Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Når jeg LÆSER om Blume (har ikke lagt mærke til ham), så virker han lidt som en "late bloomer", der er ved at være pænt god og som en, der i vores system kan dække både JJT´s plads og de to kanter.

    Jeg vil betragte Blume som en fornuftig signing. Det medfører så også, at Thrane, Welbeck, Joan og Jønne ikke får forlænget. Det skal de så heller ikke. Joan havde måske niveauet, men det tog er kørt af andre grunde.
    Der har været stille omkring Bror Blume i den sidste tid. Mon han stadig er aktuel for OB?

    Comment


      Så skulle Peter Utaka angiveligt have skrevet under med Vejle. De var meget imponeret af ham. Skulle blive offentliggjort senere i dag.

      Vi må se om det vil vise sig at være godt, at vi ikke så ham an. Vejle har altså et godt hold, og hvis de er imponeret - så kan det godt være den gamle dreng har lidt i sig endnu. Anyways. Stærk signing af Vejle, mon ikke de tager pladsen direkte op i suppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Så skulle Peter Utaka angiveligt have skrevet under med Vejle. De var meget imponeret af ham. Skulle blive offentliggjort senere i dag.

        Vi må se om det vil vise sig at være godt, at vi ikke så ham an. Vejle har altså et godt hold, og hvis de er imponeret - så kan det godt være den gamle dreng har lidt i sig endnu. Anyways. Stærk signing af Vejle, mon ikke de tager pladsen direkte op i suppen.
        Det gør de sikkert. Utaka er sikkert også en god signing for dem, men hvis OB skal styrke angrebet, så synes jeg klart det skal være med angribere der er perspektiver i. Selvom jeg elsker utaka, så er det historie. Jeg tror ikke det gavner nogen som helst at få den spiller ind på holdet som det ser ud nu. Han hører en anden tid til, og nu er det indtil videre dem her vi tror på. Det er i hvert fald dem staben omkring OB tror på

        Comment


          Ser da gerne Vejle i Suppen igen - hellere dem end Helsingør 👍🏻🍺
          Stolte traditioner og som regel noget god fodbold, et ordentligt stadion og inden for overskuelig afstand, hvilket som oftest giver nogle fede aways 😎

          Kan også give lidt konkurrence til / svækkelse af SønderjyskE og Horsens. Hellere Vejle op, end Kolding eller Fredericia, hvis jeg skal vælge en klub i Trekanten 😆

          Men ja, bliver da spændende at følge Utaka, men uanset hvordan han gør det, koner jeg nok ikke til at græde snot over, at vi ikke signede ham, for at gøre det godt på et tophold i 1. Division, betyder ikke at han ville gøre en forskel for os lige nu 😨
          Og hvis Vejle rykker op i denne omgang, så må Utaka være en kortsigtet løsning, for et hold i Superligaen qua hans fremskredne alder 🤔
          Og jeg har, ikke kun baggrund af weekendens storsejr, egentligt grundlæggende tiltro til vores nuværende angribere 😃

          Comment


            Så kan vi få en venstreside med Kirkeskov og Fellah ... Yiiiihaaaaaa!

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-med-ny-klub/

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Så kan vi få en venstreside med Kirkeskov og Fellah ... Yiiiihaaaaaa!

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-med-ny-klub/

              MvT
              Vinduet er lukket, så nej, din hede drøm kan ikke gå i opfyldelse :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Vinduet er lukket, så nej, din hede drøm kan ikke gå i opfyldelse :)
                Vi har option på forlængelse med Fellah og vi kan hente Kirkeskov fra sommer. Glæder mig allerede til 18/19 sæsonen :O)

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ke-situationen
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Utaka har skrevet med Vejle. Bliver spændende at følge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Utaka har skrevet med Vejle. Bliver spændende at følge.
                      Ja hele 5 måneder har han fået

                      Comment


                        Ja, men stadig :)

                        Comment


                          Håber sgu på succes for både Utaka og Vejle. Jeg synes også det bliver spændende at følge :-)

                          Comment


                            I følge en kontakt jeg har skulle han have banket den ene kasse ind efter den anden til træning. Det har fået dem til at løfte lidt på lønloftet for at sikre ham til at hjælpe med oprykning og evt forlængelse

                            Comment


                              Han blir da vild i 1. div. Glæder jeg mig til at følge. Vejle SKAL op igen. Den nye ejer har fået godt gang i den asiatiske forbindelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Han blir da vild i 1. div. Glæder jeg mig til at følge. Vejle SKAL op igen. Den nye ejer har fået godt gang i den asiatiske forbindelse.
                                Han er jo selv agent.. Så deeeet
                                De er vidst også nok mere end 1 ejer

                                Comment

                                Working...
                                X