Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Kent: “Vi mangler ideer”.

    Og han har sag ideerne på bænken. Jamen, hvor er det tosset...

    Comment


      Der er ingen tvivl om, (see what I did there ) at hvis Kent havde været cheftræner i AGF, så var han forlængst sendt på arbejdsformidlingen. Jeg hører ikke til den fløj der forlanger en fyring, men jeg drømmer om en mere ærlig og realistisk stillingtagen til den spillemæssige udvikling og klubbens generellle sportslige udvikling. Glen blev fyret, fordi at man ikke så nok fremskridt. Mener man virkelig seriøst i OB, at der er nok fremskridt i vores spil? Det er der vel efterhånden ikke nogle mennesker med bare en smule fornuft og forstand der kan mene.

      Comment


        Der er ingen undskyldninger for ikke at vinde over et hold som Hobro. Så er jeg ligeglad med de seneste års elendigheder. Kom først ind i kampen efter 54 min men Hobro virkede farligst på nær JBL’s mål. Jeg er sgu næsten misundelig på AGF - der viser ledelsen i det mindste noget nerve og forsøger sig med noget nyt. Adspurgt i dag mener JH sikkert stadig “der er ingen tvivl om vi er på rette vej”.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Kent: “Vi mangler ideer”.

          Og han har sat ideerne på bænken. Jamen, hvor er det tosset...
          Seriøst? Sagde ham det virkeligt efter at lade JJT sidde på bænken og give Greve kun en indhop? Det er ja for at grine. Men ja, vi mangler idéer. Men generelt mangler vi en anden træner.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Der er ingen tvivl om, (see what I did there ) at hvis Kent havde været cheftræner i AGF, så var han forlængst sendt på arbejdsformidlingen. Jeg hører ikke til den fløj der forlanger en fyring, men jeg drømmer om en mere ærlig og realistisk stillingtagen til den spillemæssige udvikling og klubbens generellle sportslige udvikling. Glen blev fyret, fordi at man ikke så nok fremskridt. Mener man virkelig seriøst i OB, at der er nok fremskridt i vores spil? Det er der vel efterhånden ikke nogle mennesker med bare en smule fornuft og forstand der kan mene.
            Det tror jeg Jesper Hansen mener.. Men ellers fuldstændig enig.. Håbløs opstilling idag. JJ må åbenbart ikke være klar siden han ikke kommer ind.
            Greve skulle aldrig have startet ude..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det tror jeg Jesper Hansen mener.. Men ellers fuldstændig enig.. Håbløs opstilling idag. JJ må åbenbart ikke være klar siden han ikke kommer ind.
              Greve skulle aldrig have startet ude..
              Hvis JJT er ikke klar for at spille så må man ikke tage ham med.
              For mig er det håbløst med Kent.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hvis JJT er ikke klar for at spille så må man ikke tage ham med.
                For mig er det håbløst med Kent.
                Simpelthen også så dumt at starte med Thrane istedet for Izu som har haft en opadgående formkurve

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Der er ingen tvivl om, (see what I did there ) at hvis Kent havde været cheftræner i AGF, så var han forlængst sendt på arbejdsformidlingen. Jeg hører ikke til den fløj der forlanger en fyring, men jeg drømmer om en mere ærlig og realistisk stillingtagen til den spillemæssige udvikling og klubbens generellle sportslige udvikling. Glen blev fyret, fordi at man ikke så nok fremskridt. Mener man virkelig seriøst i OB, at der er nok fremskridt i vores spil? Det er der vel efterhånden ikke nogle mennesker med bare en smule fornuft og forstand der kan mene.
                  Det er pudsigt, så meget det her minder Olsen-landsholdet i en stor del af MOs regeringstid.

                  • En ledelse, der insisterer på, at træneren bare ikke fås bedre.
                  • En træner, der ærgrer sig over resultaterne, men holder fast i, at spillerne er bedre, end resultaterne viser.
                  • En spillestil, som driver tilhængerne til vanvid med sit blodfattige og langsommelige boldflytteri.
                  • Målscoringskrise.
                  • En træner/spillere, der mener, at kvaliteten på holdet er så stor, at modstanderne er bange. Og at dét betyder, at modstanderne pakker sig defensivt.
                  • Træneren er mærkværdigt stædig.
                  • En træner, der hævder, at jævnbyrdighed i turneringen er noget nyt ("der er ingen lette kampe mere" / "ligaen er uhørt tæt")
                  • Tilhængerne drømmer sig tilbage til tiden med Richard.

                  Comment


                    Fra OB.DK

                    Kent Nielsen:

                    - Vi kommer ikke ret godt i gang og får læst nogle situationer forkert rent defensivt. Men vi slutter stærkt af i første halvleg og er bedre efter pausen. Alt i alt tager vi det ene point med os efter en kamp, hvor vi i perioder manglede idéer, og hvor det selvfølgelig er tungt, at de scorer på et straffespark, der ikke ret ofte ville blive dømt. Det er ekstra tungt i en periode, hvor vi for nylig så Silkeborg score i offsideposition mod os, og hvor vi mod Brøndby fik et tvivlsomt rødt kort, men vi må leve med det og være bevidste om, at den linje, dommerne lægger i de enkelte kampe, ikke er ensartet. Der bliver tilladt langt mere i de store kampe, og jeg er sikker på, at vi kunne have fundet flere lignende forseelser undervejs i kampen, som den Hobro får straffespark på.


                    - I forhold til vores startopstilling, er vi et sted, hvor gode præstationer skal honoreres, og det smittede af på opstillingen i dag. Det er et vilkår med en skadesfri trup, at der skal vælges til og fra. Desuen er der flere af de spillere, der ofte har været i startopstillingen, der har været ude med større eller mindre skader, og det er fint for os at have et par uger nu, hvor de spillere kan bygge på.


                    Comment


                      KEP utilfreds med dommerens præstation og mener ikke at vi rammer det niveau vi kan

                      http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-09-...-lallede-rundt


                      Jeg syntes nu stadig der er straffe....

                      Og hvor tit rammer vi egentlig det niveau vi kan? Hva KEP??
                      Hvis man stort set aldrig gør det, er det så ikke fordi at man ikke har niveauet og bare overpræsterer i en enkelt halvleg i ny og næ? Eller er det træneren der bare ikke kan få det frem?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fra OB.DK

                        Kent Nielsen:

                        - Vi kommer ikke ret godt i gang og får læst nogle situationer forkert rent defensivt. Men vi slutter stærkt af i første halvleg og er bedre efter pausen. Alt i alt tager vi det ene point med os efter en kamp, hvor vi i perioder manglede idéer, og hvor det selvfølgelig er tungt, at de scorer på et straffespark, der ikke ret ofte ville blive dømt. Det er ekstra tungt i en periode, hvor vi for nylig så Silkeborg score i offsideposition mod os, og hvor vi mod Brøndby fik et tvivlsomt rødt kort, men vi må leve med det og være bevidste om, at den linje, dommerne lægger i de enkelte kampe, ikke er ensartet. Der bliver tilladt langt mere i de store kampe, og jeg er sikker på, at vi kunne have fundet flere lignende forseelser undervejs i kampen, som den Hobro får straffespark på.


                        - I forhold til vores startopstilling, er vi et sted, hvor gode præstationer skal honoreres, og det smittede af på opstillingen i dag. Det er et vilkår med en skadesfri trup, at der skal vælges til og fra. Desuen er der flere af de spillere, der ofte har været i startopstillingen, der har været ude med større eller mindre skader, og det er fint for os at have et par uger nu, hvor de spillere kan bygge på.


                        Måske gives den straffe ikke hver gang men det er helt o.k. at dommeren gav den.
                        Der var ikke dommeren som kostede point i dag, det var vores træner, Kent!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg kan som sådan godt forstå, at Kent er frustreret, men man så også bare sige, at Ryan giver dommeren muligheden for at fløjte. Han dummer sig ved at have fat i trøjen med strakt arm, så det bliver meget tydeligt. Omvendt så synes jeg også, at det er temmeligt tydeligt på Minors reaktion (eller mangel på samme), at han ikke regner med, at der bliver fløjtet noget. Han er også selv godt med i brydekampen. Fladt straffe, men vi giver selv muligheden. Øv.
                          Man må også sige, at både i SIF kampen og i denne, der falder de omtalte domme, der koster mål, så tideligt, at det ikke behøver at blive kampafgørende, og det er vel her den reelle frustration ligger. Vi er bare ikke bedre, end vi er afhængige af marginaler i en tæt Superliga - det gælder også, når vi møder Hobro og SIF.

                          Sær opstilling i dag. Jeg havde ikke valgt Thrane og Tverskov centralt, men det kan jo godt retfærdiggøres ift sidste kamp - men at man så også vælger rugbrød på kanterne i form af både Desler og C Nielsen, det forstår jeg simpelthen ikke. Er det for at tilpasse sig Hobro og spille på deres præmisser?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Jeg kan som sådan godt forstå, at Kent er frustreret, men man så også bare sige, at Ryan giver dommeren muligheden for at fløjte. Han dummer sig ved at have fat i trøjen med strakt arm, så det bliver meget tydeligt. Omvendt så synes jeg også, at det er temmeligt tydeligt på Minors reaktion (eller mangel på samme), at han ikke regner med, at der bliver fløjtet noget. Han er også selv godt med i brydekampen. Fladt straffe, men vi giver selv muligheden. Øv.
                            Man må også sige, at både i SIF kampen og i denne, der falder de omtalte domme, der koster mål, så tideligt, at det ikke behøver at blive kampafgørende, og det er vel her den reelle frustration ligger. Vi er bare ikke bedre, end vi er afhængige af marginaler i en tæt Superliga - det gælder også, når vi møder Hobro og SIF.

                            Sær opstilling i dag. Jeg havde ikke valgt Thrane og Tverskov centralt, men det kan jo godt retfærdiggøres ift sidste kamp - men at man så også vælger rugbrød på kanterne i form af både Desler og C Nielsen, det forstår jeg simpelthen ikke. Er det for at tilpasse sig Hobro og spille på deres præmisser?
                            Der er jeg faktisk enig. Det må være rigtig svært for Kent at erkende, at efter så lang tid er vi stadig ikke bedre. Hans projekt har fejlet. What to do ?
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fra OB.DK

                              Kent Nielsen:

                              - Vi kommer ikke ret godt i gang og får læst nogle situationer forkert rent defensivt. Men vi slutter stærkt af i første halvleg og er bedre efter pausen. Alt i alt tager vi det ene point med os efter en kamp, hvor vi i perioder manglede idéer, og hvor det selvfølgelig er tungt, at de scorer på et straffespark, der ikke ret ofte ville blive dømt. Det er ekstra tungt i en periode, hvor vi for nylig så Silkeborg score i offsideposition mod os, og hvor vi mod Brøndby fik et tvivlsomt rødt kort, men vi må leve med det og være bevidste om, at den linje, dommerne lægger i de enkelte kampe, ikke er ensartet. Der bliver tilladt langt mere i de store kampe, og jeg er sikker på, at vi kunne have fundet flere lignende forseelser undervejs i kampen, som den Hobro får straffespark på.


                              - I forhold til vores startopstilling, er vi et sted, hvor gode præstationer skal honoreres, og det smittede af på opstillingen i dag. Det er et vilkår med en skadesfri trup, at der skal vælges til og fra. Desuen er der flere af de spillere, der ofte har været i startopstillingen, der har været ude med større eller mindre skader, og det er fint for os at have et par uger nu, hvor de spillere kan bygge på.


                              hvor er det trættende at høre på alle de dårlige undskyldninger. Ja der var off side i Silkeborg og målet skulle ikke have været anerkendt, men nederlaget var fuldt fortjent - vi spillede elendigt, igen. Det samme i dag, nej der bliver ikke altid dømt straffe der, men det gjorde der denne gang- havde vi spillet godt og scoret på vores chancer havde det ikke fået nogen betydning for udfaldet.
                              lad nu være med at komme med alle de dårlige undskyldninger og erkend at holdet bare ikke spiller bedre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Jeg kan som sådan godt forstå, at Kent er frustreret, men man så også bare sige, at Ryan giver dommeren muligheden for at fløjte. Han dummer sig ved at have fat i trøjen med strakt arm, så det bliver meget tydeligt. Omvendt så synes jeg også, at det er temmeligt tydeligt på Minors reaktion (eller mangel på samme), at han ikke regner med, at der bliver fløjtet noget. Han er også selv godt med i brydekampen. Fladt straffe, men vi giver selv muligheden. Øv.
                                Man må også sige, at både i SIF kampen og i denne, der falder de omtalte domme, der koster mål, så tideligt, at det ikke behøver at blive kampafgørende, og det er vel her den reelle frustration ligger. Vi er bare ikke bedre, end vi er afhængige af marginaler i en tæt Superliga - det gælder også, når vi møder Hobro og SIF.

                                Sær opstilling i dag. Jeg havde ikke valgt Thrane og Tverskov centralt, men det kan jo godt retfærdiggøres ift sidste kamp - men at man så også vælger rugbrød på kanterne i form af både Desler og C Nielsen, det forstår jeg simpelthen ikke. Er det for at tilpasse sig Hobro og spille på deres præmisser?
                                Det er netop dét; vi er ikke bedre. Vi vil fortsætte med at svinge op og ned resten af sæsonen; fordi vi hverken har den fornødne kvalitet eller en træner, der er skarp nok til at ramme de rigtige opstillinger og frembringe det tilstrækkeligt tændingsniveau; når der ikke lige er 10.000 på lægterne.

                                Jeg synes den midtbane SKREG langt væk af et fald - og langt henadvejen fik jeg jo ret i det, jeg skrev i optaktstråden - det var udelukkende et uskarpt Hobro-hold (og en stærk keeper, igen-igen), der sørgede for, at den kamp endte 1-1 - ikke dommeren. At det altid er alle andres skyld end os selv, fortæller historien om en trup, en træner og en ledelse, der render rundt med skyklapperne på - og aldrig kommer til at kalde en spade for en spade og så sige det, som det var: Vi var HELDIGE med at få det ene point i dag.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X