Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvorfor angriber vi ikke mere helhjertet i stedet for at bruge en masse tid på ingenting
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Tsk til Gryte for det ene point og røv til Kent Nielsen som efter min personlige menig forhindre os i 3 point med sin kummerlige startformation idag

      KN Raus
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Jeg synes egentlig, vi spiller pænt og vinder mange andenbolde i flere perioder i 2. halvleg. Men med Helenius på toppen bliver det aldrig farligt. Han er en katastrofe.

        Comment


          For helvede hvor er jeg træt af Kent Nielsen. Vi har en af superligaens bedste Def. midt, og så starter han på bænken. Vågn dog op mand! Izunna har haft en opadgående formkurve, så fodr ham dog med nogle kampe!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Hvorfor angriber vi ikke mere helhjertet i stedet for at bruge en masse tid på ingenting
            Frygten for at tabe er større end modet til at ville vinde. Det samme gjorde sig gældende mod Horsens, AaB og AGF.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Der burde være en psykolog der fik snakket med Kent om de udbrud. Jeg kan ikke tro nogen spillere bliver bedre af de konstante tilsvininger.
              Nej det må være virkelig demotiverende for spillerne at få svinere konstant, det er overhovedet ikke vejen frem i min bog. Kent kan da få råbt den sidste selvtillid ud af spillerne, især de unge, skal da have rosende ord og opmuntringer med fra sidelinien, eller skal han lukke sprækken.

              Comment


                Vi manglede lige det sidste, mener JBL...

                ... bliver efterhånden kvalm af den klassiske udtalelse.

                Dobbelt så mange Hobro afslutninger, Myse MoM, men vi manglede bare lige det sidste.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Vi manglede lige det sidste, mener JBL...

                  ... bliver efterhånden kvalm af den klassiske udtalelse.

                  Dobbelt så mange Hobro afslutninger, Myse MoM, men vi manglede bare lige det sidste.
                  Det virker nærmest sekt-agtigt nogle gange. Spillerne er blevet lullet ind i et narrativ om, at de hele tiden er lige ved, og at forløsningen er lige om hjørnet. Imens fornyer jeg den bule jeg har i panden næsten ugentligt.

                  Comment


                    eb.dk live:

                    Underholdende affære i Hobro, hvor kampen altså ender 1-1. Hobro var bedst før pausen, mens fynboerne var bedst i 2. halvleg. Og derfor må det uafgjorte resultatet siges at være retfærdig
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      For helvede hvor er jeg træt af Kent Nielsen. Vi har en af superligaens bedste Def. midt, og så starter han på bænken. Vågn dog op mand! Izunna har haft en opadgående formkurve, så fodr ham dog med nogle kampe!
                      Overdrive læse fremmer forståelsen. Men enig i, at han er bedre, men han får for mange kort og er ikke god nok til skærende afleveringer til at være den bedste. Men køber top 5

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Tak til gryte endnu en gang
                        " tak Gryte " må være den flittigst brugte sætning på forum
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          eb.dk live:

                          Underholdende affære i Hobro, hvor kampen altså ender 1-1. Hobro var bedst før pausen, mens fynboerne var bedst i 2. halvleg. Og derfor må det uafgjorte resultatet siges at være retfærdig
                          Det er så sørgeligt, at der er sikkert velbetalte journalister der skriver sådan noget nonsens. Udover straffesparket og en pæn chance til Fester, er der stort set intet at skrive hjem om i 1. halvleg, i 2. halvleg har Hobro til gengæld tre store chancer, hvor de burde have scoret på mindst én.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er så sørgeligt, at der er sikkert velbetalte journalister der skriver sådan noget nonsens. Udover straffesparket og en pæn chance til Fester, er der stort set intet at skrive hjem om i 1. halvleg, i 2. halvleg har Hobro til gengæld tre store chancer, hvor de burde have scoret på mindst én.
                            Enig i BT's her pånær Fester. Han burde have 4 og måske -03 til Helenius hvis der er noget der hedder det

                            Comment


                              Kent virker fuldstændigt indifferent og som om, at han så hvad han havde forventet på forhånd. Det bliver jeg sgu lidt ked af.

                              Comment


                                Kent: “Vi mangler ideer”.

                                Og han har sat ideerne på bænken. Jamen, hvor er det tosset...

                                Comment

                                Working...
                                X