Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg synes bare Kasper skal hjem. Og det kan kun gå for langsomt. Hvis vi kigger på det spillemæssige så er KEP altså 33 og bliver sgu ikke hurtigere selvom jeg elsker den mand. Så har vi Tverskov og Lund. Så en ekstra mand da ville ikke være en katastrofe. Han har spillet 43 kampe i æresdivisionen på 2 1/2 sæson, det er umiddelbart ikke en katastrofe. Han har forresten i de kampe fået 6 gule kort hvilket vel er et skridt op fra KEP. Groningen sluttede på henholdsvis 7, 8 og ligger pt. På en 13. Plads. Jeg husker ham også som den dårligere af ham og Høegh, men ikke sådan jeg synes han på nogen måde var en katastrofe. Og i forhold til at vi har manglet Tingager ser jeg netop Kasper Larsen som en der kan komme med nogle af de samme ting.

    Hvis man ser udenfor det Sportslige synes jeg signalværdien er kæmpe. Vis viser til omverdenen at OB spillere der forlader klubben (på en god måde) selvfølgelig skal hjem til OB. I forhold til fans er der vel også en duft af noget større. Der skal startes en tradition med at de gamle drenge vender hjem. Den blev desværre misset med Matti, men så gør vi det nu. Høegh, Rasmussen, Eriksen ;) , skal vide at de bare skal vende retur når lysten rammer. Talenterne skal træne med en mand der har været i udlandet, men når det kommer til Danmark så hedder det OB. En signing af Kasper Larsen vil signalere noget af den identitet som der ikke har været (og aldrig kan være) nok af i OB
    100% 👍👍👍
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Ser gerne Kasper Larsen igen, korrekt at han også spillede dårligere kampe og lavede nogle fejl indimellem, han er jo så ældre ny og har meget mere erfaring. Så er han hovedstøds stærk og kan sikkert lave nogle kasser ved hjørnespark frispark m.m

      Ved ikke hvilken form han er i men han har spillet kampe for Groningen 2018-

      En mulighed for en kulturbærer og kommende anfører i OB
      Jeg kan huske at der blev talt rigtig meget om, hvor hovedstødsstærk han var pga højden og fysikken - det passer ikke - han var elendig i hovedspillet, både defensivt og på vores dødbolde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
        Jeg kan huske at der blev talt rigtig meget om, hvor hovedstødsstærk han var pga højden og fysikken - det passer ikke - han var elendig i hovedspillet, både defensivt og på vores dødbolde.
        Sådan husker jeg ham ikke. Husker specielt hans assist til Daniel Høegh i 1-1 kampen i Brøndby i 14, det var sgu meget godt sat op.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
          Jeg kan huske at der blev talt rigtig meget om, hvor hovedstødsstærk han var pga højden og fysikken - det passer ikke - han var elendig i hovedspillet, både defensivt og på vores dødbolde.
          Han scorede dog 2 mål på hovedstød for os, i de sidste kampe han spillede for os syntes jeg hans hovedspil fungerede rigtig godt, så eg er bestemt ikke enig med dig.

          Comment


            Fedt hvis vi kan trække tidligere OBere hjem efter udlandet, men KL var altså en større katastrofe - særligt i pasningsspillet. En Høegh ville passe fantastisk ind, men er desværre nok ikke realistisk med nuværende økonomi.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Fedt hvis vi kan trække tidligere OBere hjem efter udlandet, men KL var altså en større katastrofe - særligt i pasningsspillet. En Høegh ville passe fantastisk ind, men er desværre nok ikke realistisk med nuværende økonomi.
              Jeg forstår efterhånden godt hvis tidligere OB- spillere vælger andre danske klubber når de vender hjem til DK, hvis de bliver mødt st den der retorik. At omtale Kasper Larsen som en større katastrofe synes jeg er vildt nok og jeg har slet ikke samme oplevelse af ham som spiller.
              Men fair nok, vi har så bare forskelligt syn på ham som spiller. Jeg tror Kasper Larsen ville være en fremragende spiller at få tilbage til OB.
              Han vil naturligvis ikke løse vores mangler på midtbanen, men hele vores trup har behov for et kvalitetsboost og KL vil i mine øjne sagtens kunne blive en af de kulturbærere vi også har behov for.
              Last edited by OleKBH; 22-03-2018, 08:06.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg forstår efterhånden godt hvis tidligere OB- spillere vælger andre danske klubber når de vender hjem til DK, hvis de bliver mødt st den der retorik. At omtale Kasper Larsen som en større katastrofe synes jeg er vildt nok og jeg har slet ikke samme oplevelse af ham som spiller.
                Men fair nok, vi har så bare forskelligt syn på ham som spiller. Jeg tror Kasper Larsen ville være en fremragende spiller at få tilbage til OB.
                Han vil naturligvis ikke løse vores mangler på midtbanen, men hele vores trup har behov for et kvalitetsboost og KL vil i mine øjne sagtens kunne blive en af de kulturbærere vi også har behov for.
                dels kukturbærer og dels et alternativ til KEP og Tverskov som reelt kan konkurrere og overtage fra KEP ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Jeg så også gerne Kasper Larsen tilbage, men det er et faktum at han ofte var kritiseret for at lave fejl da han spillede her (også af andre end urimeligt krævende fans), samt kostede nogle mål. Men han skal være velkommen, ligesom Matti og andre OB'ere.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    dels kukturbærer og dels et alternativ til KEP og Tverskov som reelt kan konkurrere og overtage fra KEP ...
                    Enig. Om han kan nå et niveau der svarer til en dansk topklub er jo også ligegyldigt. Jeg er tryg ved han hurtigt har et forstærkende niveau til en midterklub som os.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      At hente en midterforsvar, der har spillet 50 kampe i den hollandske liga over de sidste par sæsoner, er et niveau vi ikke har kunne hente fra de sidste par transfervinduer, så selvom nogen måske ikke huske ham som fremragende, så vil jeg stadig mene at han er et niveau over dem vi har nu. Tvivler på at hverken KEP eller Tverskov (måske om et par år) ville kunne spille relativt fast i den hollandske liga.

                      Han er OB’er og han har sikkert kun udviklet sig positivt siden sidst han var har, så jeg synes man skulle hente ham.
                      Tvivler dog lidt på om han selv er klar til at vende tilbage, han er trods alt stadig relativ ung og kan have nogle år i udlandet endnu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Jeg så også gerne Kasper Larsen tilbage, men det er et faktum at han ofte var kritiseret for at lave fejl da han spillede her (også af andre end urimeligt krævende fans), samt kostede nogle mål. Men han skal være velkommen, ligesom Matti og andre OB'ere.
                        Men han var vel også kritiseret på baggrund af at overtage efter AMC og Høegh. Frit efter hukommelsen lavede Tingager der var en ældre spiller større fejl end jeg lige husker KL. Overtog KL Ikke også for Høegh fordi Høegh ikke rigtig spillede godt i en periode?

                        Comment


                          Jeg så også gerne Kasper tilbage i OB om ikke andet fordi han er gammel OBer, spiller en plads som vi får brug for alternativer til og har/havde et stort potentiale. Men min hukommelse om ham svigter lidt. Var han fast mand i midterforsvaret, eller var det lidt ind/ud og på forskellige positioner han blev brugt? Det eneste jeg erindre var at han ihvertfald blev brugt som back i en kamp mod FCK da geniet Troels Beck synes det gav god mening, men jeg husker ikke om det bare var en enlig svale - nogen der husker bedre end mig og kan hjælpe med lidt info?

                          Comment


                            Kasper Larsen får jo netop ikke forlænget pga hans evige skader. Og når han ikke er skadet er han små skadet men spiller.
                            Jeg siger nej tak i denne omgang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Men han var vel også kritiseret på baggrund af at overtage efter AMC og Høegh. Frit efter hukommelsen lavede Tingager der var en ældre spiller større fejl end jeg lige husker KL. Overtog KL Ikke også for Høegh fordi Høegh ikke rigtig spillede godt i en periode?
                              Jeg mindes han spillede en række gode kampe for os, samt også nogle dårlige. Forsvaret fungerede ikke særligt godt på det tidspunkt AMC var heller ikke særlig god. Høegh var også svingende i sine præstationer. Så blev KL også forsøgt brugt som midtbane og Back, uden succes han er decideret midterforsvarer, og typen der er god at have med fremme ved dødbolde.

                              Han er ældre og modnet, det vil være nærliggende at antage at hans fejlfrekvens er faldet.

                              Tror KL vil være en forstærkning på vores hold, det er selvfølgelig problematisk hvis han har en masse potentielle skader, så er det et spørgsmål om løn m.m.

                              Spørgsmålet er også hvor mange tilbud KL får fra andre klubber. Gronningen er en ok klub, men ikke et nivaue der er særligt over Dansk Norsk Svensk fodbold. Hvis han så er lidt tvivlsom pga. skades frekvens, er der måske ikke så stor interesse for ham.

                              Fedt hvis han kommer tilbage og finder sit absolutte topniveau i OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kasper Larsen får jo netop ikke forlænget pga hans evige skader. Og når han ikke er skadet er han små skadet men spiller.
                                Jeg siger nej tak i denne omgang
                                Men så giver det vel god mening at han er skadet hvis han spiller selvom han er småskadet? Umiddelbart har han haft 3 større skadesperioder hvoraf den ene er nu. Nu har jeg ikke den større lægelige viden, men man kan vel teste og se om hans akillessener og ankel er permanent skadet eller han har været uheldig.

                                Comment

                                Working...
                                X