Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er da i hvert fald nemt at huske så..
    Men til gengæld ikke sandt. Så gør de i hvert fald begge en dyd ud af at hemmeligholde deres relation!
    SLO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      Ja, det er hendes bror
      Hun skal være velkommen på stadion 😜
      Jeg håber virkelig vi slår til med nogen af de her Lyngby spillere. En krejler som JH må da ikke kunne være i sine egne bukser med det tag selv bord, der pludselig er kommet her. Med de udløb vi har til sommer, så kan det ikke passe bedre ind, når pengene ikke er så store

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Den motivationsramte Utaka formåede alligevel at sende 9 bolde i kassen i sin sidste sæson... Det er næsten lige før jeg hellere så ham an end at ville give vores nuværende angribere chancen for at vise, at de vitterligt ER mere farlige foran målet end min farmor.

        MvH ChrisOB
        Jeg har ingen ide om, hvad niveau Utaka holder - om han stadig har klasse, eller om det er gået stærkt ned ad bakke. Men en Utaka med et vist niveau havde jeg bestemt ikke noget imod at se i stribet igen en sæson eller to.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
          Ja, det er hendes bror
          Forkert. Bror Blume er IKKE i familie med Pernille. Bror Blume hedder egentlig Blume-Jensen og har, efter eget udsagn 3 papsøstre hvoraf ingen hedder Pernille. Pernille Blume har dog en bror. Han hedder Anders og er selv tidligere svømmer. Men Pernille og Bror er da begge velkommen i Odense.

          ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            U U UTAKA

            Gad godt at se ham som en supersub ^^ en af Vejles ejere er vist agent for Utaka.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Utaka med en snert af den målnæse han viste i sin tid, ville være velkommen i Odense. Måske bare en kontrakt i et år. Det behøver jo ikke være noget længerevarende, men vi mangler i den grad en angriber, der bare kan losse lortet ind, når muligheden opstår. Det kunne han i hvert fald.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Utaka med en snert af den målnæse han viste i sin tid, ville være velkommen i Odense. Måske bare en kontrakt i et år. Det behøver jo ikke være noget længerevarende, men vi mangler i den grad en angriber, der bare kan losse lortet ind, når muligheden opstår. Det kunne han i hvert fald.
                Jeg var/er stor fan af Utaka. Men synes man har set mange eksempler på, at når tidligere stjerne vender tilbage til en klub, så er det sjældent med ret meget succes. Et par eksempler er Elmander i BIF eller vores egen Fall, da han vendte tilbage (synes dog aldrig han fik en reel chance).
                Det vil helt sikkert kunne give lidt mediemæssigt og sikkert også mange fans, der ville elske at se ham i striber igen. Men rent sportsligt, tror jeg desværre ikke at det giver noget.

                Comment


                  Puha jeg er godt nok ikke meget for at få Utaka tilbage. Han var simpelthen så sløj i det sidste års tid af hans kontrakt. Det ødelagde fuldstændig hans eftermæle i klubben for mig. Og jeg synes ikke rigtig, der var formildende omstændigheder.

                  Jeg har helt seriøst svært ved at komme på spillere, der over en længere periode, i de sidste 10-15 år, individuelt har haft større negativ betydning for holdets spil og præstation på banen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Jeg var/er stor fan af Utaka. Men synes man har set mange eksempler på, at når tidligere stjerne vender tilbage til en klub, så er det sjældent med ret meget succes. Et par eksempler er Elmander i BIF eller vores egen Fall, da han vendte tilbage (synes dog aldrig han fik en reel chance).
                    Det vil helt sikkert kunne give lidt mediemæssigt og sikkert også mange fans, der ville elske at se ham i striber igen. Men rent sportsligt, tror jeg desværre ikke at det giver noget.
                    True. Jeg siger heller ikke han skal signes med hænderne for øjnene. Men hvis han oprigtigt er interesseret i at komme til DK igen, synes jeg som minimum man skal se ham an til et par træningspas. Der kan man trods alt vurdere, om han har hvad der skal til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Puha jeg er godt nok ikke meget for at få Utaka tilbage. Han var simpelthen så sløj i det sidste års tid af hans kontrakt. Det ødelagde fuldstændig hans eftermæle i klubben for mig. Og jeg synes ikke rigtig, der var formildende omstændigheder.

                      Jeg har helt seriøst svært ved at komme på spillere, der over en længere periode, i de sidste 10-15 år, individuelt har haft større negativ betydning for holdets spil og præstation på banen.
                      Det synes jeg er lidt unfair. Jeg er enig i, at indstillingen ikke var god i den sidste sæson, men dels scorede han alligvel 9 mål, som en anden påpegede og dels tror jeg, at han følte sig snydt for et udlandseventyr tidligere. Jeg synes i hvert fald det var alt for sent at sende ham af sted, da han blot havde 6 mdr tilbage af kontrakten. En mand der lavede et mål i snit hver anden kamp mens vi var med i toppen og i Europa skulle vi have tjent mange flere penge på imo.

                      Comment


                        Tror det var flere ting som ramte Utaka dengang i 10/11. Jeg husker et interview med ham, hvor han fortalte at hans store drøm var at komme ud og spille i de store ligaer, sammen med hans "brødre"(og hans rigtige bror) fra de gamle dage hjemme i Nigeria, men det gik jo op for ham at det nok var FOR meget at drømme om, så stort var talentet heller ikke. De gamle venner var jo bla. folk som Obi Mikel, Obafemi Martins osv. som jo trods alt var et andet niveau. Samtidig var hans anden store drøm at han kunne komme til VM sammen med brormand, men det glippede også for ham dengang, og hvor det netop var brormand som fik pladsen i stedet. Og så var der de gange hvor drømmen ellers måske alligevel kunne blive opfyldt, med skifter til en af de store ligaer, men hvor forskellige ting gjorde det gik i stykker, bla. et manglende (EU)pas.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Jeg tvivler på han vil blive en succes, men så gerne en kort kontrakt med ham bare for at kunne råbe “Peter Utaka, nå’et vi’re hakket makker”.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Men er diskussionen ikke lidt ligegyldig. Hvis jeg var Utakas agent, og der nu er åbnet for at han kan komme hjem til Dk, så havde jeg da haft føler forbi OB, hvor han er tidligere stjerne i klubben, inden at jeg sendte min klient til prøvetræning i en 1. Divisionsklub. Enten har JH/kent sagt ellers tak, eller også har utaka ikke lyst til at komme til OB. Ellers fatter jeg ikke noget. Vi kan selvfølgelig altid diskutere om han er god nok, men det må være rimelig sikkert at han ikke kommer til at spille her igen.
                            Jeg tror helt sikkert at han med alderen har mistet noget af sin speed, og uden den ser jeg ikke nogen stor angriber i ham længere. Derfor peger min tommelfinger umiddelbart også nedad

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Forkert. Bror Blume er IKKE i familie med Pernille. Bror Blume hedder egentlig Blume-Jensen og har, efter eget udsagn 3 papsøstre hvoraf ingen hedder Pernille. Pernille Blume har dog en bror. Han hedder Anders og er selv tidligere svømmer. Men Pernille og Bror er da begge velkommen i Odense.

                              ;-)

                              MvH ChrisOB
                              Jeg håber du forstod ironien i mit indlæg. Bror bror???
                              OBeliever

                              Comment


                                Hvad med ham her?
                                Tjek tweetet fra @FadedFootballer: https://twitter.com/FadedFootballer/...958437893?s=09

                                Comment

                                Working...
                                X