Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sæt ikke næsen op efter flere spillere før til sommer. Vinduet er lukket. Der er ikke plads til flere i truppen.
    Jeg tror godt vi kan forvente en lille smule aktivitet Idag :)
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Ind eller ud? Eller begge?

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at finde noget der er mere interessant end Fellah, læser jeg flere skrive, men det kan Silkeborg åbenbart godt finde ud af... https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anders-profil/
        Var du blevet mere begejstret hvis JH havde betalt penge for en spiller der spiller for superligaens bundhold? Vel og mærke en markant dyrere handel end Fellah?

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Var du blevet mere begejstret hvis JH havde betalt penge for en spiller der spiller for superligaens bundhold? Vel og mærke en markant dyrere handel end Fellah?
          For lige præcis Rodic, ja. For en rimelig pris selvsagt. Jeg synes Rodic har været Randers klart bedste spiller, han var også en rigtigt fin spiller i Malmö i sin tid, og jeg skæver ærligt talt mere til spillerens niveau end den klub han spiller i. Det burde du måske også gøre?

Comment

Du kaldte den jo selv lidt med at du var konspiratorisk, for en gangs skyld er vi enige ;)
            Jeg skrev LIDT konspiratorisk og så sammenligner du mig med en 9/11 konspiratoriker.

Det svarer lidt til at jeg kalder mig selv lidt småfed og du så sammenligner mig med en hval. Er det helt fair?

;-)

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg skrev LIDT konspiratorisk og så sammenligner du mig med en 9/11 konspiratoriker.

Det svarer lidt til at jeg kalder mig selv lidt småfed og du så sammenligner mig med en hval. Er det helt fair?

;-)

MvH ChrisOB
              Jeg læser smileyen som du forstod det glimt i øjet der var med kommentaren?

Comment

For lige præcis Rodic, ja. For en rimelig pris selvsagt. Jeg synes Rodic har været Randers klart bedste spiller, han var også en rigtigt fin spiller i Malmö i sin tid, og jeg skæver ærligt talt mere til spillerens niveau end den klub han spiller i. Det burde du måske også gøre?
                Jeg synes så generelt at det jeg har set fra Randers har været meget blandet også fra ham. Han har da vist potentiale, men absolut også virket som en spiller er meget medgang og som har virket frustreret og opgivende. Der ser jeg Kløve som en der meget bedre passer ind i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ind eller ud? Eller begge?
                  Kunne du uddybe med et par ord?

Comment

Der er godt nok gang i den i Randers. Gør de klar til nedrykning?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikola-djurdjic

Comment

Jeg synes så generelt at det jeg har set fra Randers har været meget blandet også fra ham. Han har da vist potentiale, men absolut også virket som en spiller er meget medgang og som har virket frustreret og opgivende. Der ser jeg Kløve som en der meget bedre passer ind i OB.
                      Ok. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at han passer bedre ind end Kløve, det er jeg oprigtigt i tvivl om. Jeg kan ikke genkende, at han har virket opgivende, frustreret ja, men det er vel ikke mærkeligt eller forkert i den situation Randers har været i? At det går en spiller på, at man ikke vinder, ser jeg kun som et positivt tegn. Og så man applaudere manden for, at han kommer ind på sidste dag i transfervinduet og i en vanvittig hektisk tid, hvor han bl.a. har haft to meget forskellige cheftrænere, alligevel har manifesteret sig som den mest kreative spiller på Randers-holdet. Det viser om ikke andet karakter, i min verden.

Comment

Det ville jeg også ha været. Den ville jeg ha betegnet som spændende.

Der skal egentlig ikke så meget til.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne du uddybe med et par ord?
                          Ikke udover det jeg har skrevet. Men i kan jo selv lave regnestykket. Hvis der ryger én vigtig spiller eller to, kan det være man har råderum til at hente noget andet jo.
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

Comment

Ok. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at han passer bedre ind end Kløve, det er jeg oprigtigt i tvivl om. Jeg kan ikke genkende, at han har virket opgivende, frustreret ja, men det er vel ikke mærkeligt eller forkert i den situation Randers har været i? At det går en spiller på, at man ikke vinder, ser jeg kun som et positivt tegn. Og så man applaudere manden for, at han kommer ind på sidste dag i transfervinduet og i en vanvittig hektisk tid, hvor han bl.a. har haft to meget forskellige cheftrænere, alligevel har manifesteret sig som den mest kreative spiller på Randers-holdet. Det viser om ikke andet karakter, i min verden.
                            Synes også at han har vist glimt af noget godt, men i modsætning til Fellah ville han nok skulle være i spil til holdet fra starten og det ville jeg have langt sværere ved at han var købt ind til at tage tiden fra Greve end at Fellah er hentet til at blive set an.

Comment

Kommentar fra Tjubbi

Rasmus festersen til Sønderjyske, har det noget på sig?

Fra eb.dk transfer live

Comment

Ikke udover det jeg har skrevet. Men i kan jo selv lave regnestykket. Hvis der ryger én vigtig spiller eller to, kan det være man har råderum til at hente noget andet jo.
                                Regnestykket er vel at pt er 3 væk og 4 hentet ind. Så hvis Joan eller Jønne ryger er det jo 4/4

Comment

Working...
                                X