Annoncering

Collapse
No announcement yet.

NFCD sagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Altså medmindre der kan trylles en meget meget god og overbevisende forklaring frem, så er bevismaterialet altså ret tykt i denne sag, det er godt nok svært at få øje på de formildende omstændigheder.
    Og jo længere tid der går inden man kommer med en officiel udmeldelse ser man bare mere og mere skyldig ud..

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og jo længere tid der går inden man kommer med en officiel udmeldelse ser man bare mere og mere skyldig ud..
      Jeg tror de bare forsøger at lade sagen løbe ud, og bruge deres stilhed til at kvæle omtalen - det er de jo trods alt eksperter i, med stor fed streg under eksperter! Man må sige at ligapausen falder på et godt tidspunkt for de herrer, så der ikke bliver fokuseret på dette i det omfang man kunne forestille sig, at det ville have blevet.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg tror de bare forsøger at lade sagen løbe ud, og bruge deres stilhed til at kvæle omtalen - det er de jo trods alt eksperter i, med stor fed streg under eksperter! Man må sige at ligapausen falder på et godt tidspunkt for de herrer, så der ikke bliver fokuseret på dette i det omfang man kunne forestille sig, at det ville have blevet.
        Og godt der her ikke kom frem inden der skulle stemmes tidligere på efteråret mht baner osv.. Muligt at det ikke havde ændret det store men muligheden er tilstede

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det der gør det problematisk (som jeg ser det ud fra de oplysninger, der er fremme nu) er i høj grad dobbeltrepræsentationen af Thomas Christensen i DBU og Divisionsforeningen og Thorborg i SDU's bestyrelse. Det giver det lidt et skær af en skjult dagsorden/kupforsøg
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          For isoleret set synes jeg ikke, at det er mærkeligt eller forkert, at OB undersøger, hvad der er muligt, når et træningsanlæg til 200 mio kr bliver bygget i baghaven. Man må jo også holde fast i, at man i sidste ende er nået frem til, at det ikke var en løsning.
          Den havde muligvis stadig ikke været helt fin i kanten, men det er også bare svært at drive en ordentlig fodboldforretning i Danmark, og derfor tager mange (hvis ikke alle) klubberne den lige til grænsen - og også over, når det kommer til støtte og finansiering. Prøv at tage et kig på de tre øverste i tabellen: Brøndby IF og kommunen arbejdede tidligere mere end godt sammen, ligesom der er god synergi mellem DBU og BIF, som ligger tæt på hinanden og også udveksler en del folk, FCN blev skabt under meget kreative rammer i Brixtofte-tiden, og FCM har bygget deres akademi op som klassens frække dreng og omgået skrevne og uskrevne regler (ligesom de vist heller ikke klager over Hernings kommunes prioriteringer omkring infrastrukturen).

          Her ser man jo hvor meget indflydelse der kan opnås nå de samme personer eller firmaer der sidder i forskellige bestyrelse. Private Offentlige og halvoffentlige

          Problemet her er ikke at OB tænker om de også kan udnytte anlæggene på en eller anden måde. Det er den klodsede forsøg på at overtage projektet, og forsøge at handle ud fra egne snævre interesser.

          Forfærdeligt at hvis det har negativ betydning for projektet og at det i sidste ende har spoilet projektet så det ikkie bliver til noget.

          JH formuleringer virker ærlig talt ikke intelligente, specielt ikke når det er sort på hvidt. Meget mere intelleigent ville have været at fare med lempe i denne sag, for at få projektet i gennem. Virker ikke usandsynligt at hvis anlægget har kapacitet til overs at OB på en eller anden måde kunne udnytte dette og måske få et super godt samarbejde med DBU.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det er jo faktisk det det ikke er og jeg er en stærk modstander af folkedomstolen, men selve beviset er jo leveret, det synes jeg ret meget ændrer præmissen.

            Nationen er for nationalister og lignende, den klub er jeg ikke just en del af ...
            Hvis du som lægmand dømmer allerede nu, så vil jeg mene, at du i allerhøjeste grad er en del af folkedomstolen - om du synes der er beviser eller ej. Nationen er blot for fjolser.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Altså medmindre der kan trylles en meget meget god og overbevisende forklaring frem, så er bevismaterialet altså ret tykt i denne sag, det er godt nok svært at få øje på de formildende omstændigheder.
              Og netop det er jeg helt enig i, som jeg allerede har skrevet tidligere: det ser unægteligt ikke kønt ud!

              Men derfra og til domfældelse er der et marathon eller tre i min bog.

              Comment


                #52
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fodboldcenter/
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Det vi lige har gjort, har vi aldrig gjort :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Fra OB.dk
                    http://www.ob.dk/artikel/ob-har-inge...oldcenter.aspx
                    Det giver en helt anden indtryk end ekstrabladet om sagen. Hvis vi blev spørgt om man ville leje faciliteter så er det ja helt o.k. at vi prøver muligheder.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Uanset hvad der er op og ned, så understreger ekstrabladet at de med længder er Danmarks mest rådne avis. Ikke desto mindre lugter OBs ledelse dog stadigvæk og jeg "glæder" mig til at følge denne her til ende.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Fra OB.dk
                        http://www.ob.dk/artikel/ob-har-inge...oldcenter.aspx
                        Det giver en helt anden indtryk end ekstrabladet om sagen. Hvis vi blev spørgt om man ville leje faciliteter så er det ja helt o.k. at vi prøver muligheder.
                        OK så kom den officielle udmelding. Bedre sent end aldrig.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Uanset hvad der er op og ned, så understreger ekstrabladet at de med længder er Danmarks mest rådne avis. Ikke desto mindre lugter OBs ledelse dog stadigvæk og jeg "glæder" mig til at følge denne her til ende.
                          Hvis det er sandt at de blev spørgt om de vil blive lejer som del af finansiering af talentcentret og at de andre samarbejdspartnere var involveret og informeret så er der intet hvad lugter i hensigt af OB. Så sidder skurken helt alene i Ekstrabladets redaktion for et amoralsk forestilling af "informations"arbejde.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Fra OB.dk
                            http://www.ob.dk/artikel/ob-har-inge...oldcenter.aspx
                            Det giver en helt anden indtryk end ekstrabladet om sagen. Hvis vi blev spørgt om man ville leje faciliteter så er det ja helt o.k. at vi prøver muligheder.
                            Nej faktisk ikke.
                            De erkender jo at de forsøgte og de begrunder ikke det kuldsejlede forsøg med, at det var uetisk eller forkert at snyde sig til offentlig støtte ... som jo er kernen i det her, de forholder sig faktisk slet ikke til det.
                            OB vidste selvfølgelig godt at B1913 var involveret.

                            OB`s begrundelse er så at de ikke kunne få de forhold de gerne ville have, men det fjerner intet af essensen af EB`s artikel, at de ville snyde sig til offentlig støtte.

                            Det her virker som noget Venstres presseafdeling kunne smide op som forsvar, efter endnu en korrupt sag.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hvis det er sandt at de blev spørgt om de vil blive lejer som del af finansiering af talentcentret og at de andre samarbejdspartnere var involveret og informeret så er der intet hvad lugter i hensigt af OB. Så sidder skurken helt alene i Ekstrabladets redaktion for et amoralsk forestilling af "informations"arbejde.
                              OB`s krav er jo ekstremt vidtrækkende og de mener simpelthen, at det er fair at det bliver finansieret af den offentlige kasse.
                              Det stinker og stanken blev bestemt ikke mindre af at der i OB`s egen udmelding, ikke bliver taget definitivt afstand fra den praksis/den tanke.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nej faktisk ikke.
                                De erkender jo at de forsøgte og de begrunder ikke det kuldsejlede forsøg med, at det var uetisk eller forkert at snyde sig til offentlig støtte ... som jo er kernen i det her, de forholder sig faktisk slet ikke til det.
                                OB vidste selvfølgelig godt at B1913 var involveret.

                                OB`s begrundelse er så at de ikke kunne få de forhold de gerne ville have, men det fjerner intet af essensen af EB`s artikel, at de ville snyde sig til offentlig støtte.

                                Det her virker som noget Venstres presseafdeling kunne smide op som forsvar, efter endnu en korrupt sag.
                                Er uenig.
                                Hvis de blev spørgt om de ville leje centret som del af talentcentrets finansiering og hvis det skete åbent med alle partnere så er det helt o.k.. Så er det ja intet "skjult" men bare et møde/ prøvning af idé som kunne være i interesse af alle partnere.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X