Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad med ham her?
    Tjek tweetet fra @FadedFootballer: https://twitter.com/FadedFootballer/...958437893?s=09
    5. Division alligevel. Troede han rendte rundt i Indien og lignende. Det må være for fornøjelsens skyld, penge tjener han næppe i den klub.

    Comment


      I en tid hvor folk mangler interesse i OB, hvor folk bliver væk fra stadion(minus 4-5 store kampe), hvor hodlet er uden stjerne, og hvor vores største profil er vores målmand. Så tænker jeg at et gensyn med Utaka, lige præcis vil kunne sparke lidt liv i kludene. Navnet, nostalgien, og at kunne råbe U-U-Utaka igen, ville, tror jeg få flere folk på stadion. Da Henry vendte tilbage til Arsenal, gav det jo vild omtale, og et boost til alle fans da han blev matchvinder mod Leeds i FA cuppen. Kunne vi få bare en flig af den følelse, så skal han godt nok være ringe, før det ikke bliver bare en lille succes.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        I en tid hvor folk mangler interesse i OB, hvor folk bliver væk fra stadion(minus 4-5 store kampe), hvor hodlet er uden stjerne, og hvor vores største profil er vores målmand. Så tænker jeg at et gensyn med Utaka, lige præcis vil kunne sparke lidt liv i kludene. Navnet, nostalgien, og at kunne råbe U-U-Utaka igen, ville, tror jeg få flere folk på stadion. Da Henry vendte tilbage til Arsenal, gav det jo vild omtale, og et boost til alle fans da han blev matchvinder mod Leeds i FA cuppen. Kunne vi få bare en flig af den følelse, så skal han godt nok være ringe, før det ikke bliver bare en lille succes.
        Det kræver så bare, at der er noget at råbe “U-U-Utaka” af. Det er jo ikke sikkert han kan score mål mere.. Så har det nok den modsatte effekt, men jeg vil give dig ret - Han er free agent, så selvfølgelig skulle man da have haft ham forbi til en prøvetræning, hvilket er ganske uforpligtende.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Men er diskussionen ikke lidt ligegyldig. Hvis jeg var Utakas agent, og der nu er åbnet for at han kan komme hjem til Dk, så havde jeg da haft føler forbi OB, hvor han er tidligere stjerne i klubben, inden at jeg sendte min klient til prøvetræning i en 1. Divisionsklub. Enten har JH/kent sagt ellers tak, eller også har utaka ikke lyst til at komme til OB. Ellers fatter jeg ikke noget. Vi kan selvfølgelig altid diskutere om han er god nok, men det må være rimelig sikkert at han ikke kommer til at spille her igen.
          Jeg tror helt sikkert at han med alderen har mistet noget af sin speed, og uden den ser jeg ikke nogen stor angriber i ham længere. Derfor peger min tommelfinger umiddelbart også nedad
          Utaka, stort nej tak.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Peter Utaka Du er en nåe’t vi’er hakket makker ��

            Comment


              Lyder ikke til at vi er med i kampen om Rygaard. Hvis vi nogensinde har været det

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...mikkel-rygaard

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder ikke til at vi er med i kampen om Rygaard. Hvis vi nogensinde har været det

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...mikkel-rygaard
                Pis, han ville ellers være en god spiller til vores trup. Hvad med ham der Bror Blume, kunne han være noget for os?. Jeg kender ikke hans kvaliteter så godt som jeg kender til Rygaards.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Pis, han ville ellers være en god spiller til vores trup. Hvad med ham der Bror Blume, kunne han være noget for os?. Jeg kender ikke hans kvaliteter så godt som jeg kender til Rygaards.
                  Ole, du bliver skuffet hvis dine forventninger ikke er realistiske ... der var intet der talte for at Rygaard ville ende i OB :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ole, du bliver skuffet hvis dine forventninger ikke er realistiske ... der var intet der talte for at Rygaard ville ende i OB :).
                    ok, men hvad med Blume?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      ok, men hvad med Blume?
                      Niveaumæssigt kunne han godt være i spil realistisk set, men med alle de kanter vi har lige nu, tror jeg ikke chancen er særligt stor. I et scenarie, hvor Joan og Jönne ikke var her kunne jeg godt se det ske, men så længe de to stadig render rundt i Ådalen virker det som overkill med endnu en kant.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Niveaumæssigt kunne han godt være i spil realistisk set, men med alle de kanter vi har lige nu, tror jeg ikke chancen er særligt stor. I et scenarie, hvor Joan og Jönne ikke var her kunne jeg godt se det ske, men så længe de to stadig render rundt i Ådalen virker det som overkill med endnu en kant.
                        Er han kant? Jeg troede faktisk han lå mere centralt i banen, men det er også begrænset hvor meget jeg har set Lyngby spille.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Niveaumæssigt kunne han godt være i spil realistisk set, men med alle de kanter vi har lige nu, tror jeg ikke chancen er særligt stor. I et scenarie, hvor Joan og Jönne ikke var her kunne jeg godt se det ske, men så længe de to stadig render rundt i Ådalen virker det som overkill med endnu en kant.
                          Enig.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Er han kant? Jeg troede faktisk han lå mere centralt i banen, men det er også begrænset hvor meget jeg har set Lyngby spille.
                            Han kunne også spille centralt, helt sikkert ... men tror nu nok han har været kant ... Rygaard lå jo centralt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Er han kant? Jeg troede faktisk han lå mere centralt i banen, men det er også begrænset hvor meget jeg har set Lyngby spille.
                              Han har ikke rigtigt spillet centralt siden de spillede i 1. div og hans gennembrud er også først rigtigt kommet som kantspiller. Jeg kunne godt se ham gøre det fint centralt i JJTs rolle, men han er nok et par niveauer over, hvad vi kan forvente at hente som backup på nuværende tidspunkt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Han har ikke rigtigt spillet centralt siden de spillede i 1. div og hans gennembrud er også først rigtigt kommet som kantspiller. Jeg kunne godt se ham gøre det fint centralt i JJTs rolle, men han er nok et par niveauer over, hvad vi kan forvente at hente som backup på nuværende tidspunkt.
                                Når jeg LÆSER om Blume (har ikke lagt mærke til ham), så virker han lidt som en "late bloomer", der er ved at være pænt god og som en, der i vores system kan dække både JJT´s plads og de to kanter.

                                Jeg vil betragte Blume som en fornuftig signing. Det medfører så også, at Thrane, Welbeck, Joan og Jønne ikke får forlænget. Det skal de så heller ikke. Joan havde måske niveauet, men det tog er kørt af andre grunde.

                                Comment

                                Working...
                                X