Oprindeligt indsendt af Aristoteles
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHelt enig i, at der ikke er grund til eufori. Vi spiller en fin kamp og var først og fremmest hamrende effektive imod et dårligt forsvar.
Jeg er direkte uenig i, at Lønstrup ikke har læst OB: deres høje pres var kalkuleret, og det kunne nemt have givet pote. Det tvang os hurtigt til at smide bolde væk, og præstationen indtil 2-0 var ikke imponerende. Imod et bedre mandskab kunne vi nemt være blevet straffet, men Helsingør manglede simpelthen kvalitet i helt fatal grad i går. Det bliver helt anderledes i de næste kampe, så dejligt med 3 points og en masse angribermål; forhåbentlig giver det noget selvtillid, som vi hurtigt kan få brug for.
Men når det er sagt, så tror jeg det Helsingør hold havde haft problemer uanset taktikken 🙂We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægrestprogram til og med runde 25 for os og top 6 bejlerne, samt pointhøst sat efter kun tab vind kampe, og tab mod højere rangeret og vind mod lavere rangeret.
OB 21) FCN vs OB 0 point 22) FCK vs OB 0 point 23) OB vs Lyngby 3 point 24) BIF vs OB 0 point 25) OB vs AGF 3 point
FCK 21) FCM vs FCK 0 point 22) FCK vs OB 3 point 23) Hobro vs FCK 3 point 24) AGF vs FCK 3 point 25) FCK vs Helsingør 3 point
Hobro 20) Hobro vs AGF 3 point 21) Randers vs Hobro 3 point 22) Hobro vs FCM 0 point 23) Hobro vs FCK 0 point 24) Lyngby vs Hobro 3 point 25) Hobro vs SIF 3 point
AC Horsens 21) Helsingør vs ACH 3 point 22) ACH vs Randers 3 point 23) ACH vs AGF 3 point 24) AaB vs ACH 3 point 25) ACH vs BIF 0 point
AaB 21) AaB vs BIF 0 point 22) AaB vs FCN 0 point 23) Sønderjyske vs AaB 3 point 24) AaB vs ACH 0 point 25) AaB vs Randers 3 point
det giver følgende udbytte:
OB 6 point
FCK 12 point
Hobro 3+9
AC Horsens 12 point
AaB 6 point
hvilket giver følgende stilling efter 25 spillerunder:
4. FCK 41 point
5. Hobro 39 point
6. AC Horsens 39 point
7. OB 34 point
8. AaB 32 point
Forhåbentligt falder første resultat udenfor kategori allerede i morgen, når Hobro forhåbentligt slutter runde 20 med et tab mod AGF. Det ville lune! Men det ser unægteligt svært ud for os og AaB med det restprogram der foreligger..
Ser det mere så, at det bliver de kampe mod Lyngby og AGF bestemmer om vi kan komme til Top 6, om vi holder koncentrationen højt, tager det ikke alt for let og kommer faktisk med 6 point ud af det."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er ligeså sørgeligt som, at det er ham den samme der bliver ved at vinde de fanquizzer...Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
SUPER kamp. Og lige præcis hvad vi havde brug for, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at ende i top6. Alt spillede hele vejen rundt, med undtagelse af den blunder de tager sig til sidst.
Kløve havde en fremragende debut, og kommer med et energiniveau, vi har manglet på kanten.
Jeg har tit været efter Casper Nielsen, men lige præcis i går synes jeg, at han var rigtig god (selv om mange andre havde den modsatte mening?!). Jeg synes han vinder mange, mange dueller og formår at bryde en masse af Helsingørs opbyggende spil ned. Rigtig god kamp, selv om jeg gerne havde set, at Rømer havde fået 20 minutter til sidst, da det jo var afgjort for længst. Det samme med Fellah, hvis han er i form nok til at være i truppen burde man have set ham an i stedet for at sende Jønsson på banen.
Overordnet set, så var det en fantastisk indstilling spillerne kom med, selv om det selvfølgelig hjælper på tingene at vi kommer foran efter 3-4 minutter. Det skal dog ikke tage noget fra indsatsen, som jeg synes var meget mere overbevisende end jeg havde turde håbe på.
Ja, Helsingør var pivringe, og ja, de havde et noget decimeret hold, men synes altså også det er vores fortjeneste, at de bliver spillet baglæns ud af banen i hele kampen (og ikke kun en enkelt halvleg, som vi plejer).
Jeg tror på point i Farum!
Comment
-
Jeg er ret sikker på point mod Fcn. Holdet har mistet vigtigste spiller (igen) og der må skulle gå et par kampe før de EVENTUELT har fundet nye takter. Men de har en rigtig god og smart træner der kan slå os alene på det taktiske, desværre. Men alligevel, minimum et point.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Jeg beskriver blot udbytte ved brug af præmissen at hver eneste kamp frem til runde 25 afgøres, altså at det ene hold tager 3 point, samt at dette hold er det som er placeret øverst, som udtryk for styrkeforholdet. Der tages således ikke forbehold ude/hjemme banefordel, samt at en del af disse kampe vil slutte uafgjorte, samt i nogle vil favoritten tabe. Sandsynligheden for at det sker er selvfølgelig stor, men det kan ske for hvilken som helst af holdene. Vi har f.eks både FCK og BIF ude, mens f.eks Horsens har BIF hjemme, og endda først i runde 25., og da kan placeringerne allerede være afgjort. Vi kan afgøre tingene selv, hvis Hobro taber i aften, men så skal vi vinde resterende kampe. FCN var et niveau over os i det modsatte opgør, og har noget at revanchere efter at de tabte på 'pløjemarken' i Haderslev. De har hjemmebane og kunstgræs mod os, så naturligvis er de store favoritter. Får vi mere end 6 point, så er der også tale om overraskelser. FCN ude, FCK ude og BIF ude, hvor mange point ser du der? Umiddelbart ser jeg ingen, og tager med kyshånd imod selv kun et enkelt. Horsens har Helsingør og Randers, og der ville alt andet end 6 point være en overraskelse..
Comment
-
Efter at have fået varmen igen og sundet mig lidt på kampen er jeg generelt enig i at det er lidt svært at vurdere hvor vi ligger baseret på den kamp. Men udover at vi formår at være kyniske og lave nogle fantastisk simple og hurtige opspil der gør os farlige synes jeg at det helt store at tage med er AK. Jeg synes det ligner en helt forvandlet spiller. Et er at han kommer frem til chancerne, men den kølighed han udviser i afslutningerne synes jeg har været en mangelvare hos ham længe. Derudover kommer han faktisk flere gange forbi et par modspillere istedet for at løbe ind i dem som tidligere. Og hvis vi Skal i top 6, så tror jeg sagtens at det kan være det der gør det. Hvis han så også smider et par langskuds mål ind som man så et par gange i AaB tiden, så er min optimisme omkring det projekt KN har gang i steget en hel del.
Og ja, det var 1 kamp, men for helvede det var dejligt at se.
Comment
-
Enig med dig om AK. Men det gælder også Festersen. Begge viste, omsider, igen angriberkvaliteter, som Kent og JH hele tiden har troet på vil komme tilbage. Holder det skal de nok lave mål i alle kampe.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEnig med dig om AK. Men det gælder også Festersen. Begge viste, omsider, igen angriberkvaliteter, som Kent og JH hele tiden har troet på vil komme tilbage. Holder det skal de nok lave mål i alle kampe.
Comment
-
Det var ikke kun omstillinger mod Helsingør. Mon ikke Kent er allermest glad for den her:
https://www.facebook.com/odenseboldk...9ls6Gs&fref=nf
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet var ikke kun omstillinger mod Helsingør. Mon ikke Kent er allermest glad for den her:
https://www.facebook.com/odenseboldk...9ls6Gs&fref=nf
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Flot med 3 spillere. Og især RJL. Husker endnu debatten om at købe et omvandrende lazaret. :-)
Han har vist sig at have klassen. Håber han holder sig skadesfri i en god lang periode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet var ikke kun omstillinger mod Helsingør. Mon ikke Kent er allermest glad for den her:
https://www.facebook.com/odenseboldk...9ls6Gs&fref=nfLast edited by manner; 13-02-2018, 17:41.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment