Greve på bænken
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJönsson foran Greve. Jeg kan virkelig ikke se idéen med det. Alle herinde er enige om hvem der er den bedre fodboldspiller, men jeg kan ikke engang få øje på hvilket taktisk rationale der måtte ligge bag at erstatte Greve med Jönsson.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Det helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.
I den modsatte ende bliver det spændende at se om vores angribere kommer til at fylde ligeså lidt som i Parken, fordi vi er så lidt på bolden.
Vores chance er, som jeg ser det, at score et heldigt tidligt mål. Jeg tror dog ikke det sker.
3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet fra en af vores defensive midtbanefolk, forsvarsspillere eller et tosset udspark mere fra Gryte. Prove me wrong!Last edited by B(ob); 04-03-2018, 17:37.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.
I den modsatte ende bliver det spændende at se om vores angribere kommer til at fylde ligeså lidt som i Parken, fordi vi er så lidt på bolden.
Vores chance er, som jeg ser det, at score et heldigt tidligt mål. Jeg tror dog ikke det sker.
3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet fra en af vores defensive midtbanefolk, forsvarsspillere eller et tosset udspark mere fra Gryte. Prove me wrong!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.
3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet. Prove me wrong!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJönsson foran Greve. Jeg kan virkelig ikke se idéen med det. Alle herinde er enige om hvem der er den bedre fodboldspiller, men jeg kan ikke engang få øje på hvilket taktisk rationale der måtte ligge bag at erstatte Greve med Jönsson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægGreve har set meget smadret ud i slutningen af de seneste kampe, fint at give ham lidt hvile på bænken i det tætte program, så han kan være klar til fredag, som er en meget vigtigere kamp for holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægGreve har set meget smadret ud i slutningen af de seneste kampe, fint at give ham lidt hvile på bænken i det tætte program, så han kan være klar til fredag, som er en meget vigtigere kamp for holdet.
Comment
Comment