Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg er helt med på situationen. Jønsson er også loyal Helsingborgdreng. Stadig en stor klub, som måske nu forsøger at skrue lidt op for at sikre oprykningen.

    Ved godt, at det grænser til OT, men det var bare en strøtanke
    ja, jeg skal også lige huske at læse det hele; sorry. Jønsson hjem ville sikkert gøre Helsingborg-fans lykkelige.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Helsingborg henter Granqvist hjem til sommer: https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rg-til-sommer/

      Viser nogle ambitioner og formåen der. Måske vil de have en af deres andre tidligere stjerner hjem også :)
      Nu har de lige brugt 4 mill i sign on på ham her. Mon dog der er meget tilbage til tændstikken

      Comment


        Nåh. 3 dage tilbage af vinduet. Det bliver nogle spændende dage

        Noget nyt amphibia/Chuck?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nåh. 3 dage tilbage af vinduet. Det bliver nogle spændende dage

          Noget nyt amphibia/Chuck?
          Min fornemmelse siger mig, at det bliver nogle røvkedelige dage. Jeg tror den bliver lukket med 'vi har en god trup og dækning på mange pladser".

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Min fornemmelse siger mig, at det bliver nogle røvkedelige dage. Jeg tror den bliver lukket med 'vi har en god trup og dækning på mange pladser".

            MvT
            Den er jeg også mest til. Men man håber jo til det sidste. Men hvis det er Lyngby man henter fra er det jo klart at det skal afklares om de klarer sig først eller om en transfer er en del af løsningen.. Bliver spændendendendendendende

            Comment


              Jeg hæfter mig ved, at JH ikke har lukket vinduet forlængst - det har han gjort de sidste to vinduer med komiske Ali mantraet “vi har truppen til top 6”
              Det har han trods alt ikke gjort denne gang!
              Jeg håber og tror på, at der sker noget de næste par dage
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
              JM Barometer 1
              2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                Jeg hæfter mig ved, at JH ikke har lukket vinduet forlængst - det har han gjort de sidste to vinduer med komiske Ali mantraet “vi har truppen til top 6”
                Det har han trods alt ikke gjort denne gang!
                Jeg håber og tror på, at der sker noget de næste par dage
                Jeg tror han arbejder på det ja. Men kan han levere et resultat?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tror han arbejder på det ja. Men kan han levere et resultat?
                  .... følg med i næste afsnit af..... SKUM
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                    .... følg med i næste afsnit af..... SKUM

                    Comment


                      Jeg tror virkelig ikke der sker mere i dette vindue. Jeg elsker når folk bliver så positive, nysgerrige og forventningsfulde, at de rent faktisk tror at JH ændre sig.. Kent og ham har hidtil været det mest letlæselige makkerpar nogensinde set i Superligaen, både i deres ageren og deres kommunikation. Hvorfor skulle det ændre sig? Han lukker vinduet ligesom alle andre gange “Vi prøvede..”

                      Comment


                        Jeg tror, at vi afhænder i hvert fald 2 spillere, hvor den ene er Joan. Derudover henter vi minimum 1 ny spiller ind også.

                        Jeg er ret overbevist om, at vinduet slet ikke er lukket for os endnu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Jeg tror, at vi afhænder i hvert fald 2 spillere, hvor den ene er Joan. Derudover henter vi minimum 1 ny spiller ind også.

                          Jeg er ret overbevist om, at vinduet slet ikke er lukket for os endnu.
                          Jeg tvivler på at JH skulle kunne lave 3-4 handler ind/ud på så kort tid sidst i vinduet.. Det ville være meget attypisk ham.

                          Max 1 ud og max 1 ind.. Men nok nærmere bare 1 af dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg tvivler på at JH skulle kunne lave 3-4 handler ind/ud på så kort tid sidst i vinduet.. Det ville være meget attypisk ham.

                            Max 1 ud og max 1 ind.. Men nok nærmere bare 1 af dem
                            Vi får at se

                            Comment


                              Mjae, som Kellberg skriver, tror jeg ikke vi har set de(n) sidste handler endnu, men som gode købmænd, afventer man lige et par andre ret betydende faktorer.

                              Er for mig spændende lige til det sidste, men kan sagtens ende med er "Jamen vi prøvede til det sidste ...".

                              Men hellere prøve og måske faile, end slet ikke at forsøge noget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Vi får at se
                                Yes sir we do.. Men der bliver utvivlsomt arbejdet på noget

                                Comment

                                Working...
                                X