Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I min verden er det meget enkelt...

    LJ ville ikke engang gå i ned i løn for hans hjerteklub, FcK, så hvorfor skulle han gøre det for OB, hvor han også udmærket godt ved at der er en del fans der ønsker ham ned på bunden af Lillebælt, og endnu flere der bare ikke gider se på ham... Der kunne være lidt spilletid at hente for LJ, men vægter han mon det højere end lønchecken..?

    Han har heller ikke tilgivet OBs fans, det udtalte han også sidste gang vi var inde i billedet, 2011 tror jeg det var, hvor han også igen røg til FcK... Samtidig har han også selv løbende holdt fjendskabet ved lige, med udtalelser til pressen og provokationer under kampe...

    HC Andersen kunne sikkert have fået det til at ende lykkeligt, og respekten for den grimme ælling er da også større end den er det for LJ, som jo bare stopper karrieren hvis ikke han kan få det som han vil have det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      I min verden er det meget enkelt...

      LJ ville ikke engang gå i ned i løn for hans hjerteklub, FcK, så hvorfor skulle han gøre det for OB, hvor han også udmærket godt ved at der er en del fans der ønsker ham ned på bunden af Lillebælt, og endnu flere der bare ikke gider se på ham... Der kunne være lidt spilletid at hente for LJ, men vægter han mon det højere end lønchecken..?

      Han har heller ikke tilgivet OBs fans, det udtalte han også sidste gang vi var inde i billedet, 2011 tror jeg det var, hvor han også igen røg til FcK... Samtidig har han også selv løbende holdt fjendskabet ved lige, med udtalelser til pressen og provokationer under kampe...

      HC Andersen kunne sikkert have fået det til at ende lykkeligt, og respekten for den grimme ælling er da også større end den er det for LJ, som jo bare stopper karrieren hvis ikke han kan få det som han vil have det...
      Hvilke udtalelser til pressen er det LJ er kommet med, som "løbende har holdt fjendskabet ved lige"?

      Ift tilgivelse, så har han udtalt, at han ikke kunne tilgive de OB-fans, der kørte hetz mod ham og hans familie. Præcis hvad den hetz indeholdte ved jeg ikke, men han har selv fortalt om at være blevet ringet op af folk, der har fortalt, at han ikke skulle vise sig i Odense op til kampe og om "ubehagelige opkald" til familien. Skulle han bare sige - det er sgu ok lir?

      Hvad er det, der indikerer, at LJ gennem sin karriere har prioriteret lønchecken højest? Jeg tror, hans sportslige ambitioner har haft højeste prioritet i de valg han har truffet, som jeg også skrev i et indlæg tidligere på dagen. Muligheden for at spille Champions League med et hold, der kunne spille lige op med nogle af de største i Europa vægtede ganske enkelt mere for LJ, end muligheden for at spille på et lidt lavere niveau for sin barndomsklub.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg er ikke tilhænger af at vi henter LJ. Jeg mener at han er over the hill og selvom Morten Olsen stadig vil bruge ham på landsholdet er det ikke et kvalitets stempel i min bog. Jeg ser gerne at Diarra får chancen på HB i stedet for. Hvad jeg bestemt heller ikke er tilhænger af er den "Vi vil ikke/Vi har bestemt" attitude du fyrer af der Max. Hvem fanden har bildt dig, og en mindre gruppe mennesker, ind at i kan lave en liste og den har OB og vi andre bare at rette os efter ellers kommer der massiv uro! Kan du ikke selv se hvad det er du skriver?

        Jeg respekterer din og alle andres holdninger, men jeg kan ikke respekterer trusler hvis man ikke får sin vilje
        .
        supergodt formuleret der
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Nu kan jeg kun svare for mig selv. Jeg har fulgt OB i over 30 år - så jeg er ikke ubekendt med historikken omkring OB og LJ. Eller det tror jeg ikke, jeg er. For indimellem har jeg en fornemmelse af, at LJ har gjort nogle ting over for os OB-fans, som jeg ikke har hørt om.

          Jeg kan sagtens forstå, at man kan blive fortørnet over, at LJ i sin tid valgte FCK frem for OB. Jeg kan også sagtens forstå, at man kan blive fortørnet over hans jubelscene i en kamp mod OB. Jeg kan også sagtens forstå, man ikke ønsker en spiller, hvis man anser ham for at være arrogant, usympatisk, pengegrisk eller hvad der ellers har været nævnt, eller man mener han har lovet sit hjerte væk til OB, som nogle har fremhævet (jeg har dog ikke selv set ham citeret for noget lignende).

          Måske har jeg parkeret følelserne, når jeg kan være fortaler for LJ. Det mener jeg ikke. Jeg er af den opfattelse, at LJ i sin tid valgte FCK, fordi han havde nogle - berettiget - meget store forventninger til, hvad han kunne opnå med sin fodboldkarriere. Det var ambitioner, som han realistisk set ikke kunne få indfriet i OB. FCK havde et sportsligt attraktivt tilbud til ham, fordi de kunne lokke med champions league-fodbold. Endda med et hold på et niveau, så man ikke bare var med for sjov, men rent faktisk kunne spise kirsebær med de store. Det har jeg forståelse for, at en spiller med store ambitioner lader sig lokke af. LJ har aldrig lagt skjul på, at landsholdet betyder utrolig meget for ham. I FCK fik han lov at prøve sig selv af på det højeste niveau, han med sit talent kunne komme til, og det har formentlig udviklet ham rigtig meget som fodboldspiller og styrket hans kandidatur på landsholdet. At FCK så kunne tilbyde ham væsentligt mere i lønningsposen end OB kunne, tror jeg er sekundært, men selvfølgelig ikke uden betydning. Havde OB kunnet tilbyde LJ samme sportslige muligheder som FCK, så tror jeg han havde valgt OB - men det er jo et hypotetisk bud.

          Hvad angår LJ's jubelscene - så var det måske ikke det smarteste valg. I hvert fald ikke isoleret set. Men som jeg husker det, var det ikke pæne ting, der blev råbt efter ham i den kamp. Tilsyneladende er det ikke kun på stadion folk har været efter ham. Der har også været ubehagelig telefonopkald - inkl. til hans familie. Hvis det også er sket forud for den omtalte kamp, synes jeg ikke det er så sært, at han gav jubelscenen efter sit mål lidt ekstra gas - selvom det nok havde været smartest at lade være.

          Link til artikel, hvor LJ fortæller om telefonopkald:
          http://onside.dk/superligaen/lars-j-...lkommen-hos-ob

          Nå, men summa summarum: Jeg forstår godt de OB-fans, der er negative over for LJ, men jeg forstår også LJ's valg. Jeg forstår dem så godt, at jeg ikke føler mig så trådt på som andre gør. Hvis jeg har overset et eller andet i LJ-historikken er det selvfølgelig en anden sag, og så kan det være, at jeg også ændre holdning til ham.
          supergodt indlæg af dig igen...jeg er enig hele vejen igennem
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Hvilke udtalelser til pressen er det LJ er kommet med, som "løbende har holdt fjendskabet ved lige"?

            Ift tilgivelse, så har han udtalt, at han ikke kunne tilgive de OB-fans, der kørte hetz mod ham og hans familie. Præcis hvad den hetz indeholdte ved jeg ikke, men han har selv fortalt om at være blevet ringet op af folk, der har fortalt, at han ikke skulle vise sig i Odense op til kampe og om "ubehagelige opkald" til familien. Skulle han bare sige - det er sgu ok lir?

            Hvad er det, der indikerer, at LJ gennem sin karriere har prioriteret lønchecken højest? Jeg tror, hans sportslige ambitioner har haft højeste prioritet i de valg han har truffet, som jeg også skrev i et indlæg tidligere på dagen. Muligheden for at spille Champions League med et hold, der kunne spille lige op med nogle af de største i Europa vægtede ganske enkelt mere for LJ, end muligheden for at spille på et lidt lavere niveau for sin barndomsklub.
            Jeg vil først lige starte med at slå fast, at mit indlæg ikke handlede om hvad der er rigtigt eller forkert... Det er selvfølgelig tydeligt på tonen hvad side jeg er på, men alt det der med om LJ bare skulle finde sig i det ene eller det andet, det gider jeg slet ikke bevæge mig ind i, og jeg nævner heller ikke noget om det skulle være forkert af ham...

            LJ har deltaget i at holde det ved lige, ved gentagende gange at tale om det i pressen... Ja, han er sikkert blevet spurgt, og nogen gange af en grund han selv har fremprovokeret, men han har aldrig lagt skjul på hans mening, så hvad end man er enig med ham eller ej, om man mener det er rigtigt eller forkert at gøre, så har han altså været med til at fylde brænde på bålet, ligesom når vi andre ikke skjuler vores mening...

            Hvad der indikerer det..? At han har brugt 75 % af hans karriere på bænken... Det kan så bare ikke lade sig gøre i FcK til en høj hyre, derfor leder han nu efter nye veje, eller stopper karrieren...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg vil først lige starte med at slå fast, at mit indlæg ikke handlede om hvad der er rigtigt eller forkert... Det er selvfølgelig tydeligt på tonen hvad side jeg er på, men alt det der med om LJ bare skulle finde sig i det ene eller det andet, det gider jeg slet ikke bevæge mig ind i, og jeg nævner heller ikke noget om det skulle være forkert af ham...

              LJ har deltaget i at holde det ved lige, ved gentagende gange at tale om det i pressen... Ja, han er sikkert blevet spurgt, og nogen gange af en grund han selv har fremprovokeret, men han har aldrig lagt skjul på hans mening, så hvad end man er enig med ham eller ej, om man mener det er rigtigt eller forkert at gøre, så har han altså været med til at fylde brænde på bålet, ligesom når vi andre ikke skjuler vores mening...

              Hvad der indikerer det..? At han har brugt 75 % af hans karriere på bænken... Det kan så bare ikke lade sig gøre i FcK til en høj hyre, derfor leder han nu efter nye veje, eller stopper karrieren...
              Så du mener, at LJ's største ambition er at finde en klub, hvor han kan sidde på bænken og hive løn hjem ved at lave mindst muligt?

              Jeg bliver nødt til at spørge igen: Hvad er det, der indikerer, at LJ gennem sin karriere har prioriteret lønchecken højest?

              Hvordan stemmer det i så fald overens med nedenstående citater?

              2014:
              "- Min ambition er ikke at være bestyrer af kaffemaskinen ude i FCK, siger Lars Jacobsen til Ekstra Bladet.
              - Det er vigtigt, at man gør op med sig selv, om man er klar til at tage kampen op og bevise, at man er den bedste. Hvis man så ikke er det, er det en anden sag. Jeg mener så, at jeg godt kan være med på det niveau, forklarer Lars Jacobsen desuden.
              - Jeg føler mig stadig fuldt konkurrencedygtig, og jeg tror også, at det er derfor, at vi har talt om at forlænge min kontrakt, tilføjer FCK-backen."

              http://onside.dk/superligaen/skuffet...m-spilletid-op

              2010 (fra Nürnberg-tiden forud for et skifte til West Ham):
              - Det er blevet til alt for få kampe den seneste tid. Skader har været lidt af en årsag til det, men de sidste tre-fire måneder op til VM i sommer var jeg helt fit. Der fik jeg heller ikke spilletid, og det var meget skuffende, siger højrebacken.

              http://www.sn.dk/sport/lars-jacobsen...1#.U0qCuPl_vLw

              2009 (fra hans Everton-tid)
              -Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg er glad for at være her, men forudsæt*ningerne skal også være der. Der skal være udsigt til mere spilletid, hvis jeg skal blive. Det er det vigtigste for mig,

              http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=dk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg er ikke tilhænger af at vi henter LJ. Jeg mener at han er over the hill og selvom Morten Olsen stadig vil bruge ham på landsholdet er det ikke et kvalitets stempel i min bog. Jeg ser gerne at Diarra får chancen på HB i stedet for. Hvad jeg bestemt heller ikke er tilhænger af er den "Vi vil ikke/Vi har bestemt" attitude du fyrer af der Max. Hvem fanden har bildt dig, og en mindre gruppe mennesker, ind at i kan lave en liste og den har OB og vi andre bare at rette os efter ellers kommer der massiv uro! Kan du ikke selv se hvad det er du skriver?

                Jeg respekterer din og alle andres holdninger, men jeg kan ikke respekterer trusler hvis man ikke får sin vilje.
                Det var på ingen måde ment som en trussel, blot en konstatering af hvordan verden er indrettet...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det kan jeg så kun beklage at der gør, og så mener jeg da også der er forskel på at glemme fortiden, og at acceptere den. Der bliver jo skrevet historie i OB hver dag, og min tid er ikke til at hænge alt for fast i fortiden, som ingen ikke på nogen måde kan ændre. Heldigvis er det ikke fanscenen der bestemmer hvem der spiller i OB og den, ganske vist, meget uvidenskabelige afstemning om LJ i OB som tydeligt viste et klart mindretal mod LJ i OB. Jeg aner ikke noget om det nummeriske antal i fanscenen og om aldersfordelingen og om hvor mange der rent faktisk husker det, eller blot har fået det fortalt. Det drejer sig jo også om for OB at få mest mulig "value for Money" og det er udover en balancegang en svær kabale at få til at gå op, så hvis LJ besidder hele pakken er det, imø, her i denne kurv OB lægger sine æg.
                  Jeg siger ikke vi er flest... eller har mere ret eller er bedre fans end andre. Jeg taler kun for mig selv, og gør min egen holdning til kende... som jeg så tilfældigvis deler med en del andre, lige når det gælder LJ.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Så du mener, at LJ's største ambition er at finde en klub, hvor han kan sidde på bænken og hive løn hjem ved at lave mindst muligt?

                    Jeg bliver nødt til at spørge igen: Hvad er det, der indikerer, at LJ gennem sin karriere har prioriteret lønchecken højest?

                    Hvordan stemmer det i så fald overens med nedenstående citater?

                    2014:
                    "- Min ambition er ikke at være bestyrer af kaffemaskinen ude i FCK, siger Lars Jacobsen til Ekstra Bladet.
                    - Det er vigtigt, at man gør op med sig selv, om man er klar til at tage kampen op og bevise, at man er den bedste. Hvis man så ikke er det, er det en anden sag. Jeg mener så, at jeg godt kan være med på det niveau, forklarer Lars Jacobsen desuden.
                    - Jeg føler mig stadig fuldt konkurrencedygtig, og jeg tror også, at det er derfor, at vi har talt om at forlænge min kontrakt, tilføjer FCK-backen."

                    http://onside.dk/superligaen/skuffet...m-spilletid-op

                    2010 (fra Nürnberg-tiden forud for et skifte til West Ham):
                    - Det er blevet til alt for få kampe den seneste tid. Skader har været lidt af en årsag til det, men de sidste tre-fire måneder op til VM i sommer var jeg helt fit. Der fik jeg heller ikke spilletid, og det var meget skuffende, siger højrebacken.

                    http://www.sn.dk/sport/lars-jacobsen...1#.U0qCuPl_vLw

                    2009 (fra hans Everton-tid)
                    -Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg er glad for at være her, men forudsæt*ningerne skal også være der. Der skal være udsigt til mere spilletid, hvis jeg skal blive. Det er det vigtigste for mig,

                    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=dk
                    Skrev jeg noget om han ikke gider lave noget.?

                    Han har nu engang bare været god til at vælge klubber, hvor det ikke er blevet til meget spilletid, hvilket jo er ærgerligt hvis det vægtes højere end pengene, om det så har været en ambition gennem hele karrieren ved jeg ikke, den trak du ind... men altså når han så stor en tid af karrieren har tjent hans løn fra bænken, så er det jo nu engang sådan det er gået ham, og han har heller aldrig lagt skjul på at pengene er fristende, faktisk er han, modsat mange andre, en af dem der har sagt at det selvfølgelig betyder noget...

                    Må jeg minde dig om, at manden har udtalt, at det gælder om at få skrabet penge sammen i banken...(eller hvordan den nu præcist lød)

                    Fodboldspillere søger altid spilletid, det gjorde Timmi også, i pressen, han havde nok bare en løn der hjorde han ikke havde super travlt med at finde det, i virkeligheden...
                    Last edited by Kaspernon; 13-04-2014, 15:58.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Skrev jeg noget om han ikke gider lave noget.?

                      Han har nu engang bare været god til at vælge klubber, hvor det ikke er blevet til meget spilletid, hvilket jo er ærgerligt hvis det vægtes højere end pengene, om det så har været en ambition gennem hele karrieren ved jeg ikke, den trak du ind... men altså når han så stor en tid af karrieren har tjent hans løn fra bænken, så er det jo sådan det er, og han har heller aldrig lagt skjul på at pengene er fristende, faktisk er han, modsat mange andre, en af dem der har sagt at det selvfølgelig betyder noget...

                      Må jeg minde dig om, at manden har udtalt, at det gælder om at få skrabet penge sammen i banken...(eller hvordan den nu præcist lød)

                      Fodboldspillere søger altid spilletid, det gjorde Timmi også, i pressen, han havde nok bare en løn der hjorde han ikke havde super travlt med at finde det, i virkeligheden...
                      Bare fordi han som professionel fodboldspiller gerne vil tjene penge, betyder det jo ikke, at hans største ambition er at få noget på bankkontoen fremfor spilletid. Hvis han mest af alt er interesseret i at tjene penge, hvorfor valgte han så ikke bare at blive i Tyskland eller England, hvor pengene vel alt andet lige er bedre end i Danmark?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Bare fordi han som professionel fodboldspiller gerne vil tjene penge, betyder det jo ikke, at hans største ambition er at få noget på bankkontoen fremfor spilletid. Hvis han mest af alt er interesseret i at tjene penge, hvorfor valgte han så ikke bare at blive i Tyskland eller England, hvor pengene vel alt andet lige er bedre end i Danmark?
                        Det er vi da enige i, men altså du spurgte efter indikationer, og dem fik du... Jeg kunne jo sådan set også sige det omvendte...

                        Ingen i PL ville forlænge med ham... I HSV mistede han alle sine bonusser, grundet klubbens økonomiske problemer... Nurnberg rykkede ned, hvilket stillede ham i et valg mellem en lønnedgang eller en fritstillelse...

                        ... men uanset hvad, så blev han kompenseret for lønnen ved hans fristillelser, og det gør det jo nemmere at sige farvel...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det var på ingen måde ment som en trussel, blot en konstatering af hvordan verden er indrettet...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Jeg fornemmer at du ikke tager mit indlæg seriøst med det svar. Trist fordi jeg synes det er en værdi debat som er værd at tage. Skal vi også til at sige det samme når der eksempelvis kastes romerlys og andet mod eget publikum eller når vores fans bliver angrebet af andre... Sådan er verden bare indrettet? Er det sådan en fankultur vi vil have omkring OB - Er det det vi vil stå for. Det kan jeg ikke forstille mig at der er flertal for.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jeg fornemmer at du ikke tager mit indlæg seriøst med det svar. Trist fordi jeg synes det er en værdi debat som er værd at tage. Skal vi også til at sige det samme når der eksempelvis kastes romerlys og andet mod eget publikum eller når vores fans bliver angrebet af andre... Sådan er verden bare indrettet? Er det sådan en fankultur vi vil have omkring OB - Er det det vi vil stå for. Det kan jeg ikke forstille mig at der er flertal for.
                            Jeg misforstod måske dit indlæg så... Læste det som om du mente jeg fremkom med en trussel om at der ville blive uro hvis ikke klubben gjorde hvad jeg forlangte, og det var ikke min hensigt at få det til at lyde sådan...

                            Der er, som nævnt i et tidligere indlæg, kun EN aktiv spiller i denne verden der ville kunne få dele af fangruppen til at reagere kraftigt og negativt, hvis klubben blev sat i forbindelse med ham, og det er LJ. Der er ikke en eneste af de flere hundrede tusind aktive fodboldspillere rundt om i verden der ville kunne skabe alverden modvilje imod, og når klubben så, på rygteplan i det mindste, sættes i forbindelse med lige den ENE spiller, som ovenikøbet er 34 år gammel, og vraget hos hans nuværende klub, så er der vel ikke så meget at sige til at der kommer en negativ reaktion.

                            Igen, hvis der lå en alenlang liste over spillere der ikke måtte komme til klubben, så det hæmmede klubben i at agere på transfermarkedet, ville det være en debat værd, men vi snakker om EN spiller med en uheldig historik med fangruppen... og det burde være muligt at undgå lige den ene spiller i en stor stor verden fyldt med fodboldspillere...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Jeg misforstod måske dit indlæg så... Læste det som om du mente jeg fremkom med en trussel om at der ville blive uro hvis ikke klubben gjorde hvad jeg forlangte, og det var ikke min hensigt at få det til at lyde sådan...

                              Der er, som nævnt i et tidligere indlæg, kun EN aktiv spiller i denne verden der ville kunne få dele af fangruppen til at reagere kraftigt og negativt, hvis klubben blev sat i forbindelse med ham, og det er LJ. Der er ikke en eneste af de flere hundrede tusind aktive fodboldspillere rundt om i verden der ville kunne skabe alverden modvilje imod, og når klubben så, på rygteplan i det mindste, sættes i forbindelse med lige den ENE spiller, som ovenikøbet er 34 år gammel, og vraget hos hans nuværende klub, så er der vel ikke så meget at sige til at der kommer en negativ reaktion.

                              Igen, hvis der lå en alenlang liste over spillere der ikke måtte komme til klubben, så det hæmmede klubben i at agere på transfermarkedet, ville det være en debat værd, men vi snakker om EN spiller med en uheldig historik med fangruppen... og det burde være muligt at undgå lige den ene spiller i en stor stor verden fyldt med fodboldspillere...
                              Der var to meninger med mit indlæg og det ene var også at sætte spørgsmålstegn ved en "trussel" som jeg synes der lå i din udmelding. Lad mig slå fast at jeg ikke så den som en trussel for dig som person, men fra en del af fanskaren og som jeg efterfølgende skrev. Er det det vi vil identificere os selv med? Så jeg er glad for det indlæg du er kommet med her.

                              Hvad LJ angår vil jeg igen gerne slå fast at jeg ikke håber at han kommer tilbage til OB. Jeg tror ikke han brænder nok for det og hans karriere er også i det sene efterår. Skulle han komme vil jeg så selvsagt ikke juble over det, men jeg vil heller ikke jagte manden for den fortid der var. Vi bør kunne komme overens med hinanden (LJ of vi fans) - Det er sket før. Jeg husker da vi skrev med Absalonson. Det var jeg og mange andre ikke helt vilde med da han jo havde valgt Brøndby fremfor os tidligere i karrieren. Johans ophold her gik vel ok, selvom der var mange op og ned ture med ham. Men det gik. Sådan tror jeg det kan gå med alle andre spillere også. Der skal tykkes på en del kameler hvis LJ vender hjem i begge lejre og det vil nok aldrig blive helt godt. Den er jeg med på og bakke også op om det. LJ i trøjen vil nok være lidt det samme som hvis vi hentede Dunken på heden. Puha bare tanken.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Der var to meninger med mit indlæg og det ene var også at sætte spørgsmålstegn ved en "trussel" som jeg synes der lå i din udmelding. Lad mig slå fast at jeg ikke så den som en trussel for dig som person, men fra en del af fanskaren og som jeg efterfølgende skrev. Er det det vi vil identificere os selv med? Så jeg er glad for det indlæg du er kommet med her.

                                Hvad LJ angår vil jeg igen gerne slå fast at jeg ikke håber at han kommer tilbage til OB. Jeg tror ikke han brænder nok for det og hans karriere er også i det sene efterår. Skulle han komme vil jeg så selvsagt ikke juble over det, men jeg vil heller ikke jagte manden for den fortid der var. Vi bør kunne komme overens med hinanden (LJ of vi fans) - Det er sket før. Jeg husker da vi skrev med Absalonson. Det var jeg og mange andre ikke helt vilde med da han jo havde valgt Brøndby fremfor os tidligere i karrieren. Johans ophold her gik vel ok, selvom der var mange op og ned ture med ham. Men det gik. Sådan tror jeg det kan gå med alle andre spillere også. Der skal tykkes på en del kameler hvis LJ vender hjem i begge lejre og det vil nok aldrig blive helt godt. Den er jeg med på og bakke også op om det. LJ i trøjen vil nok være lidt det samme som hvis vi hentede Dunken på heden. Puha bare tanken.
                                Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med om "det er det vi vil identificere os med?"... synes du holdninger til klubbens ageren fra fanscenens side er en uheldig ting?

                                Comment

                                Working...
                                X