Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Præcis - Lunte-Lars, som han meget sarkastisk bliver kaldt internt i FCK truppen, og iøvrigt bliver betragtet som en der skaber god stemning til træningen - vel og mærke når han er fraværende......Nej tak til den arrogante, hovski-snovski afdankede LJ
    Her har vi med et "Svin" at gøre.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
      Præcis - Lunte-Lars, som han meget sarkastisk bliver kaldt internt i FCK truppen, og iøvrigt bliver betragtet som en der skaber god stemning til træningen - vel og mærke når han er fraværende......Nej tak til den arrogante, hovski-snovski afdankede LJ
      er LJ med i landsholdstruppen?
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        er LJ med i landsholdstruppen?

        Jep

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Er LJ usympatisk? Synes jeg da godt nok aldrig jeg har hørt.
          JEG synes han er usympatisk... :-)

          Comment


            Suarez er også usympatisk. Ville I sige nej til ham af den grund?

            Det er ikke en kæreste vi taler om - det er en fodboldspiller - et menneske der skal skabe resultater - vi taler om.

            Resultater tæller mere end hvem fans føler, at de kunne hygge sig sammen med over en øl.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
              Suarez er også usympatisk. Ville I sige nej til ham af den grund?

              Det er ikke en kæreste vi taler om - det er en fodboldspiller - et menneske der skal skabe resultater - vi taler om.

              Resultater tæller mere end hvem fans føler, at de kunne hygge sig sammen med over en øl.
              Hæ hæ....

              Den der regner du vel ikke med passere ubemærket?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                Suarez er også usympatisk. Ville I sige nej til ham af den grund?

                Det er ikke en kæreste vi taler om - det er en fodboldspiller - et menneske der skal skabe resultater - vi taler om.

                Resultater tæller mere end hvem fans føler, at de kunne hygge sig sammen med over en øl.
                Det der er et stråmandsargument... der er ingen der sorterer spillerne der skal/kan komme til OB efter hvem vi vil drikke øl med. Der er ikke mange i OBs trup jeg ville have lyst til at omgås med privat, sådan umiddelbart... med forbehold for at de sikker er ganske fine mennesker, så virker de fleste som... lige rigelig anderledes end den slags folk jeg normalt deler private stunder med. Det betyder dog ikke at jeg ikke vil juble over dem på stadion, da de to ting intet har med hinanden at gøre.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Det der er et stråmandsargument... der er ingen der sorterer spillerne der skal/kan komme til OB efter hvem vi vil drikke øl med. Der er ikke mange i OBs trup jeg ville have lyst til at omgås med privat, sådan umiddelbart... med forbehold for at de sikker er ganske fine mennesker, så virker de fleste som... lige rigelig anderledes end den slags folk jeg normalt deler private stunder med. Det betyder dog ikke at jeg ikke vil juble over dem på stadion, da de to ting intet har med hinanden at gøre.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    +1
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Jeg ved godt at når vi snakker bold - så er det ud fra egne følelser og præferencer - men hvis vi nu tænker på, hvad der vil være bedst for OB lige NU - og med den sæson vi har i vente, hvor vi i min optik godt kan ende med at spille med om nedrykning - så kan vi sgu ikke tillade os at sige nej til at få en spiller som Lars Jacobsen tilknyttet, men den rutine han har.

                      Der kommer bare ikke de spillere som går direkte ind i startopstillingen i dette transfervindue - de vises tydeligt, når man ikke engang har råde til at betale Flemming Povlsen 5000 kr. per uge for at være ass. træner i klubben!!

                      Jeg bukker og takker mange gange, hvis vi kan få Lars til OB - uanset hvad jeg tidligere har omtalt ham som
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                        Jeg ved godt at når vi snakker bold - så er det ud fra egne følelser og præferencer - men hvis vi nu tænker på, hvad der vil være bedst for OB lige NU - og med den sæson vi har i vente, hvor vi i min optik godt kan ende med at spille med om nedrykning - så kan vi sgu ikke tillade os at sige nej til at få en spiller som Lars Jacobsen tilknyttet, men den rutine han har.

                        Der kommer bare ikke de spillere som går direkte ind i startopstillingen i dette transfervindue - de vises tydeligt, når man ikke engang har råde til at betale Flemming Povlsen 5000 kr. per uge for at være ass. træner i klubben!!

                        Jeg bukker og takker mange gange, hvis vi kan få Lars til OB - uanset hvad jeg tidligere har omtalt ham som
                        Jeg er faktisk - helt overraskende for mig selv - ret enig i ovenstående. Vi har defensive problemer og mister en god, rutineret højre back, samtidigt med at der er spørgsmålstegn ved venstre back og ved sammensætning og kvalitet af hele bagkæden. Når man lægger det sammen med økonomi, så kan vi nærmest ikke håbe på noget bedre end Lars J, uanset følelser. Jeg køber ikke den med, at Diarra-KL-Høegh-JBL bare er vejen frem: det er simpelthen for naivt at smide et U21-forsvar for løverne hver uge, især ikke når de savner beskyttelse fra en godt organiseret og fysisk stærk midtbane.
                        Nu har jeg ikke personligt oplevet den dag, hvor Lars J fejrede den berømte scoring med hilsen til fans - så var min holdning måske en anden, og jeg er da heller ikke fyldt med ubetinget jubel, hvis det skulle ske. Men vi har 1) ikke mange penge, 2)enormt brug for defensiv forstærkning, især på back-pladserne; og det er dybt bekymrende mhp næste sæson. Jeg kan godt sluge en kamel, hvis den den kamel stabiliserer holdet.

                        Comment


                          igen igen - nej tak til LJ.

                          Diarra har vist stor fremgang og Jacob Barrett har været meget interessant at følge. Begge kan passende være vores backs i den kommende sæson.
                          http://da.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Diarra
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Barrett_Laursen

                          Ingen grund til, at vi bruge økonomi på en spiller over the hill, når vi har spillere i trupen der både kan og fortjener en reel chance.
                          Hele efteråret igennem har vi en CoB som back på HB (sammen med DH, KL og EPJ) og på venstre back er der Ari og JBL til at kæmpe om pladsen.

                          Vi kan sagtens tillade os at sige nej til en spiller af LJ's kaliber. Han er for dyr og gammel. Anser det som uansvarligt for vores hold og sportslige strategi, at signe med LJ jf. ovenstående.
                          "Det nye OB" er det nye OB. Ikke det gamle, hvor vi forsat smider penge efter spillere, der ikke har videresalgspotentiale og slet ikke på en plads, hvor vi har eksisterende muligheder i truppen.

                          Til sammenligning kan der kigges på Aab med Ahlmann og Dalsgaard, der begge har fået chancen tidligt og nu blomstre:
                          http://da.wikipedia.org/wiki/Henrik_Dalsgaard
                          http://da.wikipedia.org/wiki/Jakob_Ahlmann

                          Læg oveni Juelsgaard, Lumb, Wass m.fl. backtalenter, som har fået lov til at spille.
                          Last edited by mågen; 14-05-2014, 12:47.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg er faktisk - helt overraskende for mig selv - ret enig i ovenstående. Vi har defensive problemer og mister en god, rutineret højre back, samtidigt med at der er spørgsmålstegn ved venstre back og ved sammensætning og kvalitet af hele bagkæden. Når man lægger det sammen med økonomi, så kan vi nærmest ikke håbe på noget bedre end Lars J, uanset følelser. Jeg køber ikke den med, at Diarra-KL-Høegh-JBL bare er vejen frem: det er simpelthen for naivt at smide et U21-forsvar for løverne hver uge, især ikke når de savner beskyttelse fra en godt organiseret og fysisk stærk midtbane.
                            Nu har jeg ikke personligt oplevet den dag, hvor Lars J fejrede den berømte scoring med hilsen til fans - så var min holdning måske en anden, og jeg er da heller ikke fyldt med ubetinget jubel, hvis det skulle ske. Men vi har 1) ikke mange penge, 2)enormt brug for defensiv forstærkning, især på back-pladserne; og det er dybt bekymrende mhp næste sæson. Jeg kan godt sluge en kamel, hvis den den kamel stabiliserer holdet.
                            lækket at læse st det ikke kun er gammelt nag der styrer hvad der bedst for OB. Vi er nødt til at kikke ud over egen næsetip for at få det stærkeste OB til næste sæson.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              lækket at læse st det ikke kun er gammelt nag der styrer hvad der bedst for OB. Vi er nødt til at kikke ud over egen næsetip for at få det stærkeste OB til næste sæson.
                              Og hvad med næste sæson igen? og sæsonen efter igen igen? Tænk nu langsigtet, fremfor kortsigtet. Brink/LO er væk og det er muligt at bygge holdet op til at præstere på den lange bane, fremfor succes nu og her

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                igen igen - nej tak til LJ.

                                Diarra har vist stor fremgang og Jacob Barrett har været meget interessant at følge. Begge kan passende være vores backs i den kommende sæson.

                                Ingen grund til, at vi bruge økonomi på en spiller over the hill, når vi har spillere i trupen der både kan og fortjener en reel chance.
                                Hele efteråret igennem har vi en CoB som back på HB (sammen med DH, KL og EPJ) og på venstre back er der Ari og JBL til at kæmpe om pladsen.

                                Vi kan sagtens tillade os at sige nej til en spiller af LJ's kaliber. Han er for dyr og gammel. Anser det som uansvarligt for vores hold og sportslige strategi, at signe med LJ jf. ovenstående.
                                "Det nye OB" er det nye OB. Ikke det gamle, hvor vi forsat smider penge efter spillere, der ikke har videresalgspotentiale og slet ikke på en plads, hvor vi har eksisterende muligheder i truppen.
                                Videresalgspotentiale? Hvor mange spillere kan man sælge for ret mange penge, hvis holdet taber og spillet fungerer af lort? Så nytter det ikke så meget, at vi herinde hurtigt kan blive enige om, at Kasper Larsen og Høegh er selvskrevne til fremtidens landshold, og Rasmus Falk er en gud.

                                Eksisterende muligheder? Det er vel = Diarra; hvilket også er fint i min bog, men jeg har bare svært ved at se Diarra-KL-Høegh-JBL fungere bagved den nuværende midtbane; men jeg ville da blive umådeligt glad, hvis jeg tog fejl. O'Brien på HB har de prøvet i FCN, og det holdt de hurtigt op med igen. Ikke for at det skal dømme ham ude, men det er jo en ekstrem nødløsning, du taler om.

                                Betyder det 'nye OB' for dig, at gennemsnitsalderen helst skal ned under 23? På den bane er vi lige 10 efter FCN og FCM, der har bygget hele talentafdelingen op efter et koncept (hvilket jeg absolut ikke synes bare er den bedste/eneste løsning); hvilket giver meget unge spillere tryghed i et system - den slags kommer ikke over en sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X