Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg notere mig at det fremad stormende talent C. Remmer for 2. liga kamp i træk starter på bænken....dvs at "gamle afdankede Lars Jacobsen" er i start11'eren for FCK for 3. gang i træk
    Ja mon ikke Lars er blevet enig med FCK om en forlængelse af kontrakten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Vi håber og krydser fingre.....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Vi håber og krydser fingre.....
        👍 haha ja sådan kan man også se på det. Jeg lægger dog gerne en blød 100mand i puljen på at det ikke er sket....er i friske 😜
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

 haha ja sådan kan man også se på det. Jeg lægger dog gerne en blød 100mand i puljen på at det ikke er sket....er i friske 
          Hvis vi kan sige en øl på stadion, så er jeg frisk... vædder aldrig om andet end øl... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Hvis vi kan sige en øl på stadion, så er jeg frisk... vædder aldrig om andet end øl... ,o)

Mvh

MaxHH
            det er da også ok :) hvad er tidsperioden...sidste hjemmekamp eller slutningen af transfervinduet. I så fald er der afregning i den nye sæson. :)
            Believe OB

Comment

det er da også ok :) hvad er tidsperioden...sidste hjemmekamp eller slutningen af transfervinduet. I så fald er der afregning i den nye sæson. :)
              Slutningen af perioden... :-)

Comment

Slutningen af perioden... :-)
                hmmm....javel ja, så siger vi det :-0
                Believe OB

Comment

Mvh

MaxHH
                  øøøh jeg antager self. at du forventer at "afdankede LJ" forlænger med F*CK
                  Believe OB

Comment

Bare lige for at sige det igen, så alle er helt med (er noget tid siden jeg har læst i tråden):

Nej.

Nej!

NEJ!

Comment

But F****** why??

Personligt ser jeg slet ikke årsagen til alt den diskussion om hvorvidt han er dygtig til de unge, dygtig til de gamle, dygtig på banen…
                      Vi burde skyde den her ned hurtigere end 324 debat indlæg!

Accepterer vi at han (skiftet til HSV) forsøger at snyde os, håner os når han scorer imod os efter at være skiftet til FC?
                      Selvom nogen skulle acceptere det, hvorfor skal vi så tilbyde mentor ordning og pensionstilværelse til ham?

Er vi virkelig hende tæven der tilgiver at blive kneppet i røven bare fordi den store viser har været tilpas mange gange rundt på skiven?

Er det virkelig det vi vil lære Rasmus Falk? Behøver vi have FC Lars ind og præge vores ungdoms kultur?

Kæmpe nej herfra, så hellere spille med en 15 årige ynglinge spiller på HB positionen!
                      Ja jeg vil hellere rykke ned end at sælge mig selv på samme måde som FC Ulrik gjorde det!

Nej jeg er ikke pragmatisk og fornuftig når jeg debatterer fodbold, der handler jeg ud fra de følelser og den passion der driver mig ind på stadion selvom det er en regnvåd mandag aften!

Comment

http://www.bt.dk/fodbold/lars-jacobs...aa-fransk-klub

ser ikke ud til at han kommer

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er nok også det bedste for alle parter..

Comment

Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                            Yep

Comment

Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                              Bedst for OB eller for LJ vs et fåtal af fanskaren
                              Believe OB

Comment

Bedst for OB eller for LJ vs et fåtal af fanskaren
                                Jeg ved ikke hvor du har dit faste sæde på stadion, men på den billige langside i mit kvarter er der ikke en eneste der ønsker LJ tilbage, og jeg kan forstå vi udgør et fåtal, herfor tænker jeg majoriteten som du er aktiv talsmand for må slå sine folder andetsteds på stadion, men hvor? Det må næsten være de stemningsskabende bag målet, men det vil overraske mig meget, hvis det er tilfældet.

Comment

Working...
                                X