Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ønsker mig Peter Utaka som også er på fri

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Jeps - Jeg tænker heller ikke, at vi er færdige endnu.

      Min egen hjemmebryggede konspiration er, at hvis vi var 'færdige', men stadig kiggede efter gratis spillere, så var der kommet en udmelding by now.

      Jeg tror derfor, at vi lige skal have de sidste forhandlinger (enten ind eller ud) færdige, for så derefter at lukke vinduet.

      Comment


        Jeg ser 4 scenarier for Joan

        1) Kontrakten er blevet ophævet
        2) Han ryger til et sted der stadig er åbent
        3) Rådner på bænken det næste halve år
        4) Manden kommer til fornuft og forlænger til sommer 19 som gør at han kan spille en rolle og forhåbentlig blive solgt til sommer hvis muligt

        Hvis jeg var ham ved jeg godt hvad jeg ville vælge

        Comment


          Ja, havde han nu bare haft Falks evner, så havde der ingen problemer været, hverken med at skulle med på tur, eller at blive brugt fuldt ud hele foråret.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja den er nede på 31 mill nu efter sigende...

            Dem der er højere

            FCK
            FCM
            BIF
            AGF
            AaB
            Randers
            FCN

            De 3 nederste er kun få millioner foran. Uden betydning ifølge Jesper Hansen
            hvor blev den lovede bedre økonomi af ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              hvor blev den lovede bedre økonomi af ?
              Jesper Hansen sagde vidst at man havde haft store udfordringer i andre dele af OSE..
              Men en samlet bedre OSE økonomi også kunne smitte af på OB og budgettet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                hvor blev den lovede bedre økonomi af ?
                Ifølge JH løber fodboldforretningen fornuftigt rundt, mens andre områder i OSE ikke bidrager lige positivt til det samlede regnskab. Det smitter naturligvis af på OB's del af forretningen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeps - Jeg tænker heller ikke, at vi er færdige endnu.

                  Min egen hjemmebryggede konspiration er, at hvis vi var 'færdige', men stadig kiggede efter gratis spillere, så var der kommet en udmelding by now.

                  Jeg tror derfor, at vi lige skal have de sidste forhandlinger (enten ind eller ud) færdige, for så derefter at lukke vinduet.
                  Jeg tror vi er færdige. Det var så hvad evnerne, eller mangel på samme rakte til. Men skal vi ud på jagt efter gratis spillere, så må det gerne gå stærkt. Med tanke på at vi har en temmelig vigtig halvsæson forude, med start 11/2
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Ifølge JH løber fodboldforretningen fornuftigt rundt, mens andre områder i OSE ikke bidrager lige positivt til det samlede regnskab. Det smitter naturligvis af på OB's del af forretningen.
                    Det er den omvendte verden at det skal være fodbolden der tjener til de øvrige. Det går så heller ikke når klubben mangler så meget og lykkes så lidt.
                    Jeg er så ligeglad med alt andet OSE. Det eneste i konstruktionen fra helvede der interesserer mig er OB.
                    Og hvis Thorborg bruger OB som cashcow har jeg mistet noget af det sidste for manden. Han kan så meget, men ikke være god for OB.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Jeg gætter på 3., med den bemærkning, at det nok rent sportsligt kan blive en for dyr straffeaktion for OB ud de strafaktioner han allerede er blevet pålagt. Punkt 1. Tror jeg simpelthen ikke på, da man stadigvæk skal betale hans løn kontraktperioden ud. Ville være totalt åndssvagt hvis AK og Fester performer som de gjorde hele 16/17 sæsonen, tvivler på at 5-6 mål er nok for OB i foråret. Helenius kan bidrage med yderligere 1-2 hvis han holder niveau..

                      Comment


                        Der kommer noget om vinduet på TV2fyn om et par minutter

                        Comment


                          Jesper H i studiet

                          “Tiden må vise om vi kommer styrket ud af vinduet”
                          Last edited by fmprOB; 01-02-2018, 17:46.

                          Comment


                            Vi lykkedes ikke i går aftes men der var meget aktivitet ind og ud

                            Der blev prøvet indtil det sidste men det lykkedes ikke.. Men en masse gode kontakter blev skabt
                            Last edited by fmprOB; 01-02-2018, 17:46.

                            Comment


                              Vi er tilfredse med truppen men er klar hvis der kommer noget de næste dage

                              Comment


                                Vi har haft rigtig rigtig mange spillere til vurdering. JH har fået hjælp fra scouten til at gennemgå dem alle
                                Last edited by fmprOB; 01-02-2018, 17:43.

                                Comment

                                Working...
                                X