Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Man kan simpelthen ikke sammenligne Emil og Ludersønnen. Emil var ganske vidst på vej til Brøndby, men havde dog kun været i klubben et år og skyldte os ikke umiddelbart noget. Ludersønnen sværgede klubben evigt troskab, men horede sig ud til lattédrikkerne og tillod sig tilmed at provokere, da han scorede imod os. Sådan et nederdrægtigt menneske hører ingen steder hjemme i vores klub. Jeg kan forstå, at dem der er kommet til siden har lidt svært ved at sætte sig ind i det, men for os der har været med fra dengang, bør der ikke være den mindste tvivl i min verden.

    Han er ganske enkelt IKKE velkommen.
    sammenligningen er ligeså meget på fans'nes side og jeg jeg tror stadig at præsterer LJ på banen vil det udvikle sig til en accept af hans tilstedeværelse, præcis som det er sket med EL. Jeg har før spurgt i forbindelse med LJ om hvor langt "hadet" rækker, hvis vi tænker os at hans sikre os en europabillet med en scoring i sidste kamp i sæsonen, eller endnu bedre sikre mesterskabet med en scoring evt. mod BIF i de døende minutter af sidste kamp.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Du bliver næppe upopulær af at have (eller ikke have) en holdning til LJ... det er helt op til folk selv, hvordan de har det med ham. Men ja, vi er et par stykker der bestemt har følelser omkring ham, og ikke ønsker at se ham trække den stribede trøje over hovedet, og som vil blive temmelig skuffede hvis det sker... (omend ikke overraskede...)

      Mvh

      MaxHH
      fair nok. Mon der sidder gamle bestyrelses medlemmer tilbage med samme holdning..
      som var med den gang også?

      Comment


        Til alle jer der ikke ser et problem i at LJ kommer til OB, så se lige følgende video:

        http://www.youtube.com/watch?v=MutZ8YqI9u8

        Jeg er så harm over den usle mand. Jeg håber ALDRIG jeg kommer til at opleve dig spille for min klub, Judas!

        Comment


          Er rigeligt gammel til at huske hvor skuffet jeg var første gang Lars røg til FCK.

          Jeg synes faktisk også han er lige et par år for gammel nu.

          Skulle det dog ske, vælter min verden ikke, er han en medvirkende årsag til OB får nogen point, så lever jeg fint med ham.

          I min verden så tissede han på os i fortiden, men altså, det er unge mennesker og de økonomiske og sportslige forhold var bedre i FCK.

          Har fuld forståelse for, at mange ikke ville kunne acceptere det, jeg vælger dog den store tolerance hat om det skulle ske.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Til alle jer der ikke ser et problem i at LJ kommer til OB, så se lige følgende video:

            http://www.youtube.com/watch?v=MutZ8YqI9u8

            Jeg er så harm over den usle mand. Jeg håber ALDRIG jeg kommer til at opleve dig spille for min klub, Judas!
            still dont see it. Manden laver et fantastisk mål og fejrer der. Mod OB ja men mange mange år efter...
            manden er en lejesoldat der går efter pengene helt tydeligt.. Sådan er de fleste idag..
            jeg har mødt ham personligt 3 gange og syntes ikke at han var særlig sympatisk overhovedet. Faktisk sådan lidt højt på strå overlegen.. Så jeg er ikke fan af ham..

            men jeg vil gerne se gode resultater til mit hjerte hold OB og det tror jeg at han kan hjælpe med til. Og hvis nogen så vil betale for gildet også...
            så mener jeg sgu at det er forsøget værd

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              still dont see it. Manden laver et fantastisk mål og fejrer der. Mod OB ja men mange mange år efter...
              manden er en lejesoldat der går efter pengene helt tydeligt.. Sådan er de fleste idag..
              jeg har mødt ham personligt 3 gange og syntes ikke at han var særlig sympatisk overhovedet. Faktisk sådan lidt højt på strå overlegen.. Så jeg er ikke fan af ham..

              men jeg vil gerne se gode resultater til mit hjerte hold OB og det tror jeg at han kan hjælpe med til. Og hvis nogen så vil betale for gildet også...
              så mener jeg sgu at det er forsøget værd
              Tror problemet er, at han i den givne situation jubler ud mod OB-fansne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                still dont see it. Manden laver et fantastisk mål og fejrer der. Mod OB ja men mange mange år efter...
                manden er en lejesoldat der går efter pengene helt tydeligt.. Sådan er de fleste idag..
                jeg har mødt ham personligt 3 gange og syntes ikke at han var særlig sympatisk overhovedet. Faktisk sådan lidt højt på strå overlegen.. Så jeg er ikke fan af ham..

                men jeg vil gerne se gode resultater til mit hjerte hold OB og det tror jeg at han kan hjælpe med til. Og hvis nogen så vil betale for gildet også...
                så mener jeg sgu at det er forsøget værd
                Kan du virkelig ikke se det fuldstændigt usmagelige/barnlige i at han, efter at have scoret et mål imod hans gamle klub, går ned og hovere og håner hans barndomsklubs fans?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det ville dog være det mest idiotiske spild af penge i verden, når nu vi:

                  a) har yngre alternativer til pladsen, som LJ så ville holde ude

                  b) LJ er voldsomt upopulær på store dele af fanscenen

                  c) vi desperat mangler angribere, ikke forsvarsspillere
                  Hvilke alternativer ser du i truppen til HB ?
                  Jeg har lige talt sammen og fundet 0 ( nul ) alternativer til HB .. og hvis vi oven i det regner med at JBL bliver sendt retur så har vi også 0 ( nul ) alternativer til VB . Og regner vi Ari som def midt ,, så kan vi stå helt uden en eneste back til sommer...

                  Comment


                    Lars var harm over at OB-fansene tilsyneladende havde følelser for den lille flække i Ådalen. Han troede vel, vi var ligeglade.
                    - Nu tror han det igen. Hvem ville ikke gerne lave " en Helveg" og lade karrieren gå på hæld omgivet af den smukke fynske ådal?

                    Lars har ganske enkelt ikke fortjent det. Leflen eller ej.
                    Du er en ludersøn, og du skal holde dig væk...
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Kan du virkelig ikke se det fuldstændigt usmagelige/barnlige i at han, efter at have scoret et mål imod hans gamle klub, går ned og hovere og håner hans barndomsklubs fans?
                      Tror, vi skal lade de unge fans være... Ingen grund til at indgyde dem med vores bitterhed. Lad dem se fremad, og lad os om at kvæles i historien :-)
                      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Kan du virkelig ikke se det fuldstændigt usmagelige/barnlige i at han, efter at have scoret et mål imod hans gamle klub, går ned og hovere og håner hans barndomsklubs fans?
                        jo det kan jeg godt. Jeg missede den part hvor han jublede mod OB's fans.. Den fangede jeg ikke på videoen..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Tror, vi skal lade de unge fans være... Ingen grund til at indgyde dem med vores bitterhed. Lad dem se fremad, og lad os om at kvæles i historien :-)
                          Nu er jeg ikke ung(fylder 40 til August)...
                          Har været fan siden min far tog mig med på stadion som 10 årig..

                          men har kun været "aktiv" fan de sidste 5-10 år hvor man ser træninger og følger med på de indre linier..
                          så den Lars J sag har jeg som sagt misset..

                          men kan da godt se at han har lavet nogle utroligt dårlige ting mod OB..
                          som sagt tidligere. Har mødt ham. Fornøjelsen var ikke på min side.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                            Hvilke alternativer ser du i truppen til HB ?
                            Jeg har lige talt sammen og fundet 0 ( nul ) alternativer til HB .. og hvis vi oven i det regner med at JBL bliver sendt retur så har vi også 0 ( nul ) alternativer til VB . Og regner vi Ari som def midt ,, så kan vi stå helt uden en eneste back til sommer...
                            Fuldstændig enig. Mange hvis' er..
                            men helt helt enig..

                            dog ikke ensbetydende med at det behøver at være LJ

                            Comment


                              Bare en tanke...

                              det ultimative straf til LJ

                              OB skriver en 2 årig med ham og smider ham direkte ned for at træne med U19 og N'Koum..
                              LJ mister sin Landsholds plads og bliver ikke udtaget til EM

                              Comment


                                http://onside.dk/superligaen/tv-er-d...-lars-jacobsen

                                Comment

                                Working...
                                X