Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Og Thomas Frandsens skifte fra VFF til FCM var heller ikke kønt. Generelt kan fodbold-"fans" jo være nogle padder af værste karakter..
    Uhh, dit egentlig ganske fornuftige budskab drukner fuldstændigt i dine unødvendige og malplacerede citationstegn omkring fans... skal vi nu afholde os fra at gøre det her til en "folk er ikke rigtige fans, hvis de ikke opfører sig præcis som MIG, den eneste ægte rollemodel for fans"-agtig debat, og holde fokus på det vi reelt taler om...

    Og jeg ER enig med dig... der er bestemt klaphatte blandt folk der går til fodbold, og selvom jeg ikke er sart ang. hvad og hvordan folk ytrer sig på stadion, så ér stadion, og i forlængelse heraf, debatten her, stedet hvor jeg holder mine egne holdninger inde. Jeg ville aldrig selv råbe efter nogen jeg ikke kendte personligt på gaden, og bare det at udøve psykisk terror mod nogen, ligger mig så fjernt at jeg har svært ved at forstå andres behov for den slags...

    Men PÅ stadion? Der fortæller jeg gerne enhver spiller, træner og/eller dommer, lige præcis hvad jeg synes om dem, deres præstation, og deres kødelige forhold til medlemmer af egen familie... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
      Jeg kan forsikre alle herinde om at LJ ikke havner i Odense. Dette skyldes chikane fra "tilhængere" mod ham og hans familie den gang i tidernes morgen. Denne chikane har gjort at hans forhold til klubben samt byen mildest talt elendig.
      Du er vist en værre hustler. Hans forhold til klubben er der ikke noget i vejen med.

      Comment


        MaxHH, jeg er helt enig hele vejen.
        Gåseøjne omkring ordet "fans" var mere for at vise at jeg ikke skærer alle tilhængere over én kam.
        Underforstået at de der terroriserer fodboldspillere i privatlivet ikke fortjener titlen "fan".

        Men det var nok ikke tydeligt nok :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          MaxHH, jeg er helt enig hele vejen.
          Gåseøjne omkring ordet "fans" var mere for at vise at jeg ikke skærer alle tilhængere over én kam.
          Underforstået at de der terroriserer fodboldspillere i privatlivet ikke fortjener titlen "fan".

          Men det var nok ikke tydeligt nok :-)
          Min pointe er nok mest, at det ikke er op til os at definere hvem der er fans, og hvem der ikke er. Idioter, jo jo, men lad os nu ikke begynde at diktere hvem der er fans, og hvem der ikke er...

          Comment


            Der er ingen tvivl om at der er delte meninger om hr. Jacobsens tilbagevenden til Odense.

            som jeg ser det var jeg i 2003 lige blevet skilt. Jeg sad i en 3 værelses lejlighed nær Kochsgade og streamede live med min ringe båndbredde Lars Jacobsens præsentation i FCK - og jeg var TOSSET!!!

            Var der nogen i DK som kune rende mig var det ham!

            11 år senere er jeg nok mere lun omkring hans tilbagevenden. Jeg er har ingen følelsesløsere tilbage - hvad hr. Jacobsen angår. Kan han gå ind og styrke forsvaret d.d. er jeg med på den. han er straffet nok - jeg vil så forvente en hengivenhed og en trods reaktion fra hr. Jacobsens side - for at vise hvor han hører til - men jeg er langtfra der, hvor jeg ikke accepterer ham i truppen - sorry guys.....
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
              Der er ingen tvivl om at der er delte meninger om hr. Jacobsens tilbagevenden til Odense.

              som jeg ser det var jeg i 2003 lige blevet skilt. Jeg sad i en 3 værelses lejlighed nær Kochsgade og streamede live med min ringe båndbredde Lars Jacobsens præsentation i FCK - og jeg var TOSSET!!!

              Var der nogen i DK som kune rende mig var det ham!

              11 år senere er jeg nok mere lun omkring hans tilbagevenden. Jeg er har ingen følelsesløsere tilbage - hvad hr. Jacobsen angår. Kan han gå ind og styrke forsvaret d.d. er jeg med på den. han er straffet nok - jeg vil så forvente en hengivenhed og en trods reaktion fra hr. Jacobsens side - for at vise hvor han hører til - men jeg er langtfra der, hvor jeg ikke accepterer ham i truppen - sorry guys.....
              Det skal du skam ikke undskylde, lige så lidt som jeg skal undskylde at jeg på INGEN måde ønsker at se ham trække stribet trøje over hovedet... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Er vi ikke færdige med at hente gamle afdankede stjerner til klubben. Vi har jo diarra'

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Er vi ikke færdige med at hente gamle afdankede stjerner til klubben. Vi har jo diarra'
                  forhåbentlig er vi færdig med afdankede stjerner, men derfor kan vi jo også godt skrive med LJ
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Er vi ikke færdige med at hente gamle afdankede stjerner til klubben. Vi har jo diarra'
                    Hvad er definitionen på en "gammel, afdanket stjerne"?
                    Er det fx. en Djemba-Djemba, der måske nok ikke lige havde niveauet til Man U, men så rigeligt havde niveauet til Superliga?
                    Er det en Roy Carrol, som ikke lige havde niveauet til Man U, men så rigeligt havde niveauet til Superliga?

                    At en spiller har haft nogle kampe på flere niveauer over den danske superliga, men som af en eller anden grund ikke rigtigt kan være med på det niveau længere, gør dem vel ikke til ringe superligaspillere? Hvis de endda "har hovedet med sig", og affundet sig med, at fx. Premier League ikke lige var deres niveau, så kan man da, hvis man er heldig, finde mange klassespillere derude. Men det gør dem vel ikke nødvendigvis til afdankede?

                    Jeg gad da fx. godt have haft Teddy Sheringham til at bombe et par sæsoner eller 3 for OB. Han fortsatte, så vidt jeg husker til han var omkring de 40 år, og målstimen stoppede ikke, selvom han rykkede ned i rækkerne. Han fandt sit eget passende niveau at spille på.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                      Du er vist en værre hustler. Hans forhold til klubben er der ikke noget i vejen med.
                      Ja, så er du vidst klogere end mig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        forhåbentlig er vi færdig med afdankede stjerner, men derfor kan vi jo også godt skrive med LJ
                        men derfor....giver ingen mening. Du bruger meget krudt på at ligge i kølvandet på den københavnske verdenspresse, med Thomas Færch Kvist som galionsfigur, der har understreget deres uvidenhed om OB. Du udråber LJ til klubikon,og ønsker ham på holdet, hvor argumentet blandt andet lyder, han vil være et aktiv for de unge under træningen. Din devaluering af vores unge spillere er jeg direkte uenig i. Jeg mener de har løftet et stort ansvar, og det er netop en anden aldersgruppe i truppen, der burde oppe sig noget mere, og trænger til mental hjælp. I god tråd vil LJ også fortrænge en af vores mest lovende talenter ud på bænken, ikke overraskende har du også talt om at omskole LJ....

                        Da man ikke kan blæse og have mel i munden, er der en som skal bænkes, hvis der skal være plads til LJ, hvem er det?

                        Spørgsmålet er om det ikke blot er tomme tønder, der buldrer ned ad stenbroen. Hvad har OB sagt, og ikke en københavnsk journalists våde drømmescenarie? Jesper Hansen har udtalt følgende;

                        Men generelt vil jeg da sige, at Lars Jacobsen har vist i mange år, at han er en dygtig spiller med et godt CV. Og selvom han har nået en alder, hvor det selvfølgelig også er begyndt at gå den anden vej, så er jeg sikker på, at han er attraktiv for mange klubber i Danmark.

                        Det er ikke beskrivelsen af et OB-ikon, ej heller ligger der mellem linjerne noget stort ønske om at få fat i spilleren, men en respekt for mennesket,og et ønske om han må finde en klub, der passer med hans interesser. Sådan læser jeg det, hvor verdenspressen nærmest læser det som et kontrakttilbud fra OB.
                        Last edited by Urten; 17-04-2014, 12:09.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Hvad er definitionen på en "gammel, afdanket stjerne"?
                          Er det fx. en Djemba-Djemba, der måske nok ikke lige havde niveauet til Man U, men så rigeligt havde niveauet til Superliga?
                          Er det en Roy Carrol, som ikke lige havde niveauet til Man U, men så rigeligt havde niveauet til Superliga?

                          At en spiller har haft nogle kampe på flere niveauer over den danske superliga, men som af en eller anden grund ikke rigtigt kan være med på det niveau længere, gør dem vel ikke til ringe superligaspillere? Hvis de endda "har hovedet med sig", og affundet sig med, at fx. Premier League ikke lige var deres niveau, så kan man da, hvis man er heldig, finde mange klassespillere derude. Men det gør dem vel ikke nødvendigvis til afdankede?

                          Jeg gad da fx. godt have haft Teddy Sheringham til at bombe et par sæsoner eller 3 for OB. Han fortsatte, så vidt jeg husker til han var omkring de 40 år, og målstimen stoppede ikke, selvom han rykkede ned i rækkerne. Han fandt sit eget passende niveau at spille på.
                          Hvor gammel var DD da vi hentede ham? 26-27? Og Carroll? Lidt over 30? Men målmænd holder generelt længere på topniveau.

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                            men derfor....giver ingen mening. Du bruger meget krudt på at ligge i kølvandet på den københavnske verdenspresse, med Thomas Færch Kvist som galionsfigur, der har understreget deres uvidenhed om OB. Du udråber LJ til klubikon,og ønsker ham på holdet, hvor argumentet blandt andet lyder, han vil være et aktiv for de unge under træningen. Din devaluering af vores unge spillere er jeg direkte uenig i. Jeg mener de har løftet et stort ansvar, og det er netop en anden aldersgruppe i truppen, der burde oppe sig noget mere, og trænger til mental hjælp. I god tråd vil LJ også fortrænge en af vores mest lovende talenter ud på bænken, ikke overraskende har du også talt om at omskole LJ....

                            Da man ikke kan blæse og have mel i munden, er der en som skal bænkes, hvis der skal være plads til LJ, hvem er det?

                            Spørgsmålet er om det ikke blot er tomme tønder, der buldrer ned ad stenbroen. Hvad har OB sagt, og ikke en københavnsk journalists våde drømmescenarie? Jesper Hansen har udtalt følgende;

                            Men generelt vil jeg da sige, at Lars Jacobsen har vist i mange år, at han er en dygtig spiller med et godt CV. Og selvom han har nået en alder, hvor det selvfølgelig også er begyndt at gå den anden vej, så er jeg sikker på, at han er attraktiv for mange klubber i Danmark.

                            Det er ikke beskrivelsen af et OB-ikon, ej heller ligger der mellem linjerne noget stort ønske om at få fat i spilleren, men en respekt for mennesket,og et ønske om han må finde en klub, der passer med hans interesser. Sådan læser jeg det, hvor verdenspressen nærmest læser det som et kontrakttilbud fra OB.
                            Mener du jeg er uvidende om OB? og i så fald i forhold til hvem?

                            Ang. klubikon var det kommentar til at Ruud og Skoubo blev nævnt i den snak, og jeg står ved at LJ ikke er bagerst i køen der blandt de 3 navne. Jeg mener ganske rigtigt at LJ vil være et aktiv for OB under træning mm. med alle de gode egenskaber han besidder.

                            Jeg mener også at de unge har løftet et stort ansvar, og måske også for stort og i fht. DH, og at det er vigtigt der er en sund blanding af unge-gamle og forskellige personligheder truppen.

                            Jeg mener ikke at jeg har talt for en omskoling af LJ, det er slet ikke mit ønske, men vis mig gerne hvor jeg har sagt det i en samlet kontekst.

                            Spørgsmålet om hvem han skal skubbe på bænken er MEGET hypotetisk når vi ikke kender truppens sammensætning efter et vindue mere, men med udgangspunkt i truppens nuværende tilstand er det enkelt. Ruud smutter og JBL ser ikke ud til at få en permanent aftale så vb er til Diarra, hvor han er defensivt bedre end Ari og VUPTI så er der plads til LJ på hb. Jeg har hele tiden også sagt at jeg har tillid til at JH/TB gør hvad der bedst for OB og at jeg jeg ikke partout mener LJ skal til OB, jeg ønsker kun "typen LJ" med alle de gode egenskaber han har som proffesionalitet-rutine-"social ansvarlighed" og godt humør m.m. i truppen
                            Last edited by manner; 18-04-2014, 06:40.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Lars J er netop steget på lyntoget fra Odense mod København. Lad os håbe han har været på familiebesøg. ;)

                              Comment


                                Jeg notere mig at det fremad stormende talent C. Remmer for 2. liga kamp i træk starter på bænken....dvs at "gamle afdankede Lars Jacobsen" er i start11'eren for FCK for 3. gang i træk
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X