Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det ville have været på sin plads at understrege at det sandsynligvis ikke er brugere fra vores forum de usle trusler kom fra, men det er under alle omstændigheder personer der dækker sig ind under at at være OB-fans. Jeg synes tildels Kent er undskyldt at han ikke har tid til skelne mellem det ene, og det andet.
    Det er ihvertfald ikke blevet postet her på forum. Så langt så godt.
    Hvad man så gør i sin “fritid” uden for forum kan “vi” jo ikke beskyldes for

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      On another note: På et tidspunkt snakker man om salget af Søndergaard. Der bliver nævnt at “man endda kun solgte den næstbedste” som bare havde en bedre agent.
      Hvem hentydede man til her? Bernat eller Oliver?
      Jeg har faktisk ingen anelse. Jeg var klart af den overbevisning, at Søndergaard var det helt store talent, men har også hørt rigtig meget godt om de to andre - der må være en mere kyndig her på forum, som kan uddybe nærmere.. Mit gæt ville dog være at der er tale om Bernat?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er ihvertfald ikke blevet postet her på forum. Så langt så godt.
        Hvad man så gør i sin “fritid” uden for forum kan “vi” jo ikke beskyldes for
        Er der fritid uden for forum? Det her kræver 24/7! 😉
        Men seriøst: sådan folk tilhører hverken til en forum heller til fanscenen eller stadion. Der gik noget fuldstændigt forkert under deres opdragelse og før det bliver korrigeret skal de bare blive kangt væk.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Jeg har faktisk ingen anelse. Jeg var klart af den overbevisning, at Søndergaard var det helt store talent, men har også hørt rigtig meget godt om de to andre - der må være en mere kyndig her på forum, som kan uddybe nærmere.. Mit gæt ville dog være at der er tale om Bernat?
          Nu er det jo lidt svært at vide, hvem de henviste til, jeg tror nu det var Oliver C., som der vist er ret stor tiltro til. Det er jo lidt svært at sammenligne, fordi de ikke helt har samme alder. Men tror faktisk, at både H.C. Bernat og Oliver C. er bedre målmænd i klassisk forstand end A. Søndergaard. Søndergaard er dog en mere "moderne" målmand i den forstand, at hans sparketeknik er helt fantastisk - en meget iøjnefaldende spidskompetence. Krydret med, at han har gjort godt opmærksom på sig selv ved nogle (internationale) stævner, så er det meget ham hypen har gået på. Og han er også god - det er slet ikke for at tale ham ned. Tror bare, at det er lidt en smagssag ift. hvordan man vægter de forskellige målmandsegenskaber

          Comment


            #20
            Jeg troede faktisk, at det at Oliver som de mente var det større talent af de to. Men hvad ved jeg. Det overraskede også mig at høre, for det er ikke i tråd med de bulletiner jeg har hørt, i hvert fald ikke imens vi stadig havde Søndergaard på græs.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg troede faktisk, at det at Oliver som de mente var det større talent af de to. Men hvad ved jeg. Det overraskede også mig at høre, for det er ikke i tråd med de bulletiner jeg har hørt, i hvert fald ikke imens vi stadig havde Søndergaard på græs.
              Jo jo, at tabe et talent kam naturligt helt hurtig formindske det mens de man har stadig til rådighed forstørres med det samme lidt. ;-)
              Men fantastisk at der er stadig to unge målmænd som kan blive rigtig stor for os.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Jeg håber da at de mener at Oliver C er den bedste, eftersom at man har givet ham en Superliga kontrakt.....
                Jeg tror ikke på at ung spiller kommer til udlandet fordi han “bare” har en god agent. Søndergaard er af flere blevet udråbt som et af de største talenter, og så må vi jo se om han udvikler sig til at blive blandt de bedste.
                Wolverhampton har købt ham og tror øjensynligt så meget på ham at han er gået direkte ind på deres U23 hold.
                Det bliver spændendene at se om de kan udvikle ham til på sigt at være en del af deres premier league / Championship trup...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg har faktisk ingen anelse. Jeg var klart af den overbevisning, at Søndergaard var det helt store talent, men har også hørt rigtig meget godt om de to andre - der må være en mere kyndig her på forum, som kan uddybe nærmere.. Mit gæt ville dog være at der er tale om Bernat?
                  Jeg har set en del træninger det sidste års tid, og der er ingen tvivl om, at set med mine egne øjne så er Oliver den bedste af de tre lige nu. Det er jo så også ham, der træner mest med, de andre har kun været med en enkelt gang om ugen. Oliver er jo også lige det ældre end de andre, men jeg har været imponeret af ham til nogle af vores træninger. Han har gjort det rigtig godt. Nu skal jeg passe på med, hvad jeg siger, for det er ikke noget, jeg har oplevet med egne øjne,m men det jeg har fået fortalt, er, at Søndergaard skulle være den, der har det største potentiale. Bernat synes jeg, har virket noget usikker i de træninger, jeg har set med ham. Både Oliver og Bernat har været til prøvetræning i PL-klubber. Jeg synes i hvert fald, det ser meget spændende ud med Oliver, og det bliver nok ikke værre, nu når han kommer på en ordentlig kontrakt, og kommer til at træne med i fulde omdrejninger.

                  Comment


                    #24
                    Mens vi venter på kampen mod Helsingør, har vi taget hul på en konkurrence, hvor man kan vinde en præmie, hvis man kan gætte resultatet.

                    http://obstruktion.dk/konkurrence-ga...ob-helsingoer/

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det er ihvertfald ikke blevet postet her på forum. Så langt så godt.
                      Hvad man så gør i sin “fritid” uden for forum kan “vi” jo ikke beskyldes for
                      Man kunne mistænke én eller flere elementer i vores ledelse at bare antage det er tale om brugere fra dette forum, der har, med rette, været og stadig er aldeles kritiske overfor deres gøren og laden.

                      Det gør ondt at få et par og ting at vide så man skal selvfølgelig lige også ligge et slør af trusler ind over deres foragt overfor det kritiske element.

                      Trusler og vold er og bliver hamrende uacceptabelt og kan på ingen måder undskyldes uanset hvor vred og frustreret man er. Sådanne personer gør mere skade på OB end noget andet.

                      Og hvis det virkelig er brugere af dette forum, der har gjort det så kan jeg hermed opfordre vedkommende til at hoppe i havet eller bare få sig et liv.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Ud fra dagens træning er start 11’eren Grytebust
                        Ryan - KEP - Tverskov - Barett
                        Greve - JJ - Rømer - Kløve
                        AK - Festersen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                          Ud fra dagens træning er start 11’eren Grytebust
                          Ryan - KEP - Tverskov - Barett
                          Greve - JJ - Rømer - Kløve
                          AK - Festersen
                          Dog prøves der også af med Casper på midten istedet for Rømer

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                            Ud fra dagens træning er start 11’eren Grytebust
                            Ryan - KEP - Tverskov - Barett
                            Greve - JJ - Rømer - Kløve
                            AK - Festersen
                            Det ville jeg gerne se.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                              Dog prøves der også af med Casper på midten istedet for Rømer
                              Arrghhh. ... Går der ingen bus fra Odense til Esbjerg ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det ville have været på sin plads at understrege at det sandsynligvis ikke er brugere fra vores forum de usle trusler kom fra, men det er under alle omstændigheder personer der dækker sig ind under at at være OB-fans. Jeg synes tildels Kent er undskyldt at han ikke har tid til skelne mellem det ene, og det andet.

                                Hvis fjolset ikke har tid eller evner til at skelne mellem det ene og det andet så burde han flætte næbet og lade være med at udstille sin uvidenhed ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X