Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Carlsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Pressemødet

    http://www.fyens.dk/erhverv/Live-fra...rtikel/3191024

    har umiddelbart ikke lyd på pt. Jeg har ihvertfald ikke på min Ipad

    Comment


      #62
      Mon vi så kan forvente nye trøjer til næste sæson?
      Jeg tænker det vil se underligt ud at der står folk på stadion med samme trøje, lige bortset fra sponsoren.
      Det vil også give Albani en mulighed for at kunne komme hurtigt ud i bybilledet med nye trøjer.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Mon vi så kan forvente nye trøjer til næste sæson?
        Jeg tænker det vil se underligt ud at der står folk på stadion med samme trøje, lige bortset fra sponsoren.
        Det vil også give Albani en mulighed for at kunne komme hurtigt ud i bybilledet med nye trøjer.
        Ja det ender det nok med

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Pressemødet

          http://www.fyens.dk/erhverv/Live-fra...rtikel/3191024

          har umiddelbart ikke lyd på pt. Jeg har ihvertfald ikke på min Ipad
          Lyden virker ikke de første cirka 6 minutter. Det er ikke din iPad. Men det er jo heller ikke så vigtigt til et pressemøde. :)
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Helt enig med jer. Carlsberg smed 2 rekord store sponsorater med de sidste 2 aftaler... og det kan den nye sponsor jo selvfølgelig ikke være med på... slet ikke...
            Er vi sikker på at den seneste aftale i 2014 var så god? Næppe har vi stået i en dårligere forhandlingsposition der end på andre tidspunkter siden 2001

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det var jo også Carlsberg der ville ud...
              Ikke ifølge Lasse Vøge fra BT. Han skriver på Twitter, at Carlsberg gerne havde fortsat, og at OB aktivt har valgt Albani.
              SLO

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Pressemødet

                http://www.fyens.dk/erhverv/Live-fra...rtikel/3191024

                har umiddelbart ikke lyd på pt. Jeg har ihvertfald ikke på min Ipad
                Lyden er væk i starten, men den kommer lidt inde.

                Mht økonomi er vi på 'samme niveau' - bagefter uddybet til "fuldt sammenligneligt niveau".
                Ole Bang siger bagefter, at det handler om lokal identitet. Albani har også en klar interesse i hele musik/event-delen af OS&E

                Fint m en lokal sponsor, og hvis økonomien reelt er den samme, så er det vel helt fint.

                Comment


                  #68
                  Dejligt med Albani tilbage. Så skal de grimme hummeltrøjer bare forsvinde og stadion bære sit rette navn Odense Stadion igen.

                  Det er måske håbløst naivt og gammeldags, men for mig er den fynske identitet meget vigtig. Hvis det blot handlede om objektive kriterier som placeringer burde jeg have skiftet tilhørsforhold til FCK eller FC Barcelona for længst.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #69
                    Fantastisk nyhed 🍾

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Sammenlignelig? Hvad dækker det over?
                      Sammenligneligt med Carlsbergsponsoratet er Albanis sponsorat halvt så stort f.eks. 😃
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Sammenligneligt med Carlsbergsponsoratet er Albanis sponsorat halvt så stort f.eks. 😃
                        Hehe, præcis min tanke. Det lyder dog heldigvis ikke som om, at det er tilfældet.

                        Comment


                          #72
                          Men Carlsberg brygger meget bedre øl. Ja, det gør de fleste på Fyn. Også Vestfyen,
                          Så det er et stort øv.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #73


                            Bliver det sådan her? Eller regner I med det bliver sort? (Hurtige klik på Paint, derfor kvali)
                            Lykken er at se Brøndby fejle.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg


                              Bliver det sådan her? Eller regner I med det bliver sort? (Hurtige klik på Paint, derfor kvali)
                              Håber meget det bliver sort.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                                Er vi sikker på at den seneste aftale i 2014 var så god? Næppe har vi stået i en dårligere forhandlingsposition der end på andre tidspunkter siden 2001
                                Den var ikke lige så god som den forrige(fra 2011) men stadig bedre end nogen af dem før 2011... men det lyder jo til at økonomien er på højde med det vi fik/får fra Carlsberg nu, og jeg vil da med glæde tage fejl af økonomien i det nye sponsorat, som jeg ikke troede kunne følge trit...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X