Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ilbage-mod-ob/

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Det er hamrende koldt, kampen spilles kl. 14, OB er ikke videre sexet i disse dage, og vi spiller imod FC Helsingør. Vi bliver ikke ret mange i dag, men jeg er sikker på de få der kommer, nok skal komme med deres opbakning.

    Jeg tror vi vinder 1-0 i dag iøvrigt. AK
    Det gik som jeg håbede og det lød også som opbakning fra de 2800.
    Og AK - gange 3. Flotte mål af ham og af Fester.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg sagde ikke noget om fyring, men blot om, At hvis Kent ikke kunne løfte os til en præstation som den vi fik, skulle vi lede efter en anden træner til sommer. Kampen idag beviste hvorfor jeg havde ret. Men heldigvis løste Kent opgaven, så nu er det en teoretisk diskussion. Men pointen gælder stadig: indimellem skal proces også føre til noget, og noget var idag
    Kan sagtens følge hvad du skriver. Jeg ved ikke om jeg ser det 100% på samme måde, men ingen grund til at tærske langhalm på det, vi er stort set enige og der skal jo også være plads til forskellige holdninger over and out herfra..........

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Og når vi i morgen har slæbt os til 3 småheldige point, og når vi på yderste mandat tager 6-pladsen, mest fordi andre hold også kegler rundt.....så hører vi ikke noget fra SU 1978. Ærgrer mig lidt, for du er sgu´en af de gamle, tidligere så nuancerede.

    Enig i, Kent skal ikke have forlænget sin kontrakt. Tiden er forbi ham, men fyres.....der er meget andet i vejen.......8 største budget for eksempel!?!

    Matti, den gik ikke, det var en smutter. Han skulle have været her i stedet for Welbeck eller Thrane, men han havde ikke rykket os, nej det havde han ikke.

    Og når vi ser i vores førsteholdstrup, så har vi da en del fra vores U-afdeling, sikkert også sammenlignet med andre (nej ikke FCN).........

    NB: Dette er ikke ment som den sviner, det kan tolkes som. Du er en af de debatører jeg læser med interesse og eftertanke.......
    Jeg sagde ikke noget om fyring, men blot om, At hvis Kent ikke kunne løfte os til en præstation som den vi fik, skulle vi lede efter en anden træner til sommer. Kampen idag beviste hvorfor jeg havde ret. Men heldigvis løste Kent opgaven, så nu er det en teoretisk diskussion. Men pointen gælder stadig: indimellem skal proces også føre til noget, og noget var idag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg har mistet mine fingre ved bare at skrive dette indlæg på stadion. Skøn dag at glemme sine handsker.
    Ja, det er virkeligt kold her. Men 3 point vil sikker varme os...

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg har mistet mine fingre ved bare at skrive dette indlæg på stadion. Skøn dag at glemme sine handsker.
    Så kan hænderne holde øllen kold 😬
    God kamp

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Jeg har mistet mine fingre ved bare at skrive dette indlæg på stadion. Skøn dag at glemme sine handsker.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Godt nok et lille hold, det er i hvert fald ikke fysikken vi skal vinder på.
    Sådan en dag som i dag, havde Helenius og Rømer givet bedre mening end CN og/eller Fester/AK

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Gryde
    Ryan KEP Tverskov JBL
    Greve JJT CN Kløve
    AK Fester

    Leave a comment:


  • Patrick Borg
    replied
    Jeg er noget skuffet over, at Rømer ikke starter inde idag. Satser på en masse gejst fra CN til gengæld.
    Derudover, er jeg super spændt på Helsingørs nye angriber, Douglas. Han har vist været ret god her i opstarten.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er vel fordi han antager banen ikke er til opspil. Damn det bliver en sløj kamp.

    Man henter en ny spiller og så er han ikke god nok til at slå én af de dårligst præsterende spillere i denne sæson af.

    Det er mulighed nr. 2.

    MvH ChrisOB
    Rømer er flere niveau bedre end CN i duelspillet. Så det kan jeg ikke en gang få til at give mening.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    OB stiller med Casper Nielsen centralt i stedet for André Rømer - det er sidste bulletin.#sportfyn#sldk

    Wow. Rømer må godt nok have været sløj i opstarten.
    Det er vel fordi han antager banen ikke er til opspil. Damn det bliver en sløj kamp.

    Man henter en ny spiller og så er han ikke god nok til at slå én af de dårligst præsterende spillere i denne sæson af.

    Det er mulighed nr. 2.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    OB stiller med Casper Nielsen centralt i stedet for André Rømer - det er sidste bulletin.#sportfyn#sldk

    Wow. Rømer må godt nok have været sløj i opstarten.
    Ja for den da! CN er frygtelig, med mindre han har løftet niveauet med 2, 3, 4 stykker her den sidste måneds tid.

    Men fucking fedt med Jønne på bænken!

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Hvordan ser banen ud?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    OB stiller med Casper Nielsen centralt i stedet for André Rømer - det er sidste bulletin.#sportfyn#sldk

    Wow. Rømer må godt nok have været sløj i opstarten.

    Leave a comment:

Working...
X