Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Carlsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
    Hvordan dette kan være positivt forstår jeg ikke. Landets største bryggeri gider ikke foretagendet længere, så nu er man gået tiggergang til det næststørste.. Det er der næppe kommet en bedre kontrakt ud af. Altså nok engang en nedjustering af indtægtsgrundlaget. Vejen til topfodbold i Odense bliver bare længere og længere...
    Royal Unibrew er altså blevet en stor og rentabel spiller som ved dette skifte kan øge sit salg betragteligt på fyn samtidig med en stor goodwill.. Deres regnskaber har set rigtig gode ud.. Så er på ingen måde overbevist om at OSE´s aftale bliver dårligere

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
      Hvordan dette kan være positivt forstår jeg ikke. Landets største bryggeri gider ikke foretagendet længere, så nu er man gået tiggergang til det næststørste.. Det er der næppe kommet en bedre kontrakt ud af. Altså nok engang en nedjustering af indtægtsgrundlaget. Vejen til topfodbold i Odense bliver bare længere og længere...
      Carlsberg og alle andre betaler hvad produktet er værd. Den seneste Carlsberg kontrakt har næppe været så god som den forrige og det samme hvis vi skulle have genforhandlet.
      Jeg er dog enig at det på mange parametre er et skridt ned af rangstigen. Royal Unibrew har indtil for nyligt kun mistet sponsorater/samarbejdesaftaler på alt fra festivaler til værtshuse, og dermed kan man også få det indtryk at pengene er små eller de er decideret nærrige.

      Kan det i øvrigt ikke passe at en del af Carlsberg sponsoratet blev udbetalt som placeringsbonus? I så fald har det været nogle ret magre år de seneste 5.

      Comment


        #18
        Det bliver Albani og aftalen løber fem år frem ifølge Lasse Vøge.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Royal Unibrew er altså blevet en stor og rentabel spiller som ved dette skifte kan øge sit salg betragteligt på fyn samtidig med en stor goodwill.. Deres regnskaber har set rigtig gode ud.. Så er på ingen måde overbevist om at OSE´s aftale bliver dårligere
          Det ved jeg heller ikke, men ud fra en logisk tilgang ( læs i øvrigt BT's historie ) tror jeg ikke aftalen er af samme kaliber som det Carlsberg kan. Royal Unibrew har haft gode år, men har langt fra de økonomiske muskler som Carlsberg er i besiddelse af.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            De kunne da lige nappe stadionnavnet med, når vi er i gang.
            Odense Pilsner Stadion

            Comment


              #21
              Artikel her

              https://www.bt.dk/superligaen/superl...vender-tilbage

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                Det ved jeg heller ikke, men ud fra en logisk tilgang ( læs i øvrigt BT's historie ) tror jeg ikke aftalen er af samme kaliber som det Carlsberg kan. Royal Unibrew har haft gode år, men har langt fra de økonomiske muskler som Carlsberg er i besiddelse af.
                Det har de ikke nej. Men kan ikke tænke at den bliver væsentlig ringere

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det har de ikke nej. Men kan ikke tænke at den bliver væsentlig ringere
                  Hvad bygger du den antagelse på?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det har de ikke nej. Men kan ikke tænke at den bliver væsentlig ringere
                    Er du sikker? Det er OSE vi snakker om - mestrene i at præsentere en lort som om det var guld...

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                      Hvad bygger du den antagelse på?
                      Kunne spørge dig om det samme vel

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Er du sikker? Det er OSE vi snakker om - mestrene i at præsentere en lort som om det var guld...

                        MvH ChrisOB
                        De havde jo 2 år tilbage med Carlsberg. Så kunne man jo bare have ventet og snakket med Albani til den tid. Der havde de også stået klar..
                        Men dette drejer sig også om en større fynsk identitet. Og den er mere værd end nogle få skillinger

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne spørge dig om det samme vel
                          Jeg antager, at når Carlsberg udtaler at der har været problemer med samarbejdet med JVB, så er det bevæggrunden til at de trækker sig. Så tror jeg næppe man har en særlig god forhandlingsposition med kun en aktør tilbage. En aktør der tidligere har udtalt at sponsoratet er for dyrt...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Er du sikker? Det er OSE vi snakker om - mestrene i at præsentere en lort som om det var guld...

                            MvH ChrisOB
                            Personligt har jeg det fint med fynsk øl i hanerne. Men jeg kan heller ikke forestille mig, at Royal Unibrew kan lægge samme beløb som Carlsberg.
                            Der er selvfølgelig ting som ikke kommer frem i denne historie. Carlsberg må se nogle alvorlige problemer, når de vælger at stoppe et hovedsponsorat før tid. Måske de føler sig illoyalt behandlet når OS&E entrerer med Culture Club, som er Albanis koncert bureau.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                              Jeg antager, at når Carlsberg udtaler at der har været problemer med samarbejdet med JVB, så er det bevæggrunden til at de trækker sig. Så tror jeg næppe man har en særlig god forhandlingsposition med kun en aktør tilbage. En aktør der tidligere har udtalt at sponsoratet er for dyrt...
                              Mon ikke at det er efter gensidig aftale at man stopper. Hvis en aftale var brudt var de jo i sin gode ret til at opsige allerede nu. Eller i sommers hvor det allerede var igang..
                              Men som jeg skrev tidligere så har Albani tilbage en stor værdi for den fynske identitet og den har en kæmpe værdi

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Flot at JVB Live har skræmt OB's hovedsponsor væk...
                                http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3190912
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X