Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Jacobsen hjem til OB?
Collapse
X
-
Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægÈt ord:
Diarra.
Flere ord:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa man kan godt mærke at man ikke bliver populær herinde hvis man sagde ja tak til 2 år med LJ..
Så det lader jeg være med
Men
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægHahahaha den usle ludersøn er ikke velkommen og det ved han heldigvis godt
Han er en idiot uden lige, der har brændt sine broer. Nu vurderes han for svag af FCK, så mon ikke vi inden for 48 timer oplever en masse leflen fra hans side af. Jeg er s.... bange for, hvad OB kan finde på....Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Jeg vil gerne være den modne, afbalancerede vismand, der roligt argumenterede for det fornuftige i et sådant skifte... men det kan man ikke, når nogen foreslår noget SÅ ulækkert... ,o)
Det bliver et klart NEJ TAK herfra... Han har brændt de broer han havde, han er for gammel, og han er utvivlsomt for dyr... man holder ikke op med at være grådig, bare fordi man runder de 105...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Pisse ærgerligt, at han har den fortid med klubben, han har.
Det ville i min verden være fuldstændig ideelt at give ham et år, købe en ny venstre back, og så lade Diarra være reserve på de to pladser og kæmpe om en startplads.
Han er røverfaren, virker som en type der er kanon at have i truppen og er stadig en solid spiller.
Tror bare det bliver farligt, hvis vi starter efteråret med:
Ny VB'er - ny CB'er - Larsen/Høegh - Diarra.
Ville være fint at bruge Jacobsen i som overgangsfigur.
Comment
-
Jeg er ambivalent i forhold til LJ. Det der trækker ned er alderen, men jeg kunne sagtens acceptere ham i klubben.
Diarra som back er ikke en holdbar løsning. Manden kan ikke gå med i et overlap, eller på anden måde gå med frem. Derudover er han panisk angst, for det fysiske spil. Det går ikke med en back, der ikke kan komme til baglinien og smække et indlæg indover.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJeg er ambivalent i forhold til LJ. Det der trækker ned er alderen, men jeg kunne sagtens acceptere ham i klubben.
Diarra som back er ikke en holdbar løsning. Manden kan ikke gå med i et overlap, eller på anden måde gå med frem. Derudover er han panisk angst, for det fysiske spil. Det går ikke med en back, der ikke kan komme til baglinien og smække et indlæg indover.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Hvis ikke vi forlænger med AMC, kan jeg godt se ham i klubben. Han har jo spillet kampe i midterforsvaret for os i tidernes morgen, og kan derfor dække flere pladser i forsvaret. Derudover er det jo sundt med en rutineret ræv til at lære fra sig til de andre vi i så fald har. Forlænger vi med AMC kan jeg ikke se perspektivet overhovedet. Han er næsten 35 og er ikke helt hvad han har været. Jeg så langt hellere Diarra fik chancen for at bevise han er mand for at tage over efter ruud på backen.
Comment
Comment