Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jamen det lyder jo som om at han mener det er en tackling? Det er jo klokkeklart at han sparker Tverskov. Kan umuligt være en hensynsløs tackling. Gjorde mig godt nok træt at høre. "Der er ikke unødigt stor kraft". Så man må godt sparke modspilleren så længe det ikke er alt for hårdt, absurd.
    Det er ikke første gang, vi har hørt den slags argumentation fra en dommer når det handler om en spiller i hvidt i Parken. Fisker om Zuma f.eks.

Tag dommerkortet fra den dommer, der åbenlyst tilsidesætter regelbogen.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Kent:
      "Men samtidig er jeg meget ærgerlig over, at vi fandt den kvalitet, vi skulle bruge, på den sidste tredjedel af banen."
      Tænker der mangler et “ikke”

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Eller også er manden bare komplet i.... ;-)

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jojo, det tænker jeg også. Men det lyder helt vildt så og langt interessanter end den evige "vi var god med". 😁
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

I dag mangler jeg ikke så meget KEP til at styre forsvaret. Men jeg mangler KEP til at forklare råbe min frustration ud til Kehlet. Så kan det være nok så dumt, men det føles bare altid lidt bedre når KEP har fortalt dommeren hvad jeg føler.

Comment

I dag mangler jeg ikke så meget KEP til at styre forsvaret. Men jeg mangler KEP til at forklare råbe min frustration ud til Kehlet. Så kan det være nok så dumt, men det føles bare altid lidt bedre når KEP har fortalt dommeren hvad jeg føler.
              Hvor frustreret du er over Kehlet er det samme som der er flere af os, der er over Kent/JH/Thorborg.

Når jeg sidder og fryser min røv i laser på onsdag så vil jeg stadig være mere frustreret over dem, end at en dommer hjælp FCK i Parken.

MvH ChrisOB

Comment

Jeg havde frygtet en snitter på forhånd, så et knebent nederlag var da en positiv overraskelse. JP var ikke den ventede katastrofe, men man må så også sige, at Santander er langt væk i øjeblikket. Men taktisk stod vi godt, vi lukkede rummene ned, så FCKs kanter aldrig rigtigt udfordrede os, og indlæggene fra deres kanter blev holdt nede. Så fornuftigt forsvaret, og med lidt held kunne vi have fået et point, FCK var ikke imponerende.

Comment

Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Men de vandt jo heller ikke. Det er vildt, at 3 point i de 3 første kampe har været nok til at rykke to pladser frem i tabellen.
                  Nej på den måde har du ret... Nu kan SDR så tage den i morgen med en 2 måls sejr, og havde da heller ikke regnet med at AaB tog point mod de to top-3 hold, men ja, ellers har det da gået vores vej, i hvert fald lige mht. de nærmeste. Kigger vi ned af kommer de tættere på...

Håber på en uafgjort i morgen mellem SIF og SDR...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Tverskov om situationen med Santander:
                    https://www.bt.dk/fodbold/ober-ryste...edium=facebook
                    Og ham har fuldstændigt ret!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Så kan man næsten ikke rose sig selv mere end her. Ufatteligt efter sådan nogle lorte kampe og en stime på 4 nederlag i 5 kampe

https://www.fyens.dk/article/3233856...utm_medium=RSS

Jeg ved godt en træner skal prøve at være positiv men lidt selverkendelse ville også være på sin plads

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Fantastisk symptomatisk sidste sekvens. I stedet for at sætte bolden på spil, spiller vi den til siden indtil dommere fløjter af.

"Mere direkte spil" mig i røven.
                        Ja det var simpelthen for dumt af Edmundsson.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det er ja latterligt. Måske vi skulle spørge Kvist om ham har set BT-redaktionen på Østerbro stadion...
                          BT har i årevis været dårlige til at give karakterer. Glem dem.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Jamen det lyder jo som om at han mener det er en tackling? Det er jo klokkeklart at han sparker Tverskov. Kan umuligt være en hensynsløs tackling. Gjorde mig godt nok træt at høre. "Der er ikke unødigt stor kraft". Så man må godt sparke modspilleren så længe det ikke er alt for hårdt, absurd.
                            Var det Milton der satte standarden til en slutrunde ved at smide Beckham for et lille tjat?.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvor ville det dog hjælpe hvis vi var bare en lille smule farlige på dødbolde.
                              Ingen tvivl om at de træner det. Men noget, nej meget, må de gøre forkert.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Var det Milton der satte standarden til en slutrunde ved at smide Beckham for et lille tjat?.
                                ... og det kort var helt korrekt, det er selvfølgelig ikke tilladt at gå og sparke til modstanderen, med fuldt overlæg og bolden langt væk.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X