Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    VIGTIGT BARRETT. Vi har bare brug for de der mål ud af tilfældigheder og enmandspræstationer hver gang.

    Comment


      HVAD SKER DER FOR BARRETT! Sjældent har jeg set nogen komme så godt tilbage fra en skade!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Og da Greve kom ind fik vi en chance.

        Farvel, Kent!
        Joo, men han afleverer jo ikke til Barrett :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Ringe, Helenius...

          Comment


            fuck Helenius er en elendig boldspiller..

            Comment


              Farvel og tak for i dag Helenius, i guder hvor har det været sløjt.

              Comment


                Helenius tager så mange dårlige beslutninger

                Comment


                  For fonden, Helenius, du må bare spille den!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    påpasselig Gryte, som altid!

                    Comment


                      Hvorfor går Helenius ikke efter den der!? Det skal han sgu, også selvom han nok var en kende offside.

                      Comment


                        JBL arbejder på at blive topscorer... grotesk at det kan lade sig gøre, men han er jo allerede nr. 2 på listen... skidt afslutning her dog.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Helenius med endnu en røv fucking dårlig beslutning! Direkte i en modspillers fødder som jeg også kommenterede for fem minutter siden! Han laver min. fem af dem HVER kamp! Ud med ham nu!!

                          Comment


                            Hva satan har vi udlignet? er spillet benet bedre.....var nødt til at slå væk fra den elendighed

                            Comment


                              8 ud af 10 Helenius aktioner er halvt eller helt dårlige... Så det er jo mere eller mindre som det plejer.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Graulund: en livlig underholdende fodboldkamp WTF!!!

                                Comment

                                Working...
                                X