Jeg siger heller ikke at det er sådan. Det er et RYGTE. Gider ikke stå på mål for hvad andre siger. Ville bare gerne dele.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner efter Kent
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægJamen den får du ikke. Prøvede jeg lige at sige. Og ja måske holder den ikke. Måske gør den. Sådan er det med rygter. Nogle har vandrør som kilder. Det plejer at være nok, men ikke nu. Dry eyes mate. Skal nok spare dig/ jer for yderligere frustrationer fremadrettet hvis jeg hører noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet ville give god mening. Endnu en misset målsætning, landskampspause, en gruppe som ikke ligner kan gå galt for os...
Han skal da vippes ud nu, hvis det skal være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr det HH der spillede i OB engang?
http://fodboldspilleren.dk/avis-henr...aa-vej-til-ob/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægPolitiken i dag nævner Henrik Hansen (SønderjysE) som et kvalificeret gæt på en afløser for Bredahl.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
En tidligere OB-spiller der har boet i Odense de sidste 10 år. Jo det lyder da som noget OB kunne finde på at ansætte, fra omegnen af egen bekendskabskreds, som Thorborg jo gerne ynder. Gud nåde og trøste, at Bredals afløser skulle være en der kommer udefra og ser klubben og Superligaen fra et andet lys. Det er jo ikke ligefrem fordi, at det har pyntet på AGF.
Comment
Comment