Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

    Så er der ikke længe til forårssæsonen går igang, og den står på FC Helsingør i første runde.

    FCH har problemer med skader:
    http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

    Hvilken startopstilling håber/tror folk mest på?

    Jeg håber på denne:

    Gryte
    Ryan - KEP - Tverskov - JBL
    Greve - JJT - Rømer - Kløve
    AK - Festersen

    Men ville ikke blive overrasket hvis den blev:

    Gryte
    Ryan - KEP - Tverskov - JBL
    Greve - JJT - Casper - Jønsson
    AK - Helenius

    Husk at der på lørdag er et arrangement på stadion til deres træning. Har du tid og lyst, så er der ingen undskyldninger for ikke at dukke op. :-)

    #2
    Christian Lønstrup om kampen:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-stoerrelse/

    Comment


      #3
      Vi optog den sidste udsendelse før forårspremieren ved OB's opstartsarrangement tirsdag aften.

      Udsendelsen er nu online - og du kan blandt andet lytte til Troels Kløve, Kent Nielsen og Rasmus Festersen!

      https://soundcloud.com/obstemmer/den...forarssaesonen
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Så er der ikke længe til forårssæsonen går igang, og den står på FC Helsingør i første runde.

        FCH har problemer med skader:
        http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

        Hvilken startopstilling håber/tror folk mest på?

        Jeg håber på denne:

        Gryte
        Ryan - KEP - Tverskov - JBL
        Greve - JJT - Rømer - Kløve
        AK - Festersen

        Men ville ikke blive overrasket hvis den blev:

        Gryte
        Ryan - KEP - Tverskov - JBL
        Greve - JJT - Casper - Jønsson
        AK - Helenius

        Husk at der på lørdag er et arrangement på stadion til deres træning. Har du tid og lyst, så er der ingen undskyldninger for ikke at dukke op. :-)
        Håber meget på førstnævnte.
        Synes den sidste række er givet.
        Og Rømer og Kløve kunne spille sig ind under forberedelsen og er sikker ikke hentet for bænken. Da Greve var rigtig skarp under træningen håber jeg det går ikke på bekostning af ham og at Jønne rykker til bænken. Fester som skal ja være meget fit med sin indsats sine dybeløb står klar fremad Helenius for mig.
        Så er optimistisk vi får den opstilling. Skuffer mig ikke Kent, tak!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Så er der ikke længe til forårssæsonen går igang, og den står på FC Helsingør i første runde.

          FCH har problemer med skader:
          http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

          Hvilken startopstilling håber/tror folk mest på?

          Jeg håber på denne:

          Gryte
          Ryan - KEP - Tverskov - JBL
          Greve - JJT - Rømer - Kløve
          AK - Festersen

          Men ville ikke blive overrasket hvis den blev:

          Gryte
          Ryan - KEP - Tverskov - JBL
          Greve - JJT - Casper - Jønsson
          AK - Helenius

          Husk at der på lørdag er et arrangement på stadion til deres træning. Har du tid og lyst, så er der ingen undskyldninger for ikke at dukke op. :-)
          Håber også på første opstilling og ser bestemt heller ikke anden opstilling som umulig.
          Men jeg vil sige at hvis CN starter, og især hvis han starter centralt, så vil min holdning være grænsende til forarget. Det ville simpelthen være for dumt og CN centralt er prøvet - det fungerer ikke. Minder mig lidt om dengang vi havde spellman som cm.
          Derudover håber jeg rigtig meget på at se fester fra start og selvfølgelig Greve også

          Comment


            #6
            [QUOTE=skarven;136989]Vi optog den sidste udsendelse før forårspremieren ved OB's opstartsarrangement tirsdag aften.

            Udsendelsen er nu online - og du kan blandt andet lytte til Troels Kløve, Kent Nielsen og Rasmus Festersen!

            https://soundcloud.com/obstemmer/den-ultimative-optakt-til-forarssaesonen [/QUOTE]

            Jeg følger som sædvanligt glædeligt med. Elsker de podcasts, selvom vi forumbrugere får lidt med grovfilen en gang i mellem :)

            Synes interviewet med Kent Nielsen var et af de bedre med ham. Han åbnede lidt op for nogle ting, og I fik også prikket lidt til ham. Jeg forstår godt, at han ind i mellem kan savne noget kredit for nogle af de gode ting, som han/de også render og laver (eksemplet med Tingager, som han selv bringer på banen, er spot on), men jeg synes sgu, at det er lidt ærgerligt, at man har en cheftræner, som på en eller anden måde virker til at se fansene som en modpol. Det er i hvert fald meget hurtigt det, som han kommer til at udstråle - også i interviewet hos jer. Og så kan det godt være, at han synes, at han ”kun” skal sælge gode resultater, men så er det jo også kun dem, man kan blive bedømt på, og man går glip af noget ”gratis” goodwill i forhold til projektet. Jeg er sikker på, at både Kent og Jesper Hansen er stærke på de indre linier (det er hvad man hører hos jer og andre), men det er en udfordring for OB, synes jeg, at både sportschef og træner er så lidt inkluderende ift. fansene/kunderne (whatever man ser det som). Desto mere herligt er det selvfølgeligt, at vi har en spillertrup, som virker til at åbne mere og mere op, men er det nok? Jeg synes, at OB og OB’s kommunikation begynder at tage skridt i den rigtige retning, men synes stadig, at JH og Kent gør det unødvendigt svært for sig selv nogle gange.
            Jeg ved godt, at I hver især tidligere har været ansat i OB (og vist alle sammen indenfor kommunikationsafdelingen?), så det er selvfølgelig et lidt prekært emne for jer, men kunne man forestille sig en udsendelse med fokus på kommunikationen og forholdet til fansene?
            I efteråret 16 rejste fans og klub sig sammen i modgang til kampen mod AGF, og det samme skete til kampen mod BIF her i efteråret. Det kan man ikke gøre være gang, og det er bestemt ikke nemt, men jeg tror på, at hvis klubben og fansene kunne nærme sig hinanden lidt mere, så er der virkelig nogle procenter at hente her.
            Last edited by Limefrugten; 08-02-2018, 22:43.

            Comment


              #7
              [QUOTE=Limefrugten;137106]
              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              Vi optog den sidste udsendelse før forårspremieren ved OB's opstartsarrangement tirsdag aften.

              Udsendelsen er nu online - og du kan blandt andet lytte til Troels Kløve, Kent Nielsen og Rasmus Festersen!

              https://soundcloud.com/obstemmer/den-ultimative-optakt-til-forarssaesonen[/QUOTE]

              Jeg følger som sædvanligt glædeligt med. Elsker de podcasts, selvom vi forumbrugere får lidt med grovfilen en gang i mellem :)

              Synes interviewet med Kent Nielsen var et af de bedre med ham. Han åbnede lidt op for nogle ting, og I fik også prikket lidt til ham. Jeg forstår godt, at han ind i mellem kan savne noget kredit for nogle af de gode ting, som han/de også render og laver (eksemplet med Tingager, som han selv bringer på banen, er spot on), men jeg synes sgu, at det er lidt ærgerligt, at man har en cheftræner, som på en eller anden måde virker til at se fansene som en modpol. Det er i hvert fald meget hurtigt det, som han kommer til at udstråle - også i interviewet hos jer. Og så kan det godt være, at han synes, at han ”kun” skal sælge gode resultater, men så er det jo også kun dem, man kan blive bedømt på, og man går glip af noget ”gratis” goodwill i forhold til projektet. Jeg er sikker på, at både Kent og Jesper Hansen er stærke på de indre linier (det er hvad man hører hos jer og andre), men det er en udfordring for OB, synes jeg, at både sportschef og træner er så lidt inkluderende ift. fansene/kunderne (whatever man ser det som). Desto mere herligt er det selvfølgeligt, at vi har en spillertrup, som virker til at åbne mere og mere op, men er det nok? Jeg synes, at OB og OB’s kommunikation begynder at tage skridt i den rigtige retning, men synes stadig, at JH og Kent gør det unødvendigt svært for sig selv nogle gange.
              Jeg ved godt, at I hver især tidligere har været ansat i OB (og vist alle sammen indenfor kommunikationsafdelingen?), så det er selvfølgelig et lidt prekært emne for jer, men kunne man forestille sig en udsendelse med fokus på kommunikationen og forholdet til fansene?
              I efteråret 16 rejste fans og klub sig sammen i modgang til kampen mod AGF, og det samme skete til kampen mod BIF her i efteråret. Det kan man ikke gøre være gang, og det er bestemt ikke nemt, men jeg tror på, at hvis klubben og fansene kunne nærme sig hinanden lidt mere, så er der virkelig nogle procenter at hente her.
              Enig hele vejen igennem, og det beskriver jo egentlig meget godt mine tanker. Jeg vil også lige tilføje, at vi forumbrugere får godt nok mange hug igennem podcasten. Vi bliver jo nævnt hver gang, og jeg er lidt skuffet over at Kent får lov til at bruge os som værende de onde imod Tingager, da det langt fra er sandheden. De trusler og dumme kommentarer Frederik fik i sin tid, det kom fra anonyme / fake facebook- og instagrambrugere. Den synes jeg ikke vi skal have hængende på os, da min oplevelse egentlig er, at alle har været glade for Tingager herinde siden dag 1. Jovist, der er kommet udbrud i kamptrådene i de dage, hvor han lavede en brøler eller to, men ellers har tonen været god.

              Comment


                #8
                [QUOTE=Matti1887;137107]
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Enig hele vejen igennem, og det beskriver jo egentlig meget godt mine tanker. Jeg vil også lige tilføje, at vi forumbrugere får godt nok mange hug igennem podcasten. Vi bliver jo nævnt hver gang, og jeg er lidt skuffet over at Kent får lov til at bruge os som værende de onde imod Tingager, da det langt fra er sandheden. De trusler og dumme kommentarer Frederik fik i sin tid, det kom fra anonyme / fake facebook- og instagrambrugere. Den synes jeg ikke vi skal have hængende på os, da min oplevelse egentlig er, at alle har været glade for Tingager herinde siden dag 1. Jovist, der er kommet udbrud i kamptrådene i de dage, hvor han lavede en brøler eller to, men ellers har tonen været god.
                Enig, der var da lige nøjagtig 100% opbakning fra samtlige debattører herinde i forhold til Tingager-sagen, husker jeg det som.

                Ja, folk er skeptiske overall, men helt ærligt, hvad kan man forvente, når det har været lort resultatmæssigt i 7 år?

                Comment


                  #9
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-helsingoer
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Vi optog den sidste udsendelse før forårspremieren ved OB's opstartsarrangement tirsdag aften.

                    Udsendelsen er nu online - og du kan blandt andet lytte til Troels Kløve, Kent Nielsen og Rasmus Festersen!

                    https://soundcloud.com/obstemmer/den...forarssaesonen
                    God udsendelse

                    Men jeg er lige nød til at få en ting afklaret.

                    I udsendelsen lyder det på et tidspunkt som om(i mine øre) at de trusler Tingager fik var fra folk her på forum..
                    Det har bestemt ikke været min forståelse og syntes der i mod at alle her var ude med 10000% støtte til Tingager og generelt altid tager afstand fra vold og trusler.
                    Er det mig der har misforstået noget? Enten hvordan hændelsen var den gang eller hvad jeg hørte i podcasten til sidst med Kent?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      God udsendelse

                      Men jeg er lige nød til at få en ting afklaret.

                      I udsendelsen lyder det på et tidspunkt som om(i mine øre) at de trusler Tingager fik var fra folk her på forum..
                      Det har bestemt ikke været min forståelse og syntes der i mod at alle her var ude med 10000% støtte til Tingager og generelt altid tager afstand fra vold og trusler.
                      Er det mig der har misforstået noget? Enten hvordan hændelsen var den gang eller hvad jeg hørte i podcasten til sidst med Kent?
                      Det var også det som jeg påpegede i den anden tråd. Kent tror det er os som har sendt trusler og bruger derfor os i hans lille historie m.v. Men bliver desværre irettesat - fordi truslerne kom fra facebook og instagram af anonyme/fake brugere. Det er nok bare en misforståelse - vi skal stå på mål til mange ting i dag. :-)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Det var også det som jeg påpegede i den anden tråd. Kent tror det er os som har sendt trusler og bruger derfor os i hans lille historie m.v. Men bliver desværre irettesat - fordi truslerne kom fra facebook og instagram af anonyme/fake brugere. Det er nok bare en misforståelse - vi skal stå på mål til mange ting i dag. :-)
                        Blev det irettesat?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          God udsendelse

                          Men jeg er lige nød til at få en ting afklaret.

                          I udsendelsen lyder det på et tidspunkt som om(i mine øre) at de trusler Tingager fik var fra folk her på forum..
                          Det har bestemt ikke været min forståelse og syntes der i mod at alle her var ude med 10000% støtte til Tingager og generelt altid tager afstand fra vold og trusler.
                          Er det mig der har misforstået noget? Enten hvordan hændelsen var den gang eller hvad jeg hørte i podcasten til sidst med Kent?
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Blev det irettesat?
                          Hov. Haha. Kom lige et “Ikke” foran. Det var lidt tidligt om morgenen.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Det var også det som jeg påpegede i den anden tråd. Kent tror det er os som har sendt trusler og bruger derfor os i hans lille historie m.v. Men bliver desværre irettesat - fordi truslerne kom fra facebook og instagram af anonyme/fake brugere. Det er nok bare en misforståelse - vi skal stå på mål til mange ting i dag. :-)
                            Det ville have været på sin plads at understrege at det sandsynligvis ikke er brugere fra vores forum de usle trusler kom fra, men det er under alle omstændigheder personer der dækker sig ind under at at være OB-fans. Jeg synes tildels Kent er undskyldt at han ikke har tid til skelne mellem det ene, og det andet.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Hov. Haha. Kom lige et “Ikke” foran. Det var lidt tidligt om morgenen.
                              Nej det gjorde det nemlig ikke. Vel ikke helt fair at vi skal skydes det i skoene

                              On another note: På et tidspunkt snakker man om salget af Søndergaard. Der bliver nævnt at “man endda kun solgte den næstbedste” som bare havde en bedre agent.
                              Hvem hentydede man til her? Bernat eller Oliver?

                              Comment

                              Working...
                              X