Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    godt set Helenius..

    Comment


      #77
      Kent skriger" Ryan" du skal løbe. Men afleveringen fra Helenius var jo umulig.

      Comment


        #78
        En fejlaflevering efter anden, de kender ikke medspilleres løbeveje. Hvad gør Kent der under træning?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg tror CN er bedre og vi har set at Desler kan være det. Suk. Pilen peger på Kent
          Det tror jeg sgu ikke nogen af dem er. Hvad er det CN i så fald kan og excellerer i, der skal gøre ham fortjent til at spille fra start i OB? Og det samme kan jeg spørge om, mht. Desler. Pilen peger på vores rekruttering, og her har Kent nok også en pæn del af ansvaret.

          Comment


            #80
            Thrane & Nielsen ud til 2.halvlegtak...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              selv i 1.division ville de 45 minutter være det absolut sløjeste opdrivbart!

              Comment


                #82
                Nå, men vi kan da trøste os med, at vi møder et hold der absolut heller ikke spiller særligt godt. Og med de spillere der er på bænken, er der muligheder for at ændre kampbilledet. Så gør det nu for helvede!

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det tror jeg sgu ikke nogen af dem er. Hvad er det CN i så fald kan og excellerer i, der skal gøre ham fortjent til at spille fra start i OB? Og det samme kan jeg spørge om, mht. Desler. Pilen peger på vores rekruttering, og her har Kent nok også en pæn del af ansvaret.
                  Desler har også været bedst i OB uden at det har været prangende, Casper Nielsen har ikke været god nogen steder ...

                  Jeg tror ikke på at Kent gør spillerne dårligere, i så fald ville der ikke være så mange der har præsteret bedst under tiden i OB ... problemet er at han vil noget som spillerne helt åbenbart ikke kan.
                  Rekrutteringen er det helt store problem.
                  Last edited by Entusiastens; 30-09-2017, 15:50.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Nøj en ringe halvleg af OB

                    Ud med Thrane og Casper og ind med Greve og JJ

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      En fejlaflevering efter anden, de kender ikke medspilleres løbeveje. Hvad gør Kent der under træning?
                      jo de gør, det er præcisionen i deres afleveringer vi er vidne til..

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nå, men vi kan da trøste os med, at vi møder et hold der absolut heller ikke spiller særligt godt. Og med de spillere der er på bænken, er der muligheder for at ændre kampbilledet. Så gør det nu for helvede!
                        Jeg tror nærmest det er det, som er mest sørgeligt. Selv mod et Hobro-hold, der spiller skidt, ser vi dårlige ud. Men ja, lad os håbe vi kan få lidt fight med ind i anden halvleg. Ud med Casper Nielsen, Thrane og Helenius.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det tror jeg sgu ikke nogen af dem er. Hvad er det CN i så fald kan og excellerer i, der skal gøre ham fortjent til at spille fra start i OB? Og det samme kan jeg spørge om, mht. Desler. Pilen peger på vores rekruttering, og her har Kent nok også en pæn del af ansvaret.
                          Glenn som sportsdirektør, og lønstrup som træner.

                          Comment


                            #88
                            En 100 lap på, at Kent intet ændrer fra 2. Halvlegs start.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #89
                              Vi kan konstatere at Kent igen satte det forkerte hold. Og må bruge unødige udskiftninger i pausen - FORHÅBENTLIG. Hvis han ikke skifter mindst en og helst to af de svage ud i pausen, skriger jeg højere end Kent
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                Vi skal have Greve og JJ ind!!!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X