Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det kunne jo bl.a. være fordi han har udsigt til at være tredjevalg på højreback, når Høgli kommer til Sommer og Remmer allerede har overhalet ham.
    Jeg kunne ikke forestille mig en klub i DK der vil give en 34 årig bænkevarmer i FCK over 130.000 kr. Det skulle da lige være Esbjerg, som har pengene, men så er han nok også nødt til at flytte for det
    Så du tror hellere han ville skifte til f.eks. OB, spille fra start og få 130.000, som han også kunne have fået i FCK, men hvor han ikke ville spille fra start?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Så du tror hellere han ville skifte til f.eks. OB, spille fra start og få 130.000, som han også kunne have fået i FCK, men hvor han ikke ville spille fra start?
      mon ikke....tvivler på han forlænger karrieren for at sidde på bænken...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        mon ikke....tvivler på han forlænger karrieren for at sidde på bænken...
        Måske har jeg et forkert billede af LJ. Men jeg tror ikke han tænker på sin kærlighed til Odense, og derfor vælger at spille et par sæsoner i OB.
        Jeg tror hovedsageligt at LJ er ligeglad hvor han spiller, bare lønnen er god

        Comment


          Det er ligefør jeg vil overveje om jeg skal forlænge mit sæsonkort, hvis den fucking plastikfynbo kommer til klubben! Jeg hader Lars Jacobsen, og vil ikke have noget imod at manden blev buhet ud af sit eget stadion, hvis han nogensinde trækker den stribede trøje over hovedet igen!
          ALDRIG LJ i Odense!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Måske har jeg et forkert billede af LJ. Men jeg tror ikke han tænker på sin kærlighed til Odense, og derfor vælger at spille et par sæsoner i OB.
            Jeg tror hovedsageligt at LJ er ligeglad hvor han spiller, bare lønnen er god
            Hvis han havde det sådan, tror du så ikke han havde spillet mange af de kontrakter i udlandet til ende, hvor hyren nok har været fed?
            Han er jo fortsat indstillet på at spille landsholdsfodbold, og Morten Olsen er fortsat fan af hans kvaliteter, så jeg tror helt sikkert hellere han vil et sted hen, hvor der er udsigt til spilletid

            Comment


              Lars J er en dygtig og sympatisk fodboldspiller og han kan måske hive holdets moral op. Men jeg er altså noget usikker på om den slags spillere bør være Det Ny Ob. Men hvis han går med til en noget lavere løn, kan der være mening med det.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Du glemmer vist at fortælle den detalje, at de medrejsende OB-fans verbalt og med obskure fagter, havde generet Lars J kampen igennem. Også før han scorede det mål. Måske det var en reaktion på dette, måske var det payback for at hans familie blev chikaneret i Odense. Tro det eller ej, Lars J er blot et menneske som os andre.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Hvis han havde det sådan, tror du så ikke han havde spillet mange af de kontrakter i udlandet til ende, hvor hyren nok har været fed?
                  Han er jo fortsat indstillet på at spille landsholdsfodbold, og Morten Olsen er fortsat fan af hans kvaliteter, så jeg tror helt sikkert hellere han vil et sted hen, hvor der er udsigt til spilletid
                  Hans situation dengang var en helt anden end den er idag. Indtil jeg ser det modsatte så tror jeg stadig at han bare vil presse citronen i hans karrieres absolutte efterår, og går efter højeste hyre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Jamen hvorfor skulle han så afslå FCK i første omgang, hvis ikke fordi han vil prøve at få mere end 130.000? Jeg tror han føler sig væsentligt mere hjemme i FCK end han ville gøre i OB.
                    Han har jo afslået FCK i bare skuffelse ... Han havde en forventning om at han nuværende kontrakt kunne forlænges på uændrede vilkår + lidt ekstra fordi at han er blevet udnævnt til anfører men i stedet bliver han mødt med en nedgang på 56% i løn ... det tror jeg at alle ville være skuffede over.
                    Det kan godt være at han kommer til at indse at han måske ikke kan få mere end det han er blevet tilbudt men der er nok for meget stolthed til at komme tilbage med hatten i hånden. Så måske hellere tage til en anden klub og acceptere tingenes tilstand men holde lidt lav profil om det.
                    Og så vil han nok være førstevalg i mange klubber ud over FCK og han vil jo gerne fortsætte på landsholdet..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                      Det er ligefør jeg vil overveje om jeg skal forlænge mit sæsonkort, hvis den fucking plastikfynbo kommer til klubben! Jeg hader Lars Jacobsen, og vil ikke have noget imod at manden blev buhet ud af sit eget stadion, hvis han nogensinde trækker den stribede trøje over hovedet igen!
                      ALDRIG LJ i Odense!
                      Jeg kommer ikke til at fornye mit, jeg nægter at betale penge for at se LJ spille for OB.
                      Det bliver en sorgens dag hvis det sker.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Han har jo afslået FCK i bare skuffelse ... Han havde en forventning om at han nuværende kontrakt kunne forlænges på uændrede vilkår + lidt ekstra fordi at han er blevet udnævnt til anfører men i stedet bliver han mødt med en nedgang på 56% i løn ... det tror jeg at alle ville være skuffede over.
                        Det kan godt være at han kommer til at indse at han måske ikke kan få mere end det han er blevet tilbudt men der er nok for meget stolthed til at komme tilbage med hatten i hånden. Så måske hellere tage til en anden klub og acceptere tingenes tilstand men holde lidt lav profil om det.
                        Og så vil han nok være førstevalg i mange klubber ud over FCK og han vil jo gerne fortsætte på landsholdet..
                        Hvor kommer hans position som anfører ind i billedet? Jeg tror ikke han forventede at få bedre vilkår end han har i forvejen, fordi han godt er klar over at han i næste sæson ikke vil være første valg som udgangspunkt..
                        Jeg tror heller ikke han ender i FCK alligevel, men forventer heller ikke at se ham i OB heller :-)

                        Comment


                          Per P Og Bisgaard blander sig nu i debatten... De er ikke tilfredse med os...

                          http://sporten.tv2.dk/2014-03-13-iko...-opf%C3%B8rsel
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            Måske har jeg et forkert billede af LJ. Men jeg tror ikke han tænker på sin kærlighed til Odense, og derfor vælger at spille et par sæsoner i OB.
                            Jeg tror hovedsageligt at LJ er ligeglad hvor han spiller, bare lønnen er god
                            det er vi helt enige om.....men nu gik snakken - som jeg forstod det, på om han ville spille eller sidde på bænken i fck. Og der mener jeg bare at en spiller på hans alder - der siger han ikke har fået nok endnu, men stadig vil spille - næppe forlænger karrieren for at sidde på bænken.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Per P Og Bisgaard blander sig nu i debatten... De er ikke tilfredse med os...

                              http://sporten.tv2.dk/2014-03-13-iko...-opf%C3%B8rsel
                              Fatter ikke at kommentatorer og eksperter hele tiden udtaler at man skal hylde spillerne selvom de skifter til rivaler. De ønsker sådan en fimset tilgang til fankulturen hvor man ikke må svine sin modstander til.
                              Hvis det var realiteten, så tvivler jeg på at jeg ville tage på stadion, for i min verden er det noget af det tiltalende ved min stadion oplevelse :-)

                              Håber aldrig Lars Pattebarn skiftet til Odense

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Fatter ikke at kommentatorer og eksperter hele tiden udtaler at man skal hylde spillerne selvom de skifter til rivaler. De ønsker sådan en fimset tilgang til fankulturen hvor man ikke må svine sin modstander til.
                                Hvis det var realiteten, så tvivler jeg på at jeg ville tage på stadion, for i min verden er det noget af det tiltalende ved min stadion oplevelse :-)

                                Håber aldrig Lars Pattebarn skiftet til Odense
                                Det er jo noget crap det de siger, f.eks. at det ikke findes i engelsk fodboldkultur, det er simpelthen løgn. Der er iøvrigt også masser af tilfælde af, at tidligere OB spillere er blevet modtaget med respekt, nøjagtig som i England, hvor nogen bliver lagt for had andre respekteres, det kommer an på situationen. Jeg vil vædde med, at skulle de udtale sig om et tilfælde i tysk eller spansk fodbold, hvor det samme skete, ville de tale om den fede fodboldkultur osv osv. Det minder mig om, når kommentatorer synes det er übergejl, når der brændes romerlys af i sydeuropa, og kalder det en skandale når et enkelt lys brænder i DK. Vi vil åbenbart ikke tage vores fodboldkultur seriøst, men de to herrer burde bare vide bedre.

                                Når det er sagt, vil jeg stadig fastholde, at LJ ikke ville være nogen gevinst. Han er jo for fanden ikke sulten længere. Han blev prøvet som anfører i FCK og faldt med et brag, hvorfor? fordi manden netop ikke er en ledertype. Han har aldrig i sin karriere kæmpet særligt ihærdigt for sin plads, men ofte lade sig takke med en god check og ladet stå til, han fik allerede kritik for det i Hamburg. Han har et megatalent, men har aldrig haft mentaliteten med til at drive det videre, for mageligt anlagt. Desuden en arrogant og ikke særlig intelligent mand. Han er på aftægt, og skal bare finde en dum klub, der tror han kan være den store profil (og her kunne OB falde i), og så vil han malke koen i ro og mag et par år, hvorefter han går på pension med et halvsløjt eftermæle, men hey bankkontoen er fyldt. Den slags spillere har vi haft rigeligt af, lad os for guds skyld sejle langt udenom, så vi ikke begår samme fejl som tidligere.

                                Comment

                                Working...
                                X