Annoncering

Collapse
No announcement yet.

NFCD sagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    NFCD sagen

    Tænker den snart fortjener sin egen tråd. For denne sag er langt fra overstået

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...center/6960283

    #2
    Something is rotten in OB....
    Det er ved at udvikle sig den en større skandale, med den ageren som OB her har haft gang i.
    Så har vi jo svaret på hvorfor der ikke er sket noget endnu med faciliteterne i klubben, man ventede til anlægget stod klar så man kunne liste sig ind, når andre klubber havde smidt penge i det.
    Der må komme en officiel pressemeddelelse som kan forklare Sportsdirektørens ageren her.

    Comment


      #3
      Der trænger på rigtigt mange måder til nogle nye vinde på bestyrelses- og ledelsesgangene i OB.

      Comment


        #4
        Tænker at Jesper Hansen bare gør hvad han får besked på.. Lorten her er Thorborg. FFS

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Something is rotten in OB....
          Det er ved at udvikle sig den en større skandale, med den ageren som OB her har haft gang i.
          Så har vi jo svaret på hvorfor der ikke er sket noget endnu med faciliteterne i klubben, man ventede til anlægget stod klar så man kunne liste sig ind, når andre klubber havde smidt penge i det.
          Der må komme en officiel pressemeddelelse som kan forklare Sportsdirektørens ageren her.
          "Det er klart, at det ikke ser så godt ud"

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tænker at Jesper Hansen bare gør hvad han får besked på.. Lorten her er Thorborg. FFS
            I det Jesper Hansen åbenbart går med til at orkestrere det her forløb, er han enten kalkuleret på linje med Thorborg, eller for dum til at gennemskue, at han åbenlyst er på vej ind et forkasteligt forløb med nogle klare interessekonflikter. Jeg ved godt hvad jeg tror, og det gør ham da absolut til lorten på linje med Thorborg og TC. Hvis man ikke har integritet og moral til at modsætte sig at tage styring på et projekt af så tvivlsom karakter, så har jeg ikke høje tanker om vedkommende.

            Men at problemerne starter højere oppe end vores sportsdirektør, det kan vi ikke blive uenige om.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Der trænger på rigtigt mange måder til nogle nye vinde på bestyrelses- og ledelsesgangene i OB.
              Fuldstændig enig.
              Vi kan jo sagtens sidde her og mene, at det bør få konsekvenser for ledelsen i OB. At Hansen bør gå af, men det gør han jo nok ikke af egen drift. Og hvem skal prikke ham på skulderen, når bestyrelsesformanden selv er dybt involveret i skandalen.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Hvor er det pinligt. Jeg skammer mig fandeme. Der MÅ simpelthen ske noget på bestyrelse og ledelsesgangene nu! Det her må de simpelthen ikke komme godt afsted med. Hold kæft hvor er det dog pissehamrende irriterende! Væk med Thorborg, TC, JH og de øvrige involverede!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tænker at Jesper Hansen bare gør hvad han får besked på.. Lorten her er Thorborg. FFS
                  Enig. Føj for en stinker! Det her bør som min. koste Thomas Christensen sædet i divisionsforeningen; det kan de andre klubber ikke leve med. Jesper Hansen kan også blive manden, der kommer til at betale, fordi hans navn er på mails. Og han er da også klart medvidende, så det er der ikke noget at sige til. Men pilen peger i den grad på Thorborg.

                  Nåh, kender vi lige nogen med en 100-200 mio liggende i overskud, der vil skyde dem i OB?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Fuldstændig enig.
                    Vi kan jo sagtens sidde her og mene, at det bør få konsekvenser for ledelsen i OB. At Hansen bør gå af, men det gør han jo nok ikke af egen drift. Og hvem skal prikke ham på skulderen, når bestyrelsesformanden selv er dybt involveret i skandalen.
                    Og hvor står vi så nu, med hensyn til nyt træningsanlæg ? Er det så først nu, JH skal til at planlægge nyt anlæg andetsteds. Kæmpe selvmål af Thorborg/Hansen.
                    Last edited by sinus; 15-12-2017, 09:54.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Og hvor står vi så nu, med hensyn til nyt træningsanlæg ? Er det så først nu, JH skal til at planlægge nyt træningsanlæg andetsteds. Kæmpe selvmål af klubben.
                      Tænkte præcis det samme. Hvilket også giver mening i forhold til hvor lukkede klubben har været omkring eventuelle planer med træningsanlæg osv. De har da 100% regnet med at de ville komme ind her..

                      Comment


                        #12
                        Ja, 3 banditter. De to er i farezonen for at må forlade deres plads. Vi lever desværre i en verden og penge er vigtigere end moral og etik, så Niels overlever. Bare se hvad Jan Bech kunne komme afsted med i Brøndby, men han betaler..........

                        Comment


                          #13
                          Som jeg lige umiddelbart læser det, så kan jeg slet ikke forstå, hvis OB med JH og Thorborg i spidsen i sin vildeste fantasi kan forestille sig at slippe godt fra det her. En lang række superligaklubber kaster penge i projektet og har naturligvis kendskab til planerne. Det ville jo aldrig gå stille for sig, hvis vi så kupper os ind i centeret og får støtte fra direkte konkurrenter til at forbedre klubbens faciliteter.
                          Det lyder vanvittigt og kalder på en øjeblikkelig forklaring fra OB's øverste ledelse. Jeg kan ikke leve med, hvis den klub jeg elsker forsøger at snylte sig til et nyt træningsanlæg på den måde som det er udlagt!!

                          Comment


                            #14
                            Dumhed på højt, højt plan. Endnu en god grund til at JH må forlade klubben og tage Thorborg med. Der er andre pengemænd i verden, som må kunne se potentialet i at genrejse klubben.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #15
                              Desværre har især de sidste 10-15 år vist os, at mennesker i magtpositioner vil gøre ALT for at udnytte dem.
                              Der er intet overraskende i de her papirer, selvfølgelig forsøger de at snyde!
                              Oprydning tak ... hvis jeg fortsat var fan ville jeg fandeme være gal og skuffet, nu tænker jeg bare ... nååh ja, selvfølgelig.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X