Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuldstændig enig. Mange hvis' er..
    men helt helt enig..

    dog ikke ensbetydende med at det behøver at være LJ
    Så mange hvisér er der heller ikke , det er jo sådan det ser ud pt.
    Men nej det behøver absolut ikke betyde vi skal hente L.J , på ingen måde ...

    Comment


      hahaha Onside's redeaktion læser vidst med herinde :D Nå, men jeg er da glad for at jeg var medvirkende til at få eksponeret hvor ussel og barnlig Lars Jacobsen (ihvertfald tidligere) har ageret.
      FØJ

      Comment


        Har nogen overhovedet set hvor ringe vores hold er i denne sæson? Ingen tager ansvar. Her står vi med muligheden for at hente en rutineret spiller, der om nogen tager ansvar på banen.

        Fortidens historier skal pakkes væk. Vi har brug for klasse, rutine og lederskab. Det findes stort set ikke på det hold vi har nu.

        Holdningen til at man ikke skal hente spillere på grund af deres alder er decideret dum i mine øjne. Ja, kan du vælge mellem to spillere - en på 26 og en på 35 - der er lige gode og koster det samme, så vælger man den unge. Men kan man få en klassepiller på 34 på fri transfer til et kriseramt hold, så slår man til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
          Har nogen overhovedet set hvor ringe vores hold er i denne sæson? Ingen tager ansvar. Her står vi med muligheden for at hente en rutineret spiller, der om nogen tager ansvar på banen.

          Fortidens historier skal pakkes væk. Vi har brug for klasse, rutine og lederskab. Det findes stort set ikke på det hold vi har nu.

          Holdningen til at man ikke skal hente spillere på grund af deres alder er decideret dum i mine øjne. Ja, kan du vælge mellem to spillere - en på 26 og en på 35 - der er lige gode og koster det samme, så vælger man den unge. Men kan man få en klassepiller på 34 på fri transfer til et kriseramt hold, så slår man til.
          Fri transfer er det eneste positive ved det menneske. Han skal jo ihvertfald have en månedsløn som er højere end 130.000, da det jo angiveligt var hvad FCK ville tilbyde ham. Er han virkelig det værd?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Hvilke alternativer ser du i truppen til HB ?
            Jeg har lige talt sammen og fundet 0 ( nul ) alternativer til HB .. og hvis vi oven i det regner med at JBL bliver sendt retur så har vi også 0 ( nul ) alternativer til VB . Og regner vi Ari som def midt ,, så kan vi stå helt uden en eneste back til sommer...
            Jeg ved godt du har set dig sur på Diarra, men han findes altså i virkeligheden...

            Og vi skal da have en eller to backs til sommer, men det Diarra har vist, på en uvant plads, som 20-årig, i sin debutsæson som førsteholdsspiller (det er som om folk glemmer det her aspekt totalt), er rigeligt til, at jeg vil være helt tryg ved at bruge ham som vores nye højreback.

            Lad os bare forlænge med Barrett også og smide ham i kamp så ofte så muligt. Ham har jeg også fidus til.

            Diarra- KL- Høegh/AMC - Barrett. Det ser sgu rimeligt fint ud i min verden, og så med Ari eller Azer foran som bølgebrydere, og (håbe, drømme) en ny målmand, så har vi et ungt og ret talentfuldt forsvar.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Fri transfer er det eneste positive ved det menneske. Han skal jo ihvertfald have en månedsløn som er højere end 130.000, da det jo angiveligt var hvad FCK ville tilbyde ham. Er han virkelig det værd?
              Der er jo heller ingen der siger at han skal have 250k i OB. Han var skuffet over ikke at få mere i FCK da det var det han fik i nuværende kontrakt og han i nuværende kontrakt er blevet udnævnt til anfører og dermed påtager sig mere ansvar og vil honoreres derefter. Det blev han ikke og det er jo det og nok ikke så meget størrelsen på lønchecken han er skuffet over. Det er vel de færreste der vil påtage sig ekstra arbejde for mindre løn hos samme arbejdsgiver.. Specielt hvis han var sat noget andet i udsigt...
              Tror godt han er klar over at OB ikke kan og vil kompencere så kommer han til OB er det vel også fordi han vil klubben mere end den løn han kan få andre steder...
              Kan da godt være at han vil acceptere f.eks. 130k i OB men ikke i FCK da der ligger skuffelser og historik bag...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Der er jo heller ingen der siger at han skal have 250k i OB. Han var skuffet over ikke at få mere i FCK da det var det han fik i nuværende kontrakt og han i nuværende kontrakt er blevet udnævnt til anfører og dermed påtager sig mere ansvar og vil honoreres derefter. Det blev han ikke og det er jo det og nok ikke så meget størrelsen på lønchecken han er skuffet over. Det er vel de færreste der vil påtage sig ekstra arbejde for mindre løn hos samme arbejdsgiver.. Specielt hvis han var sat noget andet i udsigt...
                Tror godt han er klar over at OB ikke kan og vil kompencere så kommer han til OB er det vel også fordi han vil klubben mere end den løn han kan få andre steder...
                Kan da godt være at han vil acceptere f.eks. 130k i OB men ikke i FCK da der ligger skuffelser og historik bag...
                Det er jeg meget uenig i. Jeg tror at LJ personligt selv synes at han har haft sine absolut bedste sæsoner i FCK. Og hans position i Odense giver ham ikke ligefrem heltestatus, hvilket han udmærket også selv er klar over.

                Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at LJ valgte at tage til OB, bare fordi han var skuffet over FCK og gerne ville til Odense. Han er en lejesvend, som går efter den klub der kan give ham flest mønter.
                Han har også selv tidligere udtalt at han meget nødigt vil flytte fra københavnsområdet, da han ikke ønsker at flytte sin familie fra København.

                Comment


                  Historie er historie, men er der fremtid i LJ, han er 34 og har vi ikke nok spiller over 30 ? Hvis vi kan få ham til max 100k så måske, men det er stadig en kortsigtet løsning ala en lejesvend.

                  Comment


                    Hvorfor er det, at folk pludselig tror, at fodbold handler om lange perspektiver med unge udviklingsspillere alene?

                    OB er i fedtefadet i denne sæson og i økonomisk uføre, fordi de har været ringe sidste år og året før.

                    Fodboldklubber har brug for resultater på den korte og den lange bane. OB har ingen af delene. På den korte bane, hvor resultaterne skal skabes her og nu, kan Lars Jacobsen være med til at hjælpe os.

                    Det er håbløst at folk hænger sig i en Arsene Wenger-agtig ungdomsfetichisme, hvor spillere ikke må være over 22, skal skrive femårige aftaler og skulle kunne sælges for 20 gange penge to år senere.

                    OB er ikke i en sportslig position, hvor der er plads til fine fornemmelser og børnefødselsdage. Der skal skabes resultater.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                      Har nogen overhovedet set hvor ringe vores hold er i denne sæson? Ingen tager ansvar. Her står vi med muligheden for at hente en rutineret spiller, der om nogen tager ansvar på banen.

                      Fortidens historier skal pakkes væk. Vi har brug for klasse, rutine og lederskab. Det findes stort set ikke på det hold vi har nu.

                      Holdningen til at man ikke skal hente spillere på grund af deres alder er decideret dum i mine øjne. Ja, kan du vælge mellem to spillere - en på 26 og en på 35 - der er lige gode og koster det samme, så vælger man den unge. Men kan man få en klassepiller på 34 på fri transfer til et kriseramt hold, så slår man til.
                      Kommer sådan til at tænke på, hvordan det for bare et par sæsoner siden var lige modsat... For mange aldrende ledertyper i truppen...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Det er jeg meget uenig i. Jeg tror at LJ personligt selv synes at han har haft sine absolut bedste sæsoner i FCK. Og hans position i Odense giver ham ikke ligefrem heltestatus, hvilket han udmærket også selv er klar over.

                        Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at LJ valgte at tage til OB, bare fordi han var skuffet over FCK og gerne ville til Odense. Han er en lejesvend, som går efter den klub der kan give ham flest mønter.
                        Han har også selv tidligere udtalt at han meget nødigt vil flytte fra københavnsområdet, da han ikke ønsker at flytte sin familie fra København.
                        Nu er Odense jo i pendlerafstand til Køffenhavn og hvad nu hvis han ikke kan få mere end 130k andre steder.. BIF, FCN, FCV... 1. div.?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nu er Odense jo i pendlerafstand til Køffenhavn og hvad nu hvis han ikke kan få mere end 130k andre steder.. BIF, FCN, FCV... 1. div.?
                          Jeg tvivler i det hele taget på om han kan få væsentligt mere end 130.000 kr nogen steder. Og jeg kan slet ikke forestille mig at han ville være "flink" overfor OB og forlange mindre end han åbenbart forlangte i FCK

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            Jeg tvivler i det hele taget på om han kan få væsentligt mere end 130.000 kr nogen steder. Og jeg kan slet ikke forestille mig at han ville være "flink" overfor OB og forlange mindre end han åbenbart forlangte i FCK
                            Det er det jeg mener. Hvis han ikke kan få mere end 130k hvorfor skulle han så ikke vælge OB frem for andre hvis vi vil give 130k?
                            Tror næppe at han bøjer hovedet og siger ja til FCK nu...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det er det jeg mener. Hvis han ikke kan få mere end 130k hvorfor skulle han så ikke vælge OB frem for andre hvis vi vil give 130k?
                              Tror næppe at han bøjer hovedet og siger ja til FCK nu...
                              Jamen hvorfor skulle han så afslå FCK i første omgang, hvis ikke fordi han vil prøve at få mere end 130.000? Jeg tror han føler sig væsentligt mere hjemme i FCK end han ville gøre i OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Jamen hvorfor skulle han så afslå FCK i første omgang, hvis ikke fordi han vil prøve at få mere end 130.000? Jeg tror han føler sig væsentligt mere hjemme i FCK end han ville gøre i OB.
                                Det kunne jo bl.a. være fordi han har udsigt til at være tredjevalg på højreback, når Høgli kommer til Sommer og Remmer allerede har overhalet ham.
                                Jeg kunne ikke forestille mig en klub i DK der vil give en 34 årig bænkevarmer i FCK over 130.000 kr. Det skulle da lige være Esbjerg, som har pengene, men så er han nok også nødt til at flytte for det

                                Comment

                                Working...
                                X