Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Og det gør jeg nok ikke endnu, den gik igår men tryg var ikke vildt begejstret da jeg så Kent gik over til 5 mands forsvar for at parkere bussen. Og det var endda kun små 20 min vi virkeligt skulle stå og forsvare - og så med en 2-0 føring.
- Men det gik heldigvis.
Men at niveauet er hævet, mener jeg ikke der kan være tvivl om. KEP har hævet niveauet, Tingager fået mere erfaring og syntes også jeg kan se Tverskov begynder at vise noget af det niveau han havde før sin skadespause. Og ja - Gryte er fantastisk.
Angrebet der mangler stadig meget - tror i AKs tilfælde det er rigtigt meget mentalt. 6 mål i 14 kampe (hvoraf han har spillet hvor mange?) er måske ikke vanvittigt imponerende, men dog markant bedre end sidste år. Men hold op hvor var det tydeligt i går at der mangler noget endnu - sæsonen for 2 år siden havde han skudt første gang - måske ikke scoret på begge de chancer, men han havde fået skudet ind. I går holder han for længe på bolden, forsøger at lægge den helt rigtigt til rette og så fiser det hele ud i sandet.
Angrebet mangler meget endnu - Joan ser ud til at være på retur og det kan jo hjælpe lidt. Helenius stadig helt væk....
Kan det så blive til top 6? Ja da. Men det kan ligeså godt glippe. Hobro skal holde på kirkevold og undgå skade til Antipas....ja men hvad hvis der kommer et stort bud på Gryte? Så er det os der er grundigt fucked. Ligaen er igen i år utroligt tæt - og der er mange hold der ligger og roder i et stort midterfelt, så der skal ikke en ret lang stime af dårlige resultater til at vi igen er langt væk. - eller en god stime før vi ligger rigtigt luunt i svinget.
5 kampe tilbage i efteråret og bortset fra FCM kampen så er det alle opgør hvor vi bør få point - helst sejre - hvis vi for alvor skal kunne tro på at vi holder os i top 6. 10 point er det helt urealistisk?
OB - Sønderjydske
ACH - OB
OB - Hobro
FCM - OB
OB - Silkeborg
Comment