Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sten så ikke god ud der. Gled ham lidt væk der med foden?
    Ham er aktuelt ikke mere vores pointgaranti der, desværre.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja - så kan man enten kaste alt frem - i et desperat forsøg på at skabe noget (hvis ellers man tror det hjælper) og dermed rende ind i et stort nederlag.....eller erkende slaget er tabt og se om ikke man kan slippe derfra med 2-0 - for at bevare en bedre målforskel end vores konkurenter til top 6....
      En 7. Plads giver lidt spænding, en række kampe vi kan vinde og bedre chance for Europa. Jeg kan ikke se hvad vi får ud af top 6.

      Comment


        Helt vildt som Jønsson-ligaen dominerer.

        jeg er pjattet med ham, tranen og så ham der får 10 minutter engang imellem - jeg tror han hedder Hilarious men jeg er ikke sikker...

        Comment


          Bliver fortjent Brøndby sejr. Men bare trist 1-0 målet er ren foræring. Og 2-0 målet burde OB sgu satme have presset pukki mere

          Comment


            Top 6 skal nok blive en fest. Bliver vel noget lignende 4 point i 10 kampe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              Hvad fanden var det for en Alibi tackling som Casper Nielsen laver på Pukki.
              Ham har ja allerede gult kort; så...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                Helt vildt som Jønsson-ligaen dominerer.

                jeg er pjattet med ham, tranen og så ham der får 10 minutter engang imellem - jeg tror han hedder Hilarious men jeg er ikke sikker...
                🤮💩🤡
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han kunne også have lavet et proffesionelt frispark og fået rødt kort. Så var han jo en større idiot
                  Han kunne have tacklet manden, som han var i position til, og så havde der stadig stået 1-0.

                  Comment


                    Det er vel højresiden der igen kludre i det, og smid en bold i opspillet. CN skal ikke have skyld for noget der syntes jeg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Det er vel højresiden der igen kludre i det, og smid en bold i opspillet. CN skal ikke have skyld for noget der syntes jeg
                      Enig.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Også vildt ude mod FCK. OB ikke en Real målchance. Ude mod bif heller ikke

                        Comment


                          Tre ting i den her verden kan gøre mig ked af det.
                          Når vores bedste indskiftningsmuligheder ifølge Tøfting og Werge er:
                          1: Thrane
                          2: Helenius
                          3: Fellah

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            冷嵐
                            Det kunne faktisk godt være humør ikonerne for de 3....

                            Comment


                              Rønnow skal efterses for mulige forfrysninger efter kampen... totalt arbejdsløs dag for ham..

                              Comment


                                selv 3+ kommentatorene kan se det....vi spiller "fint" men skaber ingenting

                                Comment

                                Working...
                                X