Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Jacobsen hjem til OB?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJa mon ikke Lars er blevet enig med FCK om en forlængelse af kontrakten.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJa mon ikke Lars er blevet enig med FCK om en forlængelse af kontrakten.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVi håber og krydser fingre.....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis vi kan sige en øl på stadion, så er jeg frisk... vædder aldrig om andet end øl... ,o)
Mvh
MaxHHBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis vi kan sige en øl på stadion, så er jeg frisk... vædder aldrig om andet end øl... ,o)
Mvh
MaxHHBelieve OB
Comment
-
But F****** why??
Personligt ser jeg slet ikke årsagen til alt den diskussion om hvorvidt han er dygtig til de unge, dygtig til de gamle, dygtig på banen…
Vi burde skyde den her ned hurtigere end 324 debat indlæg!
Accepterer vi at han (skiftet til HSV) forsøger at snyde os, håner os når han scorer imod os efter at være skiftet til FC?
Selvom nogen skulle acceptere det, hvorfor skal vi så tilbyde mentor ordning og pensionstilværelse til ham?
Er vi virkelig hende tæven der tilgiver at blive kneppet i røven bare fordi den store viser har været tilpas mange gange rundt på skiven?
Er det virkelig det vi vil lære Rasmus Falk? Behøver vi have FC Lars ind og præge vores ungdoms kultur?
Kæmpe nej herfra, så hellere spille med en 15 årige ynglinge spiller på HB positionen!
Ja jeg vil hellere rykke ned end at sælge mig selv på samme måde som FC Ulrik gjorde det!
Nej jeg er ikke pragmatisk og fornuftig når jeg debatterer fodbold, der handler jeg ud fra de følelser og den passion der driver mig ind på stadion selvom det er en regnvåd mandag aften!
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBedst for OB eller for LJ vs et fåtal af fanskaren
Comment
Comment