Annoncering

Collapse
No announcement yet.

NFCD sagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at Fyens Stiftstidende begyndte at gå dybere ned i denne sag, jeg mindes ikke vi har hørt et pip endnu fra dem om dette.
    Hvornår har vi sidst set Fyens Stiftstidende gå i dybden med noget om OB, de er nok bange for at de ikke kan få fra Bar på stadion mere. 😀

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tænker at Jesper Hansen bare gør hvad han får besked på.. Lorten her er Thorborg. FFS
      Selvfølgelig gør han det. Det er da så tydeligt det er en uden forstand på fodbold (læs Thorborg) der er hovedpersonen i den her skandale. Ingen normalt tænkende folk inden for klubmiljøet ville prøve noget så dumt. Men hvis Thorborg kan spare 1kr så er han glad. Jeg græmmes over den uduelige ledelse der er i vores klub.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Selvfølgelig gør han det. Det er da så tydeligt det er en uden forstand på fodbold (læs Thorborg) der er hovedpersonen i den her skandale. Ingen normalt tænkende folk inden for klubmiljøet ville prøve noget så dumt. Men hvis Thorborg kan spare 1kr så er han glad. Jeg græmmes over den uduelige ledelse der er i vores klub.
        Og OB ved sikkert nok at de har en lortesag på halsen og derfor prøver man at ride stormen af.. Lad os se om det lykkedes. Jeg håber det ikke..
        Sådan en klam butik

        Jeg blev ringet op i løbet af ugen af en sælger fra OB der ville høre om jeg ville være sponsor som selvstændig erhvervsdrivende...
        Det var små sponsorater til hhv 2500 og 5000 plus moms hvor man fik lidt billetter og adgang til noget netværk..
        Og det tog mig faktisk ikke særlig lang betænkningstid for at sige nej hovedsagelig pga af denne sag.. Jeg vil simpelthen ikke støtte sådan et usympatisk foretagende.. Jeg støtter min klub.. Men ikke deres ækle OSE med Thorborg i spidsen.. FFS

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Altså, det ser unægteligt ikke godt ud, men rolig nu med tabloid-kasketten. Der kan være nuancer eller perspektiver, som vi ikke er blevet præsenteret for, som kan være formildende omstændigheder. Men igen; det ser ikke godt ud. Så langt vil jeg give dig ret.
          Nej, det ser fandme skidt ud og det lugter af røg fra en pistol. Men i disse SoMe-tider hvor det går hurtigere med at trykke på forargelses-knappen end at trække vejret, så er det nok relevant og interessant at afvente yderligere afdækning og ikke mindst hvad de involverede partere har at sige i sagen. Med navns nævnelse og ikke unavngivne citater.

          I alle fald, så gør det ondt helt ind i maven det her. Det er så bekymrende og pinligt at mistanken overhovedet skal rejses.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Nej, det ser fandme skidt ud og det lugter af røg fra en pistol. Men i disse SoMe-tider hvor det går hurtigere med at trykke på forargelses-knappen end at trække vejret, så er det nok relevant og interessant at afvente yderligere afdækning og ikke mindst hvad de involverede partere har at sige i sagen. Med navns nævnelse og ikke unavngivne citater.

            I alle fald, så gør det ondt helt ind i maven det her. Det er så bekymrende og pinligt at mistanken overhovedet skal rejses.

            MvT
            Helt einig. Og ledelsen skulle hurtigst udtale sig om det.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Det der gør det problematisk (som jeg ser det ud fra de oplysninger, der er fremme nu) er i høj grad dobbeltrepræsentationen af Thomas Christensen i DBU og Divisionsforeningen og Thorborg i SDU's bestyrelse. Det giver det lidt et skær af en skjult dagsorden/kupforsøg

              For isoleret set synes jeg ikke, at det er mærkeligt eller forkert, at OB undersøger, hvad der er muligt, når et træningsanlæg til 200 mio kr bliver bygget i baghaven. Man må jo også holde fast i, at man i sidste ende er nået frem til, at det ikke var en løsning.
              Den havde muligvis stadig ikke været helt fin i kanten, men det er også bare svært at drive en ordentlig fodboldforretning i Danmark, og derfor tager mange (hvis ikke alle) klubberne den lige til grænsen - og også over, når det kommer til støtte og finansiering. Prøv at tage et kig på de tre øverste i tabellen: Brøndby IF og kommunen arbejdede tidligere mere end godt sammen, ligesom der er god synergi mellem DBU og BIF, som ligger tæt på hinanden og også udveksler en del folk, FCN blev skabt under meget kreative rammer i Brixtofte-tiden, og FCM har bygget deres akademi op som klassens frække dreng og omgået skrevne og uskrevne regler (ligesom de vist heller ikke klager over Hernings kommunes prioriteringer omkring infrastrukturen).

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nej, det ser fandme skidt ud og det lugter af røg fra en pistol. Men i disse SoMe-tider hvor det går hurtigere med at trykke på forargelses-knappen end at trække vejret, så er det nok relevant og interessant at afvente yderligere afdækning og ikke mindst hvad de involverede partere har at sige i sagen. Med navns nævnelse og ikke unavngivne citater.

                I alle fald, så gør det ondt helt ind i maven det her. Det er så bekymrende og pinligt at mistanken overhovedet skal rejses.

                MvT
                Ja men jo længere det varer med at forsvaret dette jo mere skyldige ser ledelsen ud. De fleste uskyldige er ret hurtige med at komme med et dementi.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Ja men jo længere det varer med at forsvaret dette jo mere skyldige ser ledelsen ud. De fleste uskyldige er ret hurtige med at komme med et dementi.
                  Enig. Hvis sagen tingene er anerledes end som de fremstår nu, så skal det meldes ud og dokumenteres. Jo før, desto bedre.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Nej, det ser fandme skidt ud og det lugter af røg fra en pistol. Men i disse SoMe-tider hvor det går hurtigere med at trykke på forargelses-knappen end at trække vejret, så er det nok relevant og interessant at afvente yderligere afdækning og ikke mindst hvad de involverede partere har at sige i sagen. Med navns nævnelse og ikke unavngivne citater.

                    I alle fald, så gør det ondt helt ind i maven det her. Det er så bekymrende og pinligt at mistanken overhovedet skal rejses.

                    MvT
                    Har du læst de mails som Jesper Hansen står som afsender på?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #40
                      Sådan et nummer må da også ende med at få nogle konsekvenser for OB - de andre klubber kan da ikke bare sidde det overhørigt og finde sig i de blev forsøgt fuppet på den måde.

                      Nogen der har en ide om hvad det kan få af betydning?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Sådan et nummer må da også ende med at få nogle konsekvenser for OB - de andre klubber kan da ikke bare sidde det overhørigt og finde sig i de blev forsøgt fuppet på den måde.

                        Nogen der har en ide om hvad det kan få af betydning?
                        Ummidelbart har man ikke brudt nogle skrevne love. Det er nok mere forholdet til DBU og andre klubber der lider et knæk..
                        Og det i sig selv kan jo nemt resultere i man ser skævt til OB når der skal udtages unge U hold mm og at man får svært ved at forhandle spillere med andre klubber i den nærmeste fremtid.. Men da vi ikke er en handlende klub(vi skriver kun med kontraktfrie spillere, ukendte afrikanere og spillere andre klubber vil af med) får det nok ikke den store betydning...

                        Men den med at få almindelige mennesker til at se OB som andet end en usympatisk, me myself and I klub der bliver styret af pengegriske overklassemænd der spiller efter andre regler end vi andre, er blevet sat flere år tilbage igen..

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Sådan et nummer må da også ende med at få nogle konsekvenser for OB - de andre klubber kan da ikke bare sidde det overhørigt og finde sig i de blev forsøgt fuppet på den måde.

                          Nogen der har en ide om hvad det kan få af betydning?
                          Kunne anvendes forestille sig at JH vil blive persona non grata i de DBU udvalg manden sidder i. Disciplinærudvalget bla. At de andre medlemmer appellerer til ham, om at trække sig. Pludselig kan det måske være sværere at arrengere træningskampe.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Har du læst de mails som Jesper Hansen står som afsender på?
                            Jeg tror de fleste herinde har læst de mails. Men lad nu den der tåbelige folkedomstol blive derhjemme, eller smut ind på nationen eller facebook og diskutér.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Jeg tror de fleste herinde har læst de mails. Men lad nu den der tåbelige folkedomstol blive derhjemme, eller smut ind på nationen eller facebook og diskutér.
                              Det er jo faktisk det det ikke er og jeg er en stærk modstander af folkedomstolen, men selve beviset er jo leveret, det synes jeg ret meget ændrer præmissen.

                              Nationen er for nationalister og lignende, den klub er jeg ikke just en del af ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Jeg tror de fleste herinde har læst de mails. Men lad nu den der tåbelige folkedomstol blive derhjemme, eller smut ind på nationen eller facebook og diskutér.
                                Altså medmindre der kan trylles en meget meget god og overbevisende forklaring frem, så er bevismaterialet altså ret tykt i denne sag, det er godt nok svært at få øje på de formildende omstændigheder.

                                Comment

                                Working...
                                X