Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fester mener at Kløve har lunger for 3 personer

    https://www.fyens.dk/article/3229948...utm_medium=RSS
    👍👍👍
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Perfekt start på foråret .

      FCH viste sig en hel del dårligere end forventet , vi var klar fra start hvilket glædede mig vildt . Fedt med et kæmpe skud selvtillid inden de sidste kampe .
      God kamp af Kløve .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        3 ting fik mig til at smile i dag.

        Sejren, det mere direkte udtryk i spillet man har sukket efter så længe og så Grytes attitude efter Helsingørs mål.

        Sejren fordi den blev så overbevisende. Det direkte udtryk fordi det passer så meget bedre til spillermaterialet og Grytes attitude fordi det var rendyrket vindermentalitet.

        Thumbs up!

        Nu skal der følges op!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fester mener at Kløve har lunger for 3 personer

          https://www.fyens.dk/article/3229948...utm_medium=RSS
          Jeg kunne ikke rigtig huske Kløve fra SE og var overrasket over, hvor god han var i dag. En markant forbedring ift. Jönsson. Jeg tror næsten, Kløve er den spiller, vi har manglet, for at vores spil kan gå op i en højere enhed som i dag.

          Helsingør var dog ringe. Det forekom mig, at deres store angriber var lidt chubby? Det går da slet ikke i topsport. Også deres venstre back så ikke fit ud. Derimod så vi ud til at være i vældig god form. Synes godt, man kunne mærke, at vores spil er blevet mere direkte. Især det første mål var flot - fra en god aktion ved vores hjørneflag og så hele vejen op i ekspresfart. Det er alletiders, hvis den lange periode, hvor vi led under det bizarre boldtrilleri mellem forsvar og midtbane, nu er ved at være slut.

          Der er blevet kamp om pladserne hos os, og vores bænk begynder endelig at ligne noget, når vi kan skifte Desler, Helenius og Jönsson ind og ikke engang bringe Rømer i spil, samtidig med at Joan og Eskesen er helt ude. Det er nu ærgerligt med Eskesen, men mon ikke han får chancen.

          Det er mærkeligt, man har sat det net op bag målet. Nu har vi set jeg ved ikke hvor mange kampe uden det net - hvorfor skal det så op nu? Hvad er det for et problem, det skal løse? For mig er det bedste ved tage på stadion at være tæt på banen, at kunne se det hele tæt på. Der synes jeg det net ødelægger en del.
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Var det ikke hans debut som stadionspeaker?
            Formoder de ansætter en der har overværet hjemmekampe med mål.
            Man lader ikke bare en tosse fjerne en tradition. Eller har fans været inde over og sagt ja. Det tror og håber jeg ikke. Tak. Selvtak.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              At se fodbold gennem masker er helt yt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Formoder de ansætter en der har overværet hjemmekampe med mål.
                Man lader ikke bare en tosse fjerne en tradition. Eller har fans været inde over og sagt ja. Det tror og håber jeg ikke. Tak. Selvtak.
                Det er vidst en øvelse til næste gang, selvom det da også kunne et eller andet, at os fans tog sagen i egen hånd og gjorde det færdigt 😄

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  3 ting fik mig til at smile i dag.

                  Sejren, det mere direkte udtryk i spillet man har sukket efter så længe og så Grytes attitude efter Helsingørs mål.

                  Sejren fordi den blev så overbevisende. Det direkte udtryk fordi det passer så meget bedre til spillermaterialet og Grytes attitude fordi det var rendyrket vindermentalitet.

                  Thumbs up!

                  Nu skal der følges op!

                  MvH ChrisOB
                  Smiler med hver eneste gang.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    BTs karakteter:
                    https://www.bt.dk/superligaen/bts-ka...edium=facebook
                    "Sten Michael Grytebust 7
                    Ryan Laursen 10
                    Kenneth Emil Petersen 7
                    Jeppe Tverskov 7
                    Jacob Barrett Laursen 7
                    Mathias Greve (ud: 70.) 10
                    Jens Jakob Thomasen 7
                    Casper Nielsen 10
                    Troels Kløve (ud: 77.) 10
                    Anders K. Jacobsen (ud: 81.) 12
                    Rasmus Festersen 10
                    Mikkel Desler (ind: 70.) 7
                    Rasmus Jönsson (ind: 77.) UB
                    Nicklas Helenius (ind: 81.) UB"

                    Selvom Casper Nielsen spillede en god kamp så var det ikke en særlig stor forskel til JJT. Og synes KEP og Tverskov men også Barret fortjener langt mere end "7".
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Dejlig med en solid sejr, det var tiltrængt og drengene skal have ros for en god kamp idag!

                      Men jeg holder dog den indre eufori lidt nede endnu! For hold nu op en ringe Helsingør præstation både spillermæssigt og taktisk. Lønstrup er som den eneste træner i SL'en der ikke har læst ob, for jeg synes de stod utrolig højt i banen, og det var guf for vores omstillingspil og chancer for at få dem i undertal. Ved ikke om det var Lønstups klakyle at de ikke har spillerne til en forsvar kamp som eks. Horsens har det, og det har han nok også have ret i, men jeg ville dog stadigt have haft en anden tilgang til kampen hvis det var mig.

                      Jeg tror også at vi kommer til at mærke Tingagers manglen i kampe hvor modstanderne har mere tyngte i luften. Mener der var flere situationer som så bekymrende ud i forhold til clearinger fra indlæg, der er KEP og Tverskov altså ingen "ørne", desværre.
                      Last edited by Aristoteles; 12-02-2018, 01:02.
                      We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                      Comment


                        #26
                        restprogram til og med runde 25 for os og top 6 bejlerne, samt pointhøst sat efter kun tab vind kampe, og tab mod højere rangeret og vind mod lavere rangeret.

                        OB 21) FCN vs OB 0 point 22) FCK vs OB 0 point 23) OB vs Lyngby 3 point 24) BIF vs OB 0 point 25) OB vs AGF 3 point

                        FCK 21) FCM vs FCK 0 point 22) FCK vs OB 3 point 23) Hobro vs FCK 3 point 24) AGF vs FCK 3 point 25) FCK vs Helsingør 3 point

                        Hobro 20) Hobro vs AGF 3 point 21) Randers vs Hobro 3 point 22) Hobro vs FCM 0 point 23) Hobro vs FCK 0 point 24) Lyngby vs Hobro 3 point 25) Hobro vs SIF 3 point

                        AC Horsens 21) Helsingør vs ACH 3 point 22) ACH vs Randers 3 point 23) ACH vs AGF 3 point 24) AaB vs ACH 3 point 25) ACH vs BIF 0 point

                        AaB 21) AaB vs BIF 0 point 22) AaB vs FCN 0 point 23) Sønderjyske vs AaB 3 point 24) AaB vs ACH 0 point 25) AaB vs Randers 3 point


                        det giver følgende udbytte:

                        OB 6 point
                        FCK 12 point
                        Hobro 3+9
                        AC Horsens 12 point
                        AaB 6 point

                        hvilket giver følgende stilling efter 25 spillerunder:

                        4. FCK 41 point
                        5. Hobro 39 point
                        6. AC Horsens 39 point
                        7. OB 34 point
                        8. AaB 32 point

                        Forhåbentligt falder første resultat udenfor kategori allerede i morgen, når Hobro forhåbentligt slutter runde 20 med et tab mod AGF. Det ville lune! Men det ser unægteligt svært ud for os og AaB med det restprogram der foreligger..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          restprogram til og med runde 25 for os og top 6 bejlerne, samt pointhøst sat efter kun tab vind kampe, og tab mod højere rangeret og vind mod lavere rangeret.

                          OB 21) FCN vs OB 0 point 22) FCK vs OB 0 point 23) OB vs Lyngby 3 point 24) BIF vs OB 0 point 25) OB vs AGF 3 point

                          FCK 21) FCM vs FCK 0 point 22) FCK vs OB 3 point 23) Hobro vs FCK 3 point 24) AGF vs FCK 3 point 25) FCK vs Helsingør 3 point

                          Hobro 20) Hobro vs AGF 3 point 21) Randers vs Hobro 3 point 22) Hobro vs FCM 0 point 23) Hobro vs FCK 0 point 24) Lyngby vs Hobro 3 point 25) Hobro vs SIF 3 point

                          AC Horsens 21) Helsingør vs ACH 3 point 22) ACH vs Randers 3 point 23) ACH vs AGF 3 point 24) AaB vs ACH 3 point 25) ACH vs BIF 0 point

                          AaB 21) AaB vs BIF 0 point 22) AaB vs FCN 0 point 23) Sønderjyske vs AaB 3 point 24) AaB vs ACH 0 point 25) AaB vs Randers 3 point


                          det giver følgende udbytte:

                          OB 6 point
                          FCK 12 point
                          Hobro 3+9
                          AC Horsens 12 point
                          AaB 6 point

                          hvilket giver følgende stilling efter 25 spillerunder:

                          4. FCK 41 point
                          5. Hobro 39 point
                          6. AC Horsens 39 point
                          7. OB 34 point
                          8. AaB 32 point

                          Forhåbentligt falder første resultat udenfor kategori allerede i morgen, når Hobro forhåbentligt slutter runde 20 med et tab mod AGF. Det ville lune! Men det ser unægteligt svært ud for os og AaB med det restprogram der foreligger..
                          Du har høje tanker om Horsens og Hobro!!
                          Ingen tvivl om at de har nemmere slutprogrammer end os, men er overbevist om det bliver mere tæt. Horsens vinder sgu ikke 4 kampe i træk, og som du er inde på, så tror jeg allerede i dag at vi vil se Hobro smide point i forhold til den profeti.
                          Næste uges kamp er ret vigtig for os at få point i, for jeg tror ikke på vi har de store chancer imod fck og bøf ude. Til gengæld har vi normalt et godt tag på fcn, og de virkede ikke som et tophold, som de spillede i haderslev igår. Ingen tvivl om de er bedre hjemme, men jeg tror ikke vi taber i Farum.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            BTs karakteter:
                            https://www.bt.dk/superligaen/bts-ka...edium=facebook
                            "Sten Michael Grytebust 7
                            Ryan Laursen 10
                            Kenneth Emil Petersen 7
                            Jeppe Tverskov 7
                            Jacob Barrett Laursen 7
                            Mathias Greve (ud: 70.) 10
                            Jens Jakob Thomasen 7
                            Casper Nielsen 10
                            Troels Kløve (ud: 77.) 10
                            Anders K. Jacobsen (ud: 81.) 12
                            Rasmus Festersen 10
                            Mikkel Desler (ind: 70.) 7
                            Rasmus Jönsson (ind: 77.) UB
                            Nicklas Helenius (ind: 81.) UB"

                            Selvom Casper Nielsen spillede en god kamp så var det ikke en særlig stor forskel til JJT. Og synes KEP og Tverskov men også Barret fortjener langt mere end "7".
                            Jeg undrer mig mere over Deslers 7-tal, synes han fjumrer for meget rundt da han kommer ind

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              BTs karakteter:
                              https://www.bt.dk/superligaen/bts-ka...edium=facebook
                              "Sten Michael Grytebust 7
                              Ryan Laursen 10
                              Kenneth Emil Petersen 7
                              Jeppe Tverskov 7
                              Jacob Barrett Laursen 7
                              Mathias Greve (ud: 70.) 10
                              Jens Jakob Thomasen 7
                              Casper Nielsen 10
                              Troels Kløve (ud: 77.) 10
                              Anders K. Jacobsen (ud: 81.) 12
                              Rasmus Festersen 10
                              Mikkel Desler (ind: 70.) 7
                              Rasmus Jönsson (ind: 77.) UB
                              Nicklas Helenius (ind: 81.) UB"

                              Selvom Casper Nielsen spillede en god kamp så var det ikke en særlig stor forskel til JJT. Og synes KEP og Tverskov men også Barret fortjener langt mere end "7".

                              Flotte Karakterer og velfortjent. Vigtigt at komme godt igang, fedt at AK har tanket op med selvtillid.

                              Håber vi holder ved i de næste kampe.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                                Dejlig med en solid sejr, det var tiltrængt og drengene skal have ros for en god kamp idag!

                                Men jeg holder dog den indre eufori lidt nede endnu! For hold nu op en ringe Helsingør præstation både spillermæssigt og taktisk. Lønstrup er som den eneste træner i SL'en der ikke har læst ob, for jeg synes de stod utrolig højt i banen, og det var guf for vores omstillingspil og chancer for at få dem i undertal. Ved ikke om det var Lønstups klakyle at de ikke har spillerne til en forsvar kamp som eks. Horsens har det, og det har han nok også have ret i, men jeg ville dog stadigt have haft en anden tilgang til kampen hvis det var mig.

                                Jeg tror også at vi kommer til at mærke Tingagers manglen i kampe hvor modstanderne har mere tyngte i luften. Mener der var flere situationer som så bekymrende ud i forhold til clearinger fra indlæg, der er KEP og Tverskov altså ingen "ørne", desværre.
                                Helt enig i, at der ikke er grund til eufori. Vi spiller en fin kamp og var først og fremmest hamrende effektive imod et dårligt forsvar.
                                Jeg er direkte uenig i, at Lønstrup ikke har læst OB: deres høje pres var kalkuleret, og det kunne nemt have givet pote. Det tvang os hurtigt til at smide bolde væk, og præstationen indtil 2-0 var ikke imponerende. Imod et bedre mandskab kunne vi nemt være blevet straffet, men Helsingør manglede simpelthen kvalitet i helt fatal grad i går. Det bliver helt anderledes i de næste kampe, så dejligt med 3 points og en masse angribermål; forhåbentlig giver det noget selvtillid, som vi hurtigt kan få brug for.

                                Comment

                                Working...
                                X