Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Joan skal ikke ligge nede ved midterlinjen og bygge spillet op... Han skal ligge frem og udfordre med sin fart og dribleevner... For helvede Kent.
    Jeg er efterhånden nået til den konklusion, at Kent er sådan en trænertype som mener, man skal undertrykke spillernes spidskompetencer, og istedet presse spillerne ind i unaturlige positioner, fordi relationerne mellem spillerne og sammenhængen er vigtigere end spillernes særlige kompetencer, eller noget i den stil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
      Jeg vil giftes med Sten. ❤️
      Der står du lang bagud i rækken. Vi er allerede mange.. . :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Der burde være en psykolog der fik snakket med Kent om de udbrud. Jeg kan ikke tro nogle spillere bliver bedre af de konstante tilsvininger.
        Jeg ville i hvert fald personligt blive enormt træt af det i længden. Mon ikke der er en enkelt eller to i truppen der har det ligesom mig?

        Comment


          Izunna ind for Helenius. Hvor ambitiøst...

          Comment


            Fin kamp af Fester. Ærgerligt han er så presset af de manglende scoringer...

            Comment


              Mærkeligt. Kent skriger vi skal have Greve og Joan på bolden. Hvorfor startede de så ikke inde?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Der står du lang bagud i rækken. Vi er allerede mange.. . :-)
                Han er en cheater. 😂

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Izunna ind for Helenius. Hvor ambitiøst...
                  Nå nå, ham er ja målfarliger end Helenius i dag. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Slut...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Det er bare ikke godt nok OB

                      Comment


                        kep bitcher vidst stadig over dommeren

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er bare ikke godt nok OB
                          Hvordan kan Hobro og OB ligge nr. 6 og 7 i ligaen med den kamp i dag. Suk!

                          Comment


                            Ærgerlige fejldispositioner af Kent giver endnu et ærgerligt resultat. Hvor er det ærgerligt han er træner i OB.

                            Comment


                              Havde solgt den for et point på forhånd, især med den opstilling. Men præstationen kan vi bare slet ikke være tilfredse med...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                                Han er en cheater. 😂
                                🖒🖒🖒
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X