Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Jeg er ikke uenig, men Marcondes lavede 17 mål og 9 assists. Det er lavt sat 11 point, så vi er ca. lige gode og OB vinder fredag 😜
    Jeg skulle til at skrive det samme. Det ville ikke overraske mig hvis de havde solgt 11 point i Marcondes, minimum. Jeg tror vi er klar til på fredag, og det skal de også nok være.. Det bliver et tæt opgør.

    Comment


      #17
      Hmm, ingen er bedre end sidste kamp, og sidste kamp mod FCN var de os overlegne! De var et niveau eller to over os. Dengang mente vi også at ville klaske dem, fordi de havde solgt.. De henter bare næste mand op.. og btw Fellah er ikke en af dem. Håber det bedste, men FCN er altså KLARE favoritter. Helsingør og Randers har ikke SL niveau, så hvil nu ikke på laurbærrene OB! Ser på bold.dk at Kent er superoptimist med hensyn til top 6. FCN er stadigvæk den af 3 kampe (FCN, FCK, BIF), hvor sandsynligheden er størst for point, men arrogance er sjældent vejen frem. Går holdet ind til kampen med samme attitude som i denne tråd, tror JEG, at vi kan løbe ind i en ordentlig snitter. STRAM OP folkens!!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Hmm, ingen er bedre end sidste kamp, og sidste kamp mod FCN var de os overlegne! De var et niveau eller to over os. Dengang mente vi også at ville klaske dem, fordi de havde solgt.. De henter bare næste mand op.. og btw Fellah er ikke en af dem. Håber det bedste, men FCN er altså KLARE favoritter. Helsingør og Randers har ikke SL niveau, så hvil nu ikke på laurbærrene OB! Ser på bold.dk at Kent er superoptimist med hensyn til top 6. FCN er stadigvæk den af 3 kampe (FCN, FCK, BIF), hvor sandsynligheden er størst for point, men arrogance er sjældent vejen frem. Går holdet ind til kampen med samme attitude som i denne tråd, tror JEG, at vi kan løbe ind i en ordentlig snitter. STRAM OP folkens!!
        Jeg er ikke sikker på, at ordsproget om, at man ikke er bedre end sin sidste kamp gælder med 7 måneders og 19 kampes mellemrum.

        Desuden så strammer bold.dk Kents udtalelse i deres overskrift, og du vælger så at stramme den yderligere. Stram selv op.

        Men ja, FCN er da favoritter.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Jeg er ikke sikker på, at ordsproget om, at man ikke er bedre end sin sidste kamp gælder med 7 måneders og 19 kampes mellemrum.

          Desuden så strammer bold.dk Kents udtalelse i deres overskrift, og du vælger så at stramme den yderligere. Stram selv op.

          Men ja, FCN er da favoritter.

          når der henvises til odds 1.95 og 3.80(eller hvor vi var for en OB sejr), så er FCN hos bookmakerne rineligt KLARE favoritter. OB var også KLARE favoritter hjemme mod Helsingør. FCN er den klasse over os, som vi er over Helsingør.. Helsingør har 16 point, vi har 28, og FCN har 39, og det svarer rimeligt godt overens med styrkeforholdet de tre hold i mellem. Stram op selv! At FCN har 39 point og vi har 28 er at forholde sig realistiskt. At vi vandt hjemme 6-1, FCK uden at anstrenge sig 5-1 over Randers og Brøndby forholdsvis komfortabelt 3-1 over Lyngby, giver et godt fingerpeg om at der er slået et hul i niveau mellem midten/top og bundholdene. Så fordi at vi vandt overlegent mod Helsingør, betyder altså ikke at der er rykket i favoritværdigheden mod hold der ligger over os i tabellen..

          Comment


            #20
            ser lige at OB u17 har slået BØF u17 med 3-0:) Andreas Eriksen, hmm er der familiebånd til Christian Eriksen der?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              når der henvises til odds 1.95 og 3.80(eller hvor vi var for en OB sejr), så er FCN hos bookmakerne rineligt KLARE favoritter. OB var også KLARE favoritter hjemme mod Helsingør. FCN er den klasse over os, som vi er over Helsingør.. Helsingør har 16 point, vi har 28, og FCN har 39, og det svarer rimeligt godt overens med styrkeforholdet de tre hold i mellem. Stram op selv! At FCN har 39 point og vi har 28 er at forholde sig realistiskt. At vi vandt hjemme 6-1, FCK uden at anstrenge sig 5-1 over Randers og Brøndby forholdsvis komfortabelt 3-1 over Lyngby, giver et godt fingerpeg om at der er slået et hul i niveau mellem midten/top og bundholdene. Så fordi at vi vandt overlegent mod Helsingør, betyder altså ikke at der er rykket i favoritværdigheden mod hold der ligger over os i tabellen..
              Hvad er det, at jeg skal stramme op med?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Hvis vi tager energiniveauet og indstillingen med fra Helsingør, så vinder vi også i Farum over et hold, jeg ikke har den store fidus til. Jeg synes vi står fint til FCN faktisk.
                Hvis FCN kan stille i stærkeste, så er OB stærkt undertippet ... de er meget stærkt besat på det meste af banen.
                Noget tyder så på at der bliver sparet en del og så har OB en chance.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  det samme som du mener jeg skal, formoder jeg..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    FCN har ikke, hvis de rammer deres niveau (det gjorde de bestemt ikke mod SønderjyskE), kun et "marginalt" bedre hold end os. Jeg tror de er svækket af afgangen af Marcondes - afgjort - men det er ikke tilfældigt de er 11 points foran os i stillingen. At vi så i indbyrdes opgør står godt til dem, åbenbart, ændrer ikke på at lige sådan en kamp på fredag, hvor de skal revanchere en dårlig præstation i årets første hjemmekamp imod et hold, der er notorisk dårlige til at følge op, den synes jeg ikke bør invitere til så megen optimisme, som du ligger for dagen her.

                    Indtil OB rent faktisk HAR fulgt en god præstation op med endnu én, så er vi stadig et ustabilt midterhold, der spiller en udekamp imod ligaens 3. bedste hjemmehold.

                    Vi får se. Jeg håber, at vi spiller lige så direkte imod Nordsjælland - men tror ikke en meter på, at vi får lige så meget plads, som Helsingør bare gav os. Hjulmand har helt sikkert også set den kamp.

                    MvH ChrisOB
                    Folk skal altså også bare huske på, at OB har tabt til det her nye hold fra FCN.

                    Det er jo ikke sådan at OB står godt til navnet FCN, det afhænger stærkt af besætningen :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      det samme som du mener jeg skal, formoder jeg..
                      Jeg skal altså stramme op på dumme klicheer om, at man ikke er bedre end sin sidste kamp (som samtidig lægger 7 måneder tilbage og 19 kampe imellem) + at overdrive i forvejen overdrevne overskrifter - samtidig med jeg med store bogstaver beder folk om at stramme op?
                      Så har du godt nok misforstået mit indlæg helt, for det skrev jeg intet om.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Jeg skal altså stramme op på dumme klicheer om, at man ikke er bedre end sin sidste kamp (som samtidig lægger 7 måneder tilbage og 19 kampe imellem) + at overdrive i forvejen overdrevne overskrifter - samtidig med jeg med store bogstaver beder folk om at stramme op?
                        Så har du godt nok misforstået mit indlæg helt, for det skrev jeg intet om.

                        ..giver op her.. FCM, BIF, FCN og FCK ER en klasse over midterfeltet, som igen er en klasse over bundholdene. De fire, medmindre der er tale om indbyrdes opgør er KLARE favoritter, især på hjemmebane, længere er den vist ikke!

                        De var os overlegne for 7 måneder siden, og som pointforskellen indikerer, så er der ikke rykket om på det faktum..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          ..giver op her.. FCM, BIF, FCN og FCK ER en klasse over midterfeltet, som igen er en klasse over bundholdene. De fire, medmindre der er tale om indbyrdes opgør er KLARE favoritter, især på hjemmebane, længere er den vist ikke!

                          De var os overlegne for 7 måneder siden, og som pointforskellen indikerer, så er der ikke rykket om på det faktum..
                          Jeg kan godt forstå, at du giver op, for du forholder dig slet ikke til det, jeg skriver. Jeg har hele tiden skrevet, at jeg også anser FCN som favoritter

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvis FCN kan stille i stærkeste, så er OB stærkt undertippet ... de er meget stærkt besat på det meste af banen.
                            Noget tyder så på at der bliver sparet en del og så har OB en chance.
                            Spørgsmålet er, om de sparer allerede nu. Så godt Hjulmands kommentarer, men det fremgik også, at han ville tage folk ud i en længere periode (3-4 uger i streg). Noget af det var måske også lidt i frustration/ for at sende et signal til DBU om, at de ikke synes, at det er holdbart i FCN.
                            Som det ser ud nu, så kan FCN godt ende lidt i et tomrum på 3. pladsen, og så er det måske der, han for alvor vil hvile nogle stykker.
                            Tror desværre ikke, at det bliver så meget på fredag, selvom han da ikke skulle høre noget for at bænke Mathias Jensen f.eks.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Spørgsmålet er, om de sparer allerede nu. Så godt Hjulmands kommentarer, men det fremgik også, at han ville tage folk ud i en længere periode (3-4 uger i streg). Noget af det var måske også lidt i frustration/ for at sende et signal til DBU om, at de ikke synes, at det er holdbart i FCN.
                              Som det ser ud nu, så kan FCN godt ende lidt i et tomrum på 3. pladsen, og så er det måske der, han for alvor vil hvile nogle stykker.
                              Tror desværre ikke, at det bliver så meget på fredag, selvom han da ikke skulle høre noget for at bænke Mathias Jensen f.eks.
                              Ja, og spændende om de har Rygaard til på fredag. :-)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Ja, og spændende om de har Rygaard til på fredag. :-)
                                yessss!!!Sana til 1-0 til AGF

                                Comment

                                Working...
                                X