Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Carlsberg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægØrbæk Bryggeri!
Nu er jeg godt nok også økofanatiker, men de laver KUN øl der smager af noget.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg nægter at tro, at Albani kan gå ind og matche et kæmpe internationalt brand som Carlsberg, som har været en rigtigt godt betalende hovedsponsor for os gennem årene. Der snakkes om et "anstrengt forhold", og jeg har selv arbejdet med et hovedsponsorat i en dansk Superligaklub, hvor der indgik optioner, hvor vi bl.a. kunne komme ud af aftalen med mindst et ½ års varsel, det er vel ikke urealistisk, at Carlsberg har haft det samme option og udnyttet den her?
Så har OB så givetvis fået lov til at lande en ny aftale i mellemtiden, så vi ikke stod og lignede nogle helt sørgelige stakler som ingen gider længere. Så vidt jeg husker, er det over en måned siden, at Vøge teasede for den her historie første gang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægUden at det her skal komme til at handle alt for meget øl smag indenfor øl, så undrer jeg mig over at Tyskland står som noget specielt i forhold til øl hos mange. Jeg synes sgu tysk øl som regel er jævnt kedelig, og der er langt mere interessante tendenser i gang på det danske, amerikanske og hollandske ølmarked.
Anyways, jeg synes det er fint med Albani som sponsor. Det gør ikke den store forskel for mig om jeg skal drikke kedelige øl fra Carlsberg eller Albani, men Albani har da den fynske identitet.
Nu er jeg godt nok også økofanatiker, men de laver KUN øl der smager af noget.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNogen stor fan af Odense Pilsner bliver jeg aldrig - enig i at der brygges bedre øl på Fyn, også Vestfyen. Men at Carlsbergs kedelige pilsnerøl skulle være bedre; det har jeg godt nok svært ved at smage. Hvis det kun var for øllets kvalitet, så tror jeg, vi skulle have fat i Andlox for at få et par forslag til sponsor - de kan virkelig noget med øl, tyskerne:-)
Anyways, jeg synes det er fint med Albani som sponsor. Det gør ikke den store forskel for mig om jeg skal drikke kedelige øl fra Carlsberg eller Albani, men Albani har da den fynske identitet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn O`nse Classic slår alt alm øl fra Vestfyn og Carlsberg anytime
Bum!
Også enig med nixcha i at Carlsbergs øl ikke er bedre end noget fra Odense.
Man drikker kun Carlsberg hvis man skal vælge imellem Carlsberg og Tuborg.
Men der er jo en grund til at man af og til smutter forbi Wallstreet inde ved Kgs. Nytorv.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNogen stor fan af Odense Pilsner bliver jeg aldrig - enig i at der brygges bedre øl på Fyn, også Vestfyen. Men at Carlsbergs kedelige pilsnerøl skulle være bedre; det har jeg godt nok svært ved at smage. Hvis det kun var for øllets kvalitet, så tror jeg, vi skulle have fat i Andlox for at få et par forslag til sponsor - de kan virkelig noget med øl, tyskerne:-)
Bum!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMen Carlsberg brygger meget bedre øl. Ja, det gør de fleste på Fyn. Også Vestfyen,
Så det er et stort øv.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægIkke ifølge Lasse Vøge fra BT. Han skriver på Twitter, at Carlsberg gerne havde fortsat, og at OB aktivt har valgt Albani.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægEr vi sikker på at den seneste aftale i 2014 var så god? Næppe har vi stået i en dårligere forhandlingsposition der end på andre tidspunkter siden 2001
Leave a comment:
-
Bliver det sådan her? Eller regner I med det bliver sort? (Hurtige klik på Paint, derfor kvali)
Leave a comment:
Leave a comment: