Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Noget du har hørt, eller bare en fornemmelse du har? 
    En fornemmelse baseret på årelang "erfaring". OB henter ALTID Uffe ind når lokummet brænder...

    ejjj, det var selvf bare en joke. Det har I skarpe hjerner sikkert gennemskuet... Jeg er lige så spændt, og ved lige så meget/lidt som I andre

    Comment


      Michelsen ligger lige til højrebenet for OB .. nøjagtig ligeså meget som Rønnow gjorde for ca. 3 år siden 🤪
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Michelsen ligger lige til højrebenet for OB .. nøjagtig ligeså meget som Rønnow gjorde for ca. 3 år siden 🤪
        Du siger, at Michelsen ryger til Brøndby?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Du siger, at Michelsen ryger til Brøndby?
          Ja hvis det sker, så er Zorniger jo ledig...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Det bliver Uffe P. I hørte det her først.
            Dygtig vellidt mand, men også lidt kedeligt valg. Han kan godt stabilisere os, men nok ikke rykke os fast i top 6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Du siger, at Michelsen ryger til Brøndby?
              Haha, nej absolut ikke. Jeg prøver at antyde at det der ligner et sikkert skifte/tilførsel ikke altid er helt sikker
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Er lidt forundret over, at Niels Frederiksen ikke nævnes som kandidat. Ikke at jeg er selv er super hooked på den løsning, men havde troet at han ville blive nævnt som kandidat det ene eller andet sted.

                Han har et år tilbage som U21-landstræner, men mon ikke et klubtrænerjob vil interessere ham? Han står da i hvert fald for en spillestil, som ikke ligger langt fra Kent Nielsens. Han har tilmed arbejdet med at implementere nogle mere direkte og dynamiske elementer i possessionstilen efter Åge Hareide har overtaget A-landsholdet - lidt a la hvad OB meldte ud i vinterpausen, at man også gerne så ske i OB.
                Han er tilmed født og opvokset i Odense, så han ved hvad OB er for en klub. Derudover kender han nok til en del fra vores nuværende trup, da i hvert fald et par af dem har været forbi U21-landsholdet, og måske han også kender nogle af Esbjerg-drengene fra hans tid der. Han må derudover også have godt kendskab til spillerne på de forskellige U-landshold og om nogen af disse vil kunne bruges.

                Hans meritter er ikke de mest imponerende, men jeg synes det taler for at han står for en lignende spillestil, så vi ikke skal ud og skifte alt for meget ud i truppen og retningen som klubben har udstedet tidligere. Dertil må man formode, at han har kendskab til dele af truppen og klubben/byen, så han vil næppe skulle bruge meget tid på at tilvænne sig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                  Er lidt forundret over, at Niels Frederiksen ikke nævnes som kandidat. Ikke at jeg er selv er super hooked på den løsning, men havde troet at han ville blive nævnt som kandidat det ene eller andet sted.

                  Han har et år tilbage som U21-landstræner, men mon ikke et klubtrænerjob vil interessere ham? Han står da i hvert fald for en spillestil, som ikke ligger langt fra Kent Nielsens. Han har tilmed arbejdet med at implementere nogle mere direkte og dynamiske elementer i possessionstilen efter Åge Hareide har overtaget A-landsholdet - lidt a la hvad OB meldte ud i vinterpausen, at man også gerne så ske i OB.
                  Han er tilmed født og opvokset i Odense, så han ved hvad OB er for en klub. Derudover kender han nok til en del fra vores nuværende trup, da i hvert fald et par af dem har været forbi U21-landsholdet, og måske han også kender nogle af Esbjerg-drengene fra hans tid der. Han må derudover også have godt kendskab til spillerne på de forskellige U-landshold og om nogen af disse vil kunne bruges.

                  Hans meritter er ikke de mest imponerende, men jeg synes det taler for at han står for en lignende spillestil, så vi ikke skal ud og skifte alt for meget ud i truppen og retningen som klubben har udstedet tidligere. Dertil må man formode, at han har kendskab til dele af truppen og klubben/byen, så han vil næppe skulle bruge meget tid på at tilvænne sig.
                  Det vil være et godt valg på mange parametre. Kommer selvfølgelig an på hvor meget man vil ryste posen i OB. Hvilket ikke ligger til JH. Og hvis man virkelig mener at KN har skabt et godt fundament med den rigtige retning (bare ikke i det ønskede tempo), så vil det være mærkeligt at ryste posen som en gal.

                  Comment


                    Jeg har hørt et par navne fra en noget højere hylde. I mine ører lyder de begge totalt urealistiske, og det kan da heller ikke udelukkes, at OB bare har forhørt sig, men hvis rygtet har det mindste på sig, skal det i hvert fald tage meget seriøst, at OB går efter et "navn" til trænerposten.
                    SLO

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                      Jeg har hørt et par navne fra en noget højere hylde. I mine ører lyder de begge totalt urealistiske, og det kan da heller ikke udelukkes, at OB bare har forhørt sig, men hvis rygtet har det mindste på sig, skal det i hvert fald tage meget seriøst, at OB går efter et "navn" til trænerposten.
                      Hjulmann har været nævnt herinde .. hvis det er den hylde er vi mange der vil nikke lige så anerkendende som vi gjorde da KN blev præsenteret for 3 år siden, Det vil imø kræve noget mere økonomisk opbakning end KN/JH-duoen nogensinde har fået.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                        Jeg har hørt et par navne fra en noget højere hylde. I mine ører lyder de begge totalt urealistiske, og det kan da heller ikke udelukkes, at OB bare har forhørt sig, men hvis rygtet har det mindste på sig, skal det i hvert fald tage meget seriøst, at OB går efter et "navn" til trænerposten.
                        Svarer vel meget godt over ens med at man i vinters også prøvede at hente Touhtou og Lasse Vigen i BIF.
                        Selvforståelsen er stor og ambitionerne er til stede. Men man kan slet slet ikke bakke det op med økonomi,begejstring og resultater der gør det hele attraktivt.
                        Dem man spørger uanset om det er trænere og spillere har også øjne i hovedet og ser tv samt læser fodbold nyheder. Det er ikke lige verdens mest spændende projekt for en udefra.

                        Men positivt at man bliver ved med at prøve. Men lige som i gymnasiet hvor en 3`er prøver at score en 10`er. Man tager hatten af for forsøgene men det kan også blive lidt pinligt i længden. Der skal penge ind i ligningen

                        Comment


                          Det der undrer mig mest er, at man tilsyneladende går efter en stor kanon til trænerposten, men samtidig kun har økonomi til at hente transferfrie spillere. Det lyder i mine ører som et projekt, der nemt kunne ende som Kent Nielsen version 2, hvor man har en dygtig og anerkendt træner, som ikke kan få spillere, der evner at spille, som han vil have dem til.
                          Derfor er jeg også umiddelbart mere lun på ideen om at satse på en pragmatisk type som Bo Henriksen, indtil vi har større økonomiske muskler at spille med på transfermarkedet.

                          Vi må se, hvad det ender med. Fodbolddanmark kommer i hvert fald til at spærre øjnene op, hvis det skulle lykkes at lande et af de navne, jeg har hørt.
                          SLO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Det der undrer mig mest er, at man tilsyneladende går efter en stor kanon til trænerposten, men samtidig kun har økonomi til at hente transferfrie spillere. Det lyder i mine ører som et projekt, der nemt kunne ende som Kent Nielsen version 2, hvor man har en dygtig og anerkendt træner, som ikke kan få spillere, der evner at spille, som han vil have dem til.
                            Derfor er jeg også umiddelbart mere lun på ideen om at satse på en pragmatisk type som Bo Henriksen, indtil vi har større økonomiske muskler at spille med på transfermarkedet.

                            Vi må se, hvad det ender med. Fodbolddanmark kommer i hvert fald til at spærre øjnene op, hvis det skulle lykkes at lande et af de navne, jeg har hørt.
                            Fuldstændig i det du skriver indtil ordet Bo.
                            De håber måske at en stor træner bringer relationer,netværk og noget begejstring med sig. Men tvivler på et stort navn.
                            Det bliver Riddersholm,Michelsen eller noget i den stil

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fuldstændig i det du skriver indtil ordet Bo.
                              De håber måske at en stor træner bringer relationer,netværk og noget begejstring med sig. Men tvivler på et stort navn.
                              Det bliver Riddersholm,Michelsen eller noget i den stil
                              Haha, jeg er helt med på at Henriksen i den grad deler vandene, og jeg har da også selv en del forbehold, men jeg kan sgu godt lide ham, og så er jeg bare ret vild med tanken om, at OB har en træner, der taler så fynsk, at man bliver helt i tvivl om, hvorvidt det er for sjov.

                              Men jeg tror, han er meget langt nede på listen, og heldigvis hører jeg, at det samme gælder Riddersholm.
                              SLO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Haha, jeg er helt med på at Henriksen i den grad deler vandene, og jeg har da også selv en del forbehold, men jeg kan sgu godt lide ham, og så er jeg bare ret vild med tanken om, at OB har en træner, der taler så fynsk, at man bliver helt i tvivl om, hvorvidt det er for sjov.

                                Men jeg tror, han er meget langt nede på listen, og heldigvis hører jeg, at det samme gælder Riddersholm.
                                Riddersholm som ville passe perfekt ind men som ingen vil have..
                                Uden at du skal afsløre for meget.. Er det udenlandske trænere du har hørt om også?

                                Comment

                                Working...
                                X