. Jeg fortvivler.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Tænker også at med JJ ude har vi brug for at Greve er helt frisk og klar til de sidste par kampe.

                          Ja de holder ved den plan de lagde for nogle år siden med et OB hold af egne talenter krydret med profiler udefra
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Festersen godt en meter onside. Tøfting og Werge konkluderer der er offside :-)

                            Comment


                              #15
                              CN for h......
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X